O zi obisnuita

91 9 1
                                    

Era o dimineata ca oricare.Nu erau evenimente importante pentru ca era sambata.Asa ca m-am hotarat sa chem cateva fete pe la mine si Mymy.Le-am chemat pe Ane si Ally si am dat drumul la muzica.Era o melodie asa linistitoare:"How deep is your love".Fetele au ajuns chiar cand eu si Mymy faceam clatite.Aveam si sirop de artar si popcorn si intentionam sa ne uitam la un film."Fast and Fourious 7" mi se parea cel mai tare film ever si cateva episoade de la Tequila impreuna cu cateva pahare de suc.
An:-Fetelor,hai sa dam drumul la petrecere.
Al:-Si dupa vreti sa mergem la mall sa cumparam cate ceva!!???
M:-Serios Ally!Nu crezi ca ai deja prea multe haine?
Al:-Niciodata nu stii.Pot sa am mult mai multe si nici macar sa nu le port.
In timp ce ele se certau eu m-am dus la calculator ce era conectat cu TV-ul meu si am cautat filmul.L-am gasit foarte repede avand un calculator foarte performant dar mai greu imi era sa-l pun pe televizorul meu care era o plasma gigantica.
Ally a luat cele trei castroane cu popcorn,Ane a luat tava cu sucuri iar eu si Mymy ne luptam cu cablurile de la televizor nestiind ce faceam.Toata lumea s-a asezat pe canapeaua mea crem incepand sa manance.Eu si Mymy ne-am asezat pe canapea obosite dupa o lupta apriga si am urmarit filmul in continuare.
Pe la 4:50 ni se facuse foame asa ca am cerut menajerei sa ne faca ceva de papa.Ziua a trecut repede iar fetele au plecat acasa.
Papapa noapte bunaaaa!!!!!
Dupa ce au plecat fetele eu si Mymy ne-am facut cate un dus si ne-am bagat in pat dupa o zi obisnuita.
Stiu ca acest capitol a fost special pentru fete si baieti,va sfatuiesc sa nu cititi acest capitol doar daca vreti sa auziti cuvintele "Fast and Fourious 7" dar atat este ceva legat de baieti in aces capitol.
Sper sa va placa,fetelor care cititi si sper ca merit si eu o steluta si un coment.KEY BYE.

Numar NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum