5 sene önce..
Merhaba.Ben Ezel.18 yaşındayım.Bugün tam 10 yıl oluyor.Ailemin beni bırakıp gideli tam tamına koskoca 10 yıl.Benim yalnızlık içinde geçirdiğim 10 yıl.Herkese iyi görünmeye çalıştığım 10 yıl.Hayatımın bir anda değiştiği 10 yıl.Vicdansız şahıslardan uzakta kaldığım 10 yıl.Bırakalım şu gereksiz şahısları.Size kendimi tanıtayım.Ben kimim?Başta, ben yeterince açık sözlü biriyimdir.Kendime güvenirim,özellikle de sezgilerime.Egolulardan nefret ederim.Hani şu kendini bişey sananlardan.Herkesi parmağının ucunda oynatabileceğini sananlardan.Heyecanlandığımda kelimeleri birbirine karıştırırım.Hayatta yalnız,tek başıma kaldığım için bir doktada kendimi korumam gerektiğini anladığımda boxs dersleri almaya başladım.Boxs'a başladıktan sonra ne yalan söyleyeyim biraz maço biri olmaya başladım.
Bir süre sonra alışmaya başladım.Ben, bu 'yeni ben'e.Böylede olurdum.Ya da olmaya mecbur bırakılırdım.Soğuk gün filan demeden devam ettim bu derslere.Azmettim.Sonunda başardım.Ben, başardım!!!
Turnuvalarda üçüncülük getirdim.Kardeşim yaşasaydı büyük ihtimalle gurur duyardı ablasıyla. Turnuvadan çıkışta kıyafetlerimi giyip kapşonumu kafama geçirdim.Yürürken sarı, hafif dalgalı saçlarım kapşonumun arasından havalanırken öyle havalı bir görüntü oluşturuyordu ki kim baktıysa arkamdan bakmadan edemediler.Fakat onların bu pis bakışları beni rahatsız ediyordu.Ben öyle havalı olmayı sevmeyen,dikkat çekmemeye çalışan biriyim.Kapşonumla yüzümün tamamını örtüğümde açıkta sadece çenem kalmıştı.Çevremde bir kız bile göremeyen ben,yüzüme rüzgarın vurduğunu hissedip saçlarımı daha çok yüzüme çektim.Rüzgarı sevmemde.Eskimiş ve rutubet kokmuş uzun koridorda tek başıma yürürken,birden biri çarptı.Karanlık olduğundan dolayı yüzüne tam bakamamıştım..Sesi öyle çekiciydi ki bir an 'keşke önümü görebilseydim'de demeden edemedim.Bakmak istemiştim.Kim olduğunu öğrenmek istemiştim.Asi kız birinden mi etkilenmişti? Yok artık daha neler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKÂYEM -Asi Kız-
RomanceSabahın erken saatlerinde dalgaların sesiyle uyanmak, bir yandan kuş cıvıltıları, bir yandan o rüzgarın yapraklara olan sert vuruşu. Kumsalda gezerken o küçük dalgaların ayaklarına hızlıca vurup gitmesini hissetmen.İşte benim hikayem böyle başladı...