Dupa cum am scris in capitolul anterior Mymy pleaca sa-i cumpere un cadou Cristinei.
Asa ca Mymy s-a trezit pe la 9:40 si s-a imbracat destul de cool.Si-a luat niste blugi negri rupti,o bluza mai larga cu spatele gol,ghetele negre si lucioase cu inimioare pe ele,geanta ei rosie care se asorta cu imimioarele si in final geaca de piele originala LOUIS VUITON(cred ca asa se scrie).A plecat si in 10 minute de mers a ajuns la mall.
Ce sa-i iau?Oare ce i-ar placea?Gandestete Mymy,e cea mai buna prietene a ta!
M:-Gata,stiu!
P(politistul):-Se poate putin mai incet,va rog?
M:-Desigur,scuzatima domnule politist.Numai ca ma gandeam ce cadou sa-i iau celei mai bune prietene.Multumesc,acum am uitat ce imi venise in minte.
P:-Scuzatima,dar este de datoria mea sa asigur liniste si pace in incinta mall-ului.Dar daca a venit vorba v-as da eu o idee.Are o casa mare sau sta la bloc?
M:-Sta la o casa destul de mare.De ce,ce idee aveti?
P:-Un catelus!Cred ca ar fi cel mai potrivit cadou decat haine sau pantofi.
M:-Multumesc,domnule politist!!!!E o idee superba.
Mymy l-a luat in brate pe politist multumindui in continuare pana la iesirea din mall.Mymy nu a mai trebuit sa ia un cadou extravagant pentru a-i placea Cristinei.Va veni sa ia catelusul(golden retriver)cu cateva ore inaintea petrecerii de maine...
Sper ca v-a placut capitolul acesta si daca aveti idei scrietimi.Voi alege o idee si o voi integra in urmatorul capitol.KEY BYE!
CITEȘTI
Numar Necunoscut
RandomMașini de politie in spatele mașinii mele roșii superbă dar...cine era în mașină?Bineînțeles eu(Cristina) si cea mai buna prietenă(Mymy pentru prieteni)dar numele ei adevarat este Miranda.