Rainbow

275 19 3
                                    

21.11.'86 , L.A.
Od brzkého rána jsem byla neuvěřitelně rozpačitá.
Věděla jsem že dneska je ten velký den..ale pořád nevěděla , jestli to mám od Slashe brát jako pozvánku na rande nebo mě pozval jen tak z hecu. Vždyť je to drsnej klubovej rocker. Ti s holkami nechodí. Ti s něma jen spí. Ale nevím..Slash mi přijde jinej. Je snědej , má krásnej úsměv a je vtipnej.
Koncert měl začít okolo půl deváté večer , ale já byla na nohách už od tří. Neustále jsem nevědela co si mám vzít na sebe..nerada se oblíkám jako děvka , ale v roláku jít do rockového klubu asi nemůžu. Takže opět..minisukně , síťovaný punčocháče , tílko a hlavně vyčesat vlasy a výrazně se zmalovat.

Z domu jsem vyšla už v šest. Nevěděla jsem kde je Rainbow přesně , a trošku jsem počítala s Tím že budu trošku víc hledat. Na(ne)štěstí jsem před dveřmi potkala sousedku starou paní Stark , která žije v L.A. už před čtyřicet let. Ta by snad mohla vědět , kde je Rainbow.
Nějak jsem si neuvědomovala , že jsem oblečená jako dáma lehkých mravů a běžela k ní na svých vysokých podpatcích.

'Paní Stark , mohla bych se vás na něco zeptat ?'

Paní Stark si mě celou prohlédla od hlavy až k patě a trošku se zděsila nad mým outfitem. Zná mě jako holčinu , která se moc neodhaluje a teď toto.

'Ale jiste Grace , pokud ti budu moct pomoct budu ráda'

'Víte kde je Rainbow?'

Paní Stark na mě vykulila oči.

'Rainbow? Vždyť to je ten rockový klub plný prostitutek , drogově závislých a všelijakých pochybných existencí!'

Trošku jsem se zasmála.

'Haha , nebojte se..já tam jdu jen..za jedním klukem..'

Paní Stark se celkem zamračila..

'No , inu dobře. Víš kde je Valley Street? No tak tam dál je park a hned za ním v té ulici je ten nemravný klub.'
Wow! Kde je Valley Street jsem věděla. Není to daleko. Slušně jsem zděšené paní Stark poděkovala a už běžela.
Bylo asi půl osmé a já už byla skoro v oném parku. Měla jsem celkem zvláštní pocit , byla už tma a já jdu parkem.
Ale najednou..jsem uslyšela zvuky ladících kytar. Věděla jsem že jdu správně. Vylezla jsem z parku a viděla před sebou velkej klub s zařivým nápisem RAINBOW.
Vešla jsem dovnitř kde bylo už pár lidí před začátkem a chystala se najít Slashe. Jenže do mě v tu chvíli narazil velkej chlap a začal hrubým hlasem:

'Lísky? Máš?'

A já jen opáčila:

'Ne. Nemám. Já je nepotřebuju , jdu za Saulem'

'Hele holka , to by mohl říct každej..'.

Chytnul mě za ruku a táhl zpátky ke dveřím. Choval se ke mě jak k nějakýmu psovi , myslela jsem že ho asi kousnu , ale najednou se z dálky ozval známý hlas.

'Hele Jacobe co to děláš?'

On se otočil , čímž otočil i mě a tam stál Slash. V kožených gatích , bez trička jen na hlavě měl naražený jakejsi vysokej klobouk.
'Slashi , tahle holka nemá lístky!'
Slash přišel , vzal mě za ruku a řekl:
'Jacobe , seznamte se: Tohle je Grace , naše nová kamarádka..myslím že takto by jsi se k ní chovat neměl. No myslím , že by ses jí měl omluvit..'
Byl to úžasný pocit vidět tu velkou gorilu jak se mi omlouvá. Slash mě chytnul za ruku a šli jsme do druhého patra , kam nemá nikdo jinej přístup než zde vystupující kapely a lidi jako takoví. Tam byly posprejované dveře , do kterých když jsme vešli , první co jsem zaregistrovala byl neskutečný smrad z cigaret , chlastu a všeho možného. Rozhlédla jsem se po místnosti..vlevo na židli seděl sklopený černovlasý kluk s cigaretou v puse, který zkoušel asi naladit svou kytaru. Vypadal hrozně ustaraně , a jako hodný kluk.
Zato když jsem se podívala do prava , hned jsem věděla o koho jde. Byl to ten sexy zrzavý zpěvák , co mě přišel tak neuvěřitelně vášnivý. Seděl tam s levným pivem v ruce a četl si něco jako Playboy. Na můj pozdrav moc nadšeně nereagovali než se do toho vložil Slash.
'Kluci..tohle je ta Grace..a Grace tohle je Izzy' řekl a ukázal na černovlasého kytaristu.
Izzy unaveně vstal
'Ahoj..já jsem Izzy..doprovodná kytara..rád tě poznávám..'
Bylo mi až trapné se s ním seznámit , přišel mi neuvěřitelně stydlivý..nevypadal při seznamování moc nadšeně. Zato , poté to bylo pravý opak. Zrzavý zpěvák mě chytnul za zadek a tím mě švihl k němu na lavičku , kde seděl.
'Já jsem Axl..jsi hodně krásná holka Grace..jsem ráda , že tě Slash přivedl..'
Měl tak uklidňující hlas..vůbec nepištěl jako když zpíval. Byl naprosto nádherný. Sexy. Okouzlující a měl charisma. Hrozně jsem ho chtěla. Všechny mé naděje zmizly když se Slash zeptal
'Axle , přijde dneska Erin?'
A on odpověděl že ne. Nedalo mi to ale musela jsem se zeptat kdo he to Erin.
'To je moje přítelkyně. Je krásná , sexy , prostě taková kočka' rozmluvil se Axl.
Ach jo. Doufám že ji poznám. Bylo už skoro osm a mezi kluky se rozšířila diskuze..
Axl : 'Hele , už je skoro osm..kde jsou Duff a Steven?'
Slash : 'Nevím..Stevena jsem viděl ráno , pak jsme šli do Roxy na drink a on tam sbalil jakousi holku..co já vím..ale Duff je asi s ním'
Izzy : 'Takže zase přijdou oba úplně opilí. Super..to zas bude kvalitní vystoupení..'
Sotva dokonverzovali, dovnitř vletěl vysokej blonďák v roztrhaných riflích , tričku Sex Pistols a na krku mu visel velkej zámek.
'PUUUNK'
Tuto frázi jsem od něj pochopila jako pozdrav.
'Grace? Tohle je Duff..náš basák'
Začal mi tu zvláštní blonďatou máničku Slash představovat.
Duff se na mě podíval dost opilým pohledem.
'Wow Grace..to je hezký jméno , a ty jsi hezká holka..punk'
Nevím..Duff mi přišel strašně vtipnej..je tak opilej až je to roztomilý. A taky je neuvěřitelně vysokej. Když jsem stála naproti němu připadala jsem si jako trpaslík. S mýma 1,60cm..on měl alespoň dva metry.
Sedl si na lavičku k Izzymu , zapálil si cigaretu otevřel pivo a začal ladit jeho bílou basu.
Celou dobu jsem seděla se Slashem na židli a on mi konečně něco nabídnul. Jo dal mi levný pivo , co pijou vážně snad jen bezdomovci. V životě jsem alkohol nepila..ale bylo mi to tak nějak blbý odmítnout. Slashovi oči ( který jsem vlastně ani neviděla ) se tak leskly a já nemohla odolat.
Kluci ladili , u toho popíjeli..byla to nádhera. Chvíli před půl devátou jsem uslyšela jak někdo rychle běží nahoru po schodech a zachvíli se rozrazili dveře a v nich stál malej zadýchanej kluk.
Vypadal úplně jinak než ostatní. Vůbec nevypadal jako rocker.
Měl dlouhý natupírovaný vlasy , krásný modrý oči a v kožených kalhotech zastrčený paličky.
Ale nejvíc mě dostalo , když se na mě podíval a usmál se. Byl to asi nejhezčí úsměv co jsem kdy viděla.
Takže nádherná nálada přerušila , když po něm začal Axl řvát:
'Stevene!? Víš kolik je hodin? Kde jsi se zas flákal?'
On reagoval poměrně klidně..
'Axle..včera jsme se tady se Slashem trošku slili v Roxy , a já se tam probudil na lavičce. A celou dobu jsem hledal cestu zpátky..promiň..'
Zdálo se mi to strašně krutý..ten kluk vypadal že by neublížil ani mouše a Axl na něj jen křičel.
'Ahm..Grace , tohle ten Stevie..'
Řekl Slash , přičemž se mi Steven podíval do očí.
'Čauko..já jsem Steven..říkej mi jak chceš , jsem zvyklej na všechno. Jsi kočka..'
'Dík..' začla jsem se červenat. Od něj to znělo tak hezky..
Ale potom Duff vytáhl z kapsy malej sáček s bílým práškem.
'Fajn hoši , jsme tu všichni..můžem začít..'

Guns N' Grace // GN'R Fanfiction [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat