Colegul cel nou

73 7 2
                                    

Era luni,mult ravnita zi in care dupa parerea mea iti este cel mai greu sa te trezesti cu gandul ca frate,ma duc iar la scoala!
Asa ca m-am trezit inca adormita dupa vacanta de dinaintea semestrului 2,cu temele aproape facute si cu parul valvoi.Dupa cum vedeti,dar nu puteti vedea ceasul arata ora 10:30.Aveam ore de la 12 asa ca m-am dus la baie,mi-am facut un dus,m-am spalat pe dinti,fata,m-am machiat subtil pentru ca mergeam la scoala si m-am inbracat cu niste pantaloni cu model de flori albe,o bluza alba si mi-am luat niste balerini in timp ce imi faceam un sandwich.Am plecat impreuna cu Mymy,iar pe drum...
M:-Stiai ca azi vine un nou coleg?S-a mutat tocmai din Los Angeles(L.A) pentru ca tatal lui avea o fabrica de imobile si a fost transferat aici.
C:-Nu stiam decat ca se muta.Dar tu cum sti atatea despre "colegul nou".Defapt,mai bine zis noul tau "prieten"?
M:-Inceteaza!a spus dand ochii peste cap in semn de "ceeee?"
C:-Hahahaha,stiam eu.Dar lasa asta deoparte pentru ca daca mai vorbesc poate o sa primesc o palma.
In timp ce am ajuns la scoala a inceput ora iar in pauza eu m-am intalnit cu Ane si am stat de vorba cu ea despre o carte supermegatare.Mymy s-a dus undeva,nu stiu unde dar banuiam ceva.
C:-Ane,cum ti s-a parut colegul nou?nu mai rezistam sa nu-i spun ca lui Mymy ii placea de el asa ca i-am spus.Lui Mymy ii place de el!
A:-Hahahaha!a spus ea amuzata.Crezi ca se potrivesc?Nici nu au vorbit?
C:-Nu ma bag deloc in viata ei.Oricum,ce mai zici de cartea aia?
Asa a trecut pauza venind inca doua ore si doua pauze,iar dupa a patra ora pauza cea mare de 30 de minute.Puteam sa plecam,sa stam in curtea scolii cu cartea si cu caietul in mana facandu-ne temele,discutand,cantand,vorbind ...dar fara prieteni...nush.Practic si teoretic era pauza noastra si doar a noastra in care faceam tot ce ne doreste sufletelul nostru inocent de liceean.
Fix in acea pauza care era magica,Mymy statea intr-un coltisor al terenului parand o fata asa de inocenta care nu era,venind cineva special si anume Adam(noul coleg).Avea parul castaniu cu suvite blonde de bun gust,ochii verzi ca un fir de iarba cu roua diminetii pe el intr-o primavara calduroasa si buzele trandafirii.Era superb pentru Mymy desigur pentru ca eu,personal nu am mai vazut un baiat cu suvite.Dar acesta se apropia,se apropia pana cand...
Ad:-Hey,esii colega de la clasa de engleza?
M:-D-daaa?Cum de ma cunosti?a dat ochii peste cap ironica si balbaindu-se.
Ad:-Pai,pentru mine esti...nu pot sa cred ca o spun...cea mai...
Si asta a fos capitolul acesta.Scuze de intarziere,am fost la tara si nu am avut net asa ca am posaet azi cand m-am intors.Sper sa va placa cartea mea si cred ca merita,celor carora le place o steluta si unul-doua comentarii.Este cel mai lung capitol pe care l-am facut pana acum si cred ca v-am lasat cu ochii in soare pana cand o sa mai postez.KEY BYE.

Numar NecunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum