1. Kapitola

6.1K 66 0
                                    

Sára
Máme tu krásný letní den, jeden z nejteplejších.
Nikam se mi nechtělo, ale moji nejlepší kamarádku Nikku napadlo jít na veřejné koupaliště. Jsme takové trošku jiné, než jiné holky, rády,,lovíme" kluky. Ale nikdy jsme nebyli na vážný vztah, takže si myslím že si uděláte obrázek sami, není to tak, že bychom měli na každou chvíli v posteli jiného, jen si rády užíváme.
Miluji to tam, pohledy na ta krásná těla kluků co tam chodí, no fajn pro nezadané holčiny jako jsme já a Nikka. Ne, že by tu bylo nějak extra moc pěkných kluků, ale najdou se někteří. Naštěstí nemáme s Nikolinkou, jak jí nejraději říkám, stejný vkus na kluky, tak se nemůže stát že se budeme hádat.
Přišli jsme na koupák a jako klasicky jsme si dali deku a ručníky pod strom, kde byl částečně stín a částečně svítilo sluníčko.
Nikka se jako vždy první vrhla na skokánek, v tom jsem ji obdivovala, jelikož já jsem tam nechtěla vlézt ani za boha, bála jsem se jak malá. Šla jsem si zaplavat a užívala si toho pocitu.
A nevím jak, ale najednou jsem se objevila na tom nejvyšším skokanské. Stála jsem v rohu a opírala se o zábradlí, bylo mi celkem jedno, že se na mě všichni koukají a nejspíš se smějí jak se bojím.
Byla jsem pevně rozhodnutá, že půjdu dolů, ne do vody, ale normálně. Opravdu jsem se bála. Dokud se neobjevil ON, podíval se na mě a promluvil.
____________________

Jsem zvědavá jestli i tento příběh někdo přečte, jestli ano, chtěla bych váš názor a jestli mám pokračovat. Děkuji :) :*

Zkažená sexemKde žijí příběhy. Začni objevovat