24.11.'86 , L.A. , ráno
Můj výjimečně kvalitní spánek tentokrát vyrušily dvě věci. Rána , jakoby kousek dřeva narazil do dřevěné podlahy a následné
'Do prdele!'Slash ještě spal a já vyšla z ložnice. Ano , samozdřejmě. Rušič mého spánku byl Steven , který si právě hrál s paličkama a jedna mu vyklouzla na zem.
'Ahoj Grace!' řekl s úsměvem Stevie.
Slash měl asi pravdu. Jeho včerejší nálada byla po tom svinstvu pryč a on zářil jak sluníčko.
Na těch drogách asi vážně něco bude.'Ahm..ahoj..' odpověděla jsem rozespale a zamířila k ledničce.
Celkem na mě dolehl fakt , že naposledy jsem jedla včera ráno.
Vytáhla si jogurt , sedla si ke stolu a sledovala jak Steven hbitě mrská paličkama po imaginárních bicích.'Dneska hrajem v Roxy..' řekl a palička se mu protočila mezi prsty.
'Já vím..Slash mi to říkal..' opáčila jsem.
'Přijdeš?' zeptal se.
'Já s tím počítám..' odpověděla jsem a prohrábla si mastné vlasy.
Ospale jsem si vytáhla krabičku cigaret , ale nějak mi nedošlo , že už jsem včera všechny vykouřila.'Hele Steve , nemáš cigaretu?' zeptala jsem pokorně.
'Ty už jsi fakt jak Slash..' řekl s mírným úsměvem. 'Doufám že ti nevadí Marlborky..'
Dřív mi ty hnusný , tlustý a krátký cigarety vadily ale teď..mi dokonce přijdou lepší než slimky. Asi vážně začínám "slashovatět".
{{ Večer , kolem 6.pm }}
Slash se Stevenem před chvíli odešli. Slash mi řekl , že jdou do Roxy dřív , protože ještě vůbec neví co budou hrát za písničky a tak si to jdou domluvit a vůbec natrénovat.
Nechal mi doma cosi jako VIP pas do zákulisí se slovy , že se mám určitě nějak "načančat" , protože to podle něj bude "úplně nejvíc mega super koncert" a ostatní kluci tam budou mít taky přítelkyně. Je mi to jasný. Prostě se semnou chce ukázat.Když se podívám do jejich na rohu prasklého zrcadla a vidím se tam bez nánosu makeupu , cítím se vlastně jako taková šedá myš. Nic čím by se mohl Slash chlubit.
'No nic' řekla jsem si a začala si líčit oči tmavě modrými stíny. Slash mi včera koupil luxusní tmavě červenou rtěnku , kterou když si nanesu tak v kombinaci s těmi stíny vážně vypadám jako upír. Ale to je asi účel.
Nasoukala jsem se do mých nových mini šatů a k tomu si vzala své nové černé podpatky.
Celé to trvalo přes dvě hodiny , ale výsledek stál vážně za to.
Dokonalá osmdesátková děva.
Už jen natupírovat vlasy a můžu vyrazit. Snad se na za mě nebude muset Slashie stydět.{{ V ROXY }}
Do Roxy jsem doběhla pár minut po deváté. Bylo to v pohodě , kluci mají začínat až v deset.
Vyběhla jsem do druhého patra , kde jsou backstage. Z místnosti , kde měli být kluci se ozívalo ladění kytar a hlasitý smích , asi už byly v náladě.Říkala jsem si , že mám ještě čas tak jsem se mírným poklusem vydala k záchodům že se trošku upravím.
Když v tu jsem se ve dveřích srazila s malou blondýnou a ona se narazila o futro.'Jsi blbá!!?? Dávej trochu bacha ne!' zařvala na mě a začala si oprašovat ruku.
'P-promiň..m-moc se omlouvám , vážně to nebylo naschvál..' začala jsem se pokorně omlouvat. Bylo mi jasný , že tohle byla moje chyba.
ČTEŠ
Guns N' Grace // GN'R Fanfiction [CZ]
FanfictionGrace je mladá slušná holka žijící v 80.letech v Los Angeles. Její poklidný, až nudný život naruší jednoho dne setkání s kapelou , jejíž členové jí změní život. Vydrží soužití s jednou z nejůspěšnějších , ale zároveň i nejnebezpečnějších kapel v roc...