POV Lisa
"Truth or dare aan Luke" zei Ashton. "Truth" zei hij "Ehm..." dacht hij na. "Hoevaak doe jij iets met jezelf per week en waar denk je dan aan?" Vroeg Ashton lachend. Ik wist het antwoord al. En keek Ashton heel ongemakkelijk aan. "Drie of vier keer" zei Luke. "Waar denk je dan aan?" Vroeg hij weer. "Ik weet niet of dat leuk is voor jou om te horen" zei Luke. "Getver, laat maar" zei Ashton. "Nee, ik wil het weten" zei Calum. Laura gaf hem een duwtje. Ashton sloeg zijn handen over zijn oren. "Lisa" zei Luke zachtjes.Iedereen keek naar mij. "Wat?" Vroeg ik. "Wat is jouw mening daarover?" Vroeg Sanne. "Mij maakt het niks uit, als hij zich er goed bij voelt" zei ik. Luke keek me heel verbaasd aan. Sanne pakte mijn hand. "Vertel me de echte reden" zei ze en trok me mee naar de wc's. "Ik wil nog geen seks met hem, hij moet toch iets kunnen met zijn behoeften" zei ik. "Hij begrijpt het wel" zei Sanne. "Leg het hem uit". "Ik haal hem" zei Sanne en huppelde weg.
"Wat is er?" Vroeg hij. Damn, zijn witte shirt stond hem zo goed. En zijn haar zat door de war. "Luke, weet dat ik het niet erg vind dat je ehm... ja, jeweetwel doet" zei ik. "Babe, wat is de reden dat je dit opeens zegt?" Vroeg hij. "Omdat ik nog geen seks met je wil, je moet iets met je behoeften doen" zei ik. "It's gonna be alright" zei hij. Hij gaf me een knuffel.
"Kom, jij bent de volgende" zei ik en we liepen terug. "Ehm... Sanne, truth or dare?" Vroeg Luke. "Dare" zei Sanne. "Durf jij ehm... om Calum een kusje te geven, en geen kusje op de wang" zei Luke. "Durf ik best" zei Sanne en ze keek naar Laura en Ashton die allebei knikten. Sanne en Calum kusten voor een paar seconden. "Lisa, truth or dare?" Vroeg Sanne. "Dare" zei ik zachtjes.
"Durf jij om Luke te zoenen?" Vroeg ze grijnzend. "Ja, tuurlijk" zei ik zacht. "Doe dan" zeiden Laura en Djanice. Zijn gezicht kwam steeds dichterbij. Zijn zachte lippen drukten zich op de mijne. "Dit is zo schattig" zei Sanne. "Ze zijn echt smoor" zei Laura. Djanice klapte in haar handen. Hij trok terug. "Hi" zei ik zacht. "Hi" fluisterde hij.
Toen we terug thuis aankwamen ging ik douchen. Toen ik de kamer inkwam lagen Ashton en Sanne te zoenen op de bank. "Was Luke hier maar eah?" Vroeg Sanne plagend. "Had je ook iemand om te zoenen" maakte Ashton af. "Gelukkig is Luke hier" zei Luke en sloeg zijn armen om me heen. "Lukeyy!" Riep ik blij. Ik knuffelde hem terug. "Maar ik ga nu, als je wilt langskomen straks" knipoogde hij. Ik gaf hem een klap op zijn kontje. De voordeur sloeg dicht.
Truth or dare?!
Vanochtend speelden we truth or dare met zijn allen. A vroeg aan L hoevaak hij iets met zichzelf deed en waar hij aan dacht dan. Hij denkt aan mij. Ik vind het niet erg dat hij dat doet. Omdat ik het nog niet wil doen met hem. Ik ga zo naar hem toe. Ik heb hem ook uitgelegd waarom het niet erg was. S vroeg me of ik L durfde te kussen, wat ik natuurlijk ook heb gedaan. Doeix Lisa. Ik ga naar L, doei.Ik ging een deel van mijn huiswerk maken. Ik kleedde me om. Ik wilde iets aantrekken waarin Luke me sexy zou vinden. Maar ik was veel te dik. Ik deed andere lingerie aan. Maar ik was er veel te dik voor. Daaroverheen deed ik een sweater en een skinny jeans aan. Ik ging op de fiets naar Luke's huis. Nog steeds kon hij niet in het appartement. Ben liet me binnen en ik ging naar boven.
Ik hoorde geluiden uit Luke's kamer komen. De deur was dicht. Ik deed hem open. Hij lag onder de dekens en zijn kleren lagen naast het bed. Ik hoorde zacht gekreun. De wc rol lag op het dekbed. Hij was zichzelf aan het trekken, dat was wel duidelijk. Hij had me blijkbaar niet opgemerkt. "L-Lisa, fuck". Hij kreunde zachtjes mijn naam. Het klonk alsof hij er echt van genoot. "Lisa" kreunde hij met schorre stem. "Oh, gosh, Lisa" kreunde hij hard. "Luke?" Vroeg ik. Hij keek betrapt mijn kant op. "L-Lisa, dit is niet wat je denkt" zei hij zwaar ademend.
"Luke, ik zei toch al dat het niet erg was" zei ik en ging op de rand van het bed zitten. Hij ging rechtop zitten, maar hield de deken over zijn lichaam heen. Ik zag zijn blote schouders. Hij stond op met de dekens om zich heen gebonden. Ik twijfelde maar een beetje. "Babe, laat mij het doen" zei ik opeens. Hij keek me met grote ogen aan.
"Je bedoelt..." zei hij. Ik knikte. "Jij wilt me een handjob geven? Aftrekken?" Vroeg hij. "Ja, Luke, ik wil je goed laten voelen, als je dat wilt" zei ik. Ik sloeg mijn benen over elkaar. "Niets wat ik liever zou willen. Ik zou geen grappen maken over jou die speelt met hem" fluisterde hij. Hij liet zijn deken vallen. "De gedachte aan jouw hand om mijn vriend heen, maakt me zo hard" fluisterde hij. En weer schrok ik van zijn lengte. Hij had gelijk. Hij was groot en stond helemaal omhoog tegen zijn onderbuik aan. "Babe, you're okay?" Vroeg hij. Ik knikte. "Wil je dat ik blijf staan?" Vroeg hij. Ik knikte. "Weet je het zeker?" Vroeg hij. Ik knikte weer.
Hij pakte mijn hand en leidde die naar zijn kruis. Ik pakte voorzichtig zijn vriend vast. God, die was hard. Ik bewoog met mijn hand langzaam op en neer. Ik keek hem onzeker aan. Hij knikte en kreunen verlieten zijn lippen. Hij had zijn ogen dicht en kreunde. "Fuck, fuck" gromde hij. Hij bewoog zijn heupen tegen mijn hand aan voor meer. "Lisa, je kleine handjes doen dit zo godverdomme goed" kreunde hij. Ik grijnsde. Hij gaf me een kusje op mijn lippen. Ik ging nog wat sneller waardoor hij een diepe zucht liet. "F-fuck, ik ben zo close" zei hij kreunend. Hij beet hard op zijn lip, damn dat ziet er goed uit. Zijn heupen bewogen hard tegen mijn hand aan. Hij gaf een luide kreun. Hij kwam, hard. "OH, LISA, FUCK" kreunde hij hard en er spoot wat op mijn handen.
"Luke, deed ik het oke?" giechelde ik. "Het was geweldig" zei hij zwaar ademend. Hij probeerde zijn ademhaling onder controle te krijgen. "Babe, can I take your clothes of?" Vroeg hij. "Nee" zei ik bang. Bang dat hij me lelijk of dik vond. "Waarom niet?" Vroeg hij. Ik zweeg. Hij trok een joggingbroek aan. "Babe, je bent prachtig" zei hij. "Ik ben te dik, Luke" zei ik. "Niet waar, hoe kom je daarbij?" Vroeg hij. "Dat is gewoon zo" zei ik. Hij trok mijn shirt over mijn hoofd.
"Wauw" zei hij. "Je bent juist heel dun, Lisa" zei hij. Zijn handen gleden over mijn lichaam. Ze kwamen in de buurt van mijn bh. Zijn warme grote handen sloten zich om mijn borsten. "Luke, please" zei ik en duwde zijn handen weg. "Lisa, wat is er toch met je?" Vroeg hij. "Ik voel me opgeblazen als ik jou zie, jij bent zo dun" zei ik. "Ik ben een jongen, voor een jongen is dit dun, voor een meisje ben jij dun" zei hij. Hij gaf me overal kusjes. Op sommige plekjes had ik kippenvel en maakte hij zuigzoenen. Hij zoende me.
De telefoon ging. "Lisa?" Huilde Sanne. "Ja, wat is er?" Vroeg ik paniekend. "Ashton ligt in het ziekenhuis" zei ze. Ik liet mijn telefoon uit mijn handen vallen.
A/N
Ashtoooonnnn!!! Nooooo!!!
Doeixx
JE LEEST
✔Friends Or More? L.H.✔
Fanfiction⚠️Smut warning⚠️ Lisa Irwin is een meisje van 16 jaar. Samen met haar broer Ashton (17) heeft ze een grote vriendengroep. Luke (17) en Sanne (17) zijn haar beste vrienden. Djanice (16) en Laura (17) zitten er ook bij. De twee andere jongens zijn Cal...