42. Lonely Lukey

1.1K 40 42
                                    

~vijf weken later~

POV Lisa
Nog twee weken tot ik Luke zou zien. Ik ben zo enorm dik nu. Na de vijfde maand ben ik al zo dik. Djanice zegt dat ik heel chagrijnig ben. Ik heb nergens zin in en mompel alleen dingen in mezelf. Ik wil geen twee weken meer wachten. Ik ben over de helft van mijn zwangerschap. Ik wil niet meer. Ik wil ook even niet tegen Luke praten. Ik ben bang dat ik hem afsnauw. En hij dan boos op me is. Hij blijft me appen. Ik zette mijn mobiel uit.

Luke❤ (12)
-Lieve schat, hoe gaat het?
-Liesjee, reageer eens x
-Ben je boos op me?
-Wat heb ik gedaan? Alsjeblieft
-LISA, ik maak me zorgen. Gaat alles goed?
-Laat eens iets van je horen, ik ben zo ongerust.
-gosh, Lisa. Alsjeblieft.
-ik wil weten of je oke bent. App me terug alsjeblieft
-In een week heb ik geen enkel appje, is er iets? Gaat alles goed? Ik moet on stage doeix
- Van stage af, nu maak ik me echt zorgen. Alsjeblieft zeg iets. Ashton is ook ongerust over je.
-Wil je me vertellen wat er is?
-Waarom negeer je me? Ik mis je zo erg, ik wil weer gaan snijden, ik voel me zo alleen.
-Oke, I just did it. I'm sorry.

Cal Pal (2)
-Luke heeft zichzelf weer pijngedaan. Hij voelt zich zo rot. Praat tegen hem. App hem, laat alsjeblieft iets van je horen. xCal
-Ik zit naast een huilende Luke. Hij zegt dat je niet meer van hem houdt. Dat is toch niet zo. Je houdt wel van hem. Maar hij gelooft mij niet. Vertel jij hem eens dat je van hem houdt en dat hij speciaal is xCal

Mikey (2)
-Luke voelt zich zo alleen. Hij heeft je nodig. Zeker nu. Gisteren huilde hij op het podium, bij Amnesia, dat hij voor jouw schreef. Hij mist je, Lisa. Praat met hem. Alsjebliefttttt xxx
-We hebben hem gevonden, in zijn bunk. Half bewusteloos, bloedende arm. Hij kan echt niet zonder je. Hij bleef maar "sorry Lisa" zeggen. x

Ik besloot hem te appen.
Lisa: hey lieverd, ik kon je niet appen. Mijn vijfde maand is begonnen en ik ben chagrijnig af en reageer dat op mensen af. Ik wilde je niet afsnauwen en besloot niet te appen. Maar ik hou het niet lang vol. Ik wil even zeggen dat ik niet boos op je ben. Je hebt niks fout gedaan, alles gaat goed.
Lisa: ik hou wel van je. Hoe kun je nou denken van niet. Je bent heel speciaal. Jij bent alles voor me. Het doet me pijn om te horen dat je jezelf weer pijn gedaan hebt. En alsjeblieft, niet huilen om mij. Ik ben zo'n vreselijk mens.
Lisa: Je hoeft je niet meer alleen te voelen. Ik ben er weer. En als ik chagrijnig reageer, meen ik dat niet. Je moet wel stoppen met jezelf te snijden. Het doet me zoveel pijn. En aan mij hoef je geen excuses te maken. Ik ben degene die dat moet doen.
Lisa: Luke, het spijt me zo erg dat ik niet reageerde. Door mij doe je jezelf pijn. Ik wil niet dat je dat doet. Sorry Luke... ik snap het als je me niet meer wilt nu. Ik mis je heel erg. Iedere dag, ieder uur, iedere minuut.
Luke❤: natuurlijk wil ik je nog, gek. Je bent mijn alles. Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik beloof dat ik probeer te stoppen met snijden. Maar alsjeblieft, maak me niet zo bezorgd, schatje x
Luke❤:

 Maar alsjeblieft, maak me niet zo bezorgd, schatje xLuke❤:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Luke❤: when I saw your message I looked like this. I love you, cutie.
Lisa: are you trying to kill me? This is so cute. I like you being cute.
Luke❤: ik heb er nog eentje. Die maakt je nog meer dood. Wil je die hebben?
Lisa: straks, ik wil eerst nog even kletsen voordat ik doodga.
Luke❤: is goed, het is nog twee weekjes, Lisa. Dat is waar. En we hebben al best lang met elkaar nu.
Lisa: 1 jaar en 3 maanden bijna.
Luke❤: yeah, babe. 1 jaar en drie maanden geleden, wist ik nog niet dat we een kindje zouden krijgen :)
Lisa: het is nog vier en een halve maand, Lukey. En twee weken tot ik je zie :)
Luke❤: eindelijk, kan ik je weer knuffelen, zien, goed laten voelen, zoenen.
Lisa: ik ben zo blij dat je dat zegt. Alleen goed voelen, is dat mogelijk? Als ik nog zwanger ben?
Luke❤: ik zoek het meteen even op :)
Lisa: is goed, ik spreek je zo wel weer. Tot zo, Lukey.
Luke❤: tot zo, babe x

Terwijl Luke het opzocht liep ik naar de keuken en maakte een sandwich voor mezelf. Met mayonaise, komkommer, tomaat, sla, ei, ham en kaas. En een flesje water. En alweer moest ik naar de wc. Toen ik terugkwam van de wc ging ik voor de tv zitten en zette ik Friends op. Hier kon ik zo lekker mee lachen. Ik wachtte tot ik een appje van Luke kreeg. Hij appte maar niet.

Lisa: heb je het gevonden, Lukey Pukey? Ik zou graag het antwoord hebben.
Luke❤: hey, ik heb het antwoord gevonden, schatje.
Lisa: vertel! Kan het? Beschadigt het mijn baby? Is het veilig? Doet het pijn?
Luke❤: het kan. Het beschadigt onze baby niet. Het is volkomen veilig. Het doet juist geen pijn. Bepaalde delen van je lichaam zijn meer doorbloed. Waardoor die minder geprikkeld moeten worden. Volgens mij betekent dit dat je het lekkerder gaat vinden.
Lisa: waar heb je die wijsheid vandaan?
Luke: ik heb grondig onderzoek gedaan naar seks tijdens de zwangerschap. :)
Lisa: Maar Dr. Hemmings? Er staat op deze site ook, dat je er soms geen zin in hebt... verklaar dat eens :)
Luke❤: heeft met hormonen te maken. Hoe dik je ook wordt, het maakt me niks uit. Ik zal je aantrekkelijk vinden.
Lisa: je bent een sukkeltje. Maar wel een leuk sukkeltje :)
Luke❤:

Luke❤: ik ben geen sukkeltje :(Lisa: je bent mijn sukkeltje :)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Luke❤: ik ben geen sukkeltje :(
Lisa: je bent mijn sukkeltje :). Je bent een sexy sukkeltje met hele mooie blauwe ogen.
Luke❤: wanneer kan je je baby voelen?
Lisa: na 24 weken. Dus zes maandjes.
Luke❤: en ik twee weken later. Maar dat gaat helaas niet :(
Lisa: hou nog even vol. Het is nog twee weekjes tot we elkaar weer zien. Ik hou van je. Ik ga slapen. Bij jou is het licht, in weet ik veel waar je bent. En hier is het laat.
Luke❤: welterusten, mommy x
Lisa: goodnight daddy x

Ik schoof onder de dekens en viel vrijwel meteen in slaap. Nog twee weken tot ik hem weer zag!

A/N
*PING* ONVERWACHTTE WENDING GEMELD! *PING* :)

xxMe

✔Friends Or More? L.H.✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu