2. Kapitola

4.7K 41 0
                                    

Max
Předemnou jsou celé dva týdny dovolené. Každý člověk by z toho měl normálně radost, ale já zas takovou nemám, jelikož se budu určitě nudit a potáhne se to jako by to byla celá věčnost, nebo budu každý den někde popíjet s kamarády a to není taky zrovna žádná výhra.
Sebrali jsme se se Sebastianem a vyjeli na koupaliště, neznám lepší způsob jak strávit první den dovolené. Miluji plavání, relax a nejvíc skákání do vody. Dorazili jsme na koupaliště a Seb šel ,,chytat bronz'', já jsem si šel zaplavat a povídat si s dalšími kamarády. Stali jsme jen tak ve vodě, povídali jsme si a dohodli se, že si půjdeme zaskákat, no konečně. Chvíli jsme skákali, miluji ten pocit když letím do vody, je to neskutečná uvolněnost, a potom jsem si šel pro pití. Vracel jsem se zpět na ručník za Sebastianem s dvěma kelímky malinovky, jelikož jsem věděl, že kdybych si přinesl jen pro sebe, dostal bych vynadáno že myslím jen na sebe, tak jak to měl můj nejlepší kamarád ve zvyku. Lehl jsem si a sledoval všechny ty holky co tam pobíhali, ty jejich zadečky, no super výhled, fakt že jo. Rozhodl jsem se že se vydám znovu na skokánek, tak jsem se podíval jestli tam není moc narváno, a nebylo. V rohu stala dívka v bílých plavkách, bála se, bála se skočit a řvala na svou, nejspíš, kámošku, že jí zabije až sleze dolů. Nevím proč, ale něco mě donutilo za ní jít a vidět ji z blízka. Došel jsem nahoru na skokánek a byl jsem v šoku, byla krásná. Nevěděl jsem co říct, ale nakonec jsem přeci jen něco řekl.
_________________________

Je tu druhá kapitola, tentokrát z pohledu Maxe, musím se přiznat, že tento začátek je tak trochu z mého života. Proto se mi to dobře píše :) byla bych ráda kdyby jste se nějak vyjádřili k tomuto :) děkuji :)

Zkažená sexemKde žijí příběhy. Začni objevovat