"Porecla"

97 6 2
                                    

A doua zi m-am trezit foarte obosita si nu stiu ce m-a facut sa ma trezesc.Poate curiozitatile mele?Adica asazisa "porecla" si logic sa stiu cum a fost petrecerea mea superba.Am hotarat sa ma duc sa ma spal pe fata si sa fac un dus,iar dupa sa-mi aleg ceva de imbracat.Cred ca aveam o tona de haine si bijuterii dar mai ales masina cu care o sa ma duc la scoala chiar daca am carnetul de o zi.Exact,mi-am luat carnetul de ziua mea!
Mi-am luat pana la urma niste blugi rupti in genunchi rosii si o bluza "fâl fâl" tot rosie cu spatele gol.Aratam superrrr.M-am asortat cu cerceii de la ANE si colierul de la ALLY.Sunt doua surori gemene care sunt prietenele mele din copilarie.Le-am invitat la petrecerea mea pentru a ne inpaca pentru ca ne certasem iar Ane vorbea cu mine dat Ally nu prea.Asa ca am hatarat sa le invit pentru a ne impaca si...a functionat!
In fine,am mancat ceva si mi-am luat ghetele in picioare,geaca pe mine.Am luat cheile de la masina si am plecat grabita pentru ca eram in intarziere.
Ajunsa primul lucru pe care l-am facut a fost sa intreb pe toata lumea cum a fost si am primit raspunsul:a fost cool petrecerea
Am intrat in clasa si toata lumea m-a strigat "numar necunoscut".Se pare ca aplaudau si cred ca era ceva bine in toata treaba asta.M-am dus si m-am asezat langa Ane si Ally pentru ca aveam banci de cate trei.
C:-Fetelor,de ce toata ma striga asa si pe deasupra mai si aplauda.
An:-Pentru ca,mai sti atnci cand l-am sunat pe batausul clasei cu nunar necunoscut?
Al:-Se pare ca datorita tie a intrat la inchisoare pentru ca facuse niste infractiuni si politia l-a localizat atunci cand l-ai sunat.
C:-Oooooooo,valoareeee!!!!
Atunci a venit si Harry langa noi,si-a trasun scaun si s-a asezat.
H:-Si ce mai faceti??
C:-Bine si tu?
I-am povestit totul si cand am ajuns la partea cu batausul in inchisoare a spus:
H:-Bravo!si am batut palma.Am vazut ca ai venit cu masina mea.
C:-Pai daca alta nu am.
Am inceput sa radem toti ca de obicei cum facem in ore atat cat si in pauze si profesoara de chimie a intrat.Ne-am pus ochelarii si asa a inceput ora si gloria mea in scoala alaturi de prietenii mei.
Cred ca e un capitol destul de reusit si sper ca v-a placut.Vreau sa stiu si daca numele noi sunt bune si as dori sa comentati pentru ca m-am chinuit destul de mult la acest capitol.KEY BYE.

Numar NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum