Šli jsme se s Nikčou nenápadně podívat na toho 'týpka', ležel docela daleko od nás tudíž jsme museli co nejblíže, jelikož Nikol je Fakt slepá na dálku, koukla se na něj a její první reakce zněla : 'zase blonďák? Ty si s tím už nedáš pokoj?!' Musela to říkat tak nahlas? Určitě nás slyšel. Odtáhla jsem ji pryč ať už mi s tím dá pokoj. Dál jsme se o něm nebavily.
Bylo něco okolo páté hodiny a už jsme jeli z koupáku, bylo to náročný a dlouhý. Museli jsme se ještě připravit na dnešní akci. Popravdě se mi tam vůbec nechtělo. Furt jsem myslela na toho blonďáka a furt jsem myslela na to, jak jsem mohla být tak blbá a nezeptat se ho na jméno. Oblékla jsem si černé šaty, tak aby byli pohodlné na tancování, ale i trochu vyzívavé a černé balerínky. Neměla jsem dnes v plánu pít, proto jsem se vydala autem, vyzvedla jsem Nik a ještě další 2 kamarádky a mohly jsme jet.
Dorazili jsme na party, po cestě jsme trochu bloudili, protože jsme sem jeli poprvé, ale zvládli jsme to. Postavili jsme auto na bezpečné místo aby ho někdo nezničil v tom 'párty zápalu' a už jsme byli v tom obrovském baráku. Všude tu bylo hodně lidí a až tady jsem opravdu poznala, že nemám chuť na pití, na lidi, na párty a na nic.
Seděla jsem u malého baru a přišla za mnou Nika s větou : 'Co tu tak sedíš? Ty se nebavíš?' Odbyla jsem ji : 'To je v pohodě.' Na nějaké vysvětlování stejně nebyla stavěná v tuto chvíli, měla v sobě už tak 2 promile.
Ještě tak hoďku jsem seděla a najednou mě napadlo se kouknout na starý fb profil. Nevím co mě to propadlo asi jen tak z nudy. Nic se nedělo, alespoň nic neobvyklého, tak jsem se chtěla odhlásit, ale přišlo mi upozornění. Někdo si mě chce přidat do přátel. To bude jeden z těch pobudů z minulého víkendu. Ale ne byl to MAX! Docela jsem zpanikařila, mám to přijmout nebo ne? Co mám dělat? OK, tak přijato.
Přišel za mnou nějaký kluk, byl docela sexy a fajn, ale dnes jsem fakt neměla náladu. Něco mi říkal, ale já jsem sledovala mobil a čekala na zprávu, neposlouchala jsem ho, asi pochopil, že nemám zájem, tak odešel.
Domu jsme jeli asi tak po 3 hodinkách, teda já jsem jela a po cestě jsem holky ještě odvezla do klubu, Nik se ani moc nevyptávala, tak to bylo v pohodě.