20.11.'86 , L.A. , 1:30 am
Wow , dnešek , oh pardon teda včerejšek byl víc než zmatený , ale úžasný..no nevím jestli úplně úžasný , ale rozhodně na něj dlouho nezapomenu.
Řekla jsem si , že když mám ty narozeniny alespoň si sama vyjdu. Už se pomalu stmívalo , a noční L.A. je víc než divoké. A co , když mám ty narozeniny..oblékla jsem si koženou mini , černé punčocháče , tílko a černou koženou bundu. A líčení..normálně se moc nemaluju , ale když mám ten den..linky , řasenka , rtěnka , tvářrnka , blablabla..a své dlouhé blond vlasy dost vyčesala. Prostě jako klasická osmdesátková štětka. Normálně se mi tyhle osoby až hnusí , ale..říkám to pořád. Mám narozeniny.
Zašla jsem si do místního obchoďáku , nakoupila nějaký prádlo , oblečení. Najednou jsem zpozorovala , že je už přes devět večer , venku je tma a obchoďák každou chvíli zavírá. Vyšla jsem ven , a co myslíte? Samozdřejmě začlo pršet. A navíc se mi punčocha roztrhla a jakýsi drát u plotu. Takže já , jen v mini s roztečeným makeupem , v roztrhaných punčocháčím jdu temnou L.A. , kde se ženský znasílňují témeř denně.Jo , měla jsem strach. Domů to bylo daleko , žádnej autobus nejel..ach jo. Najednou jsem zašla do tzv. Rockové čtvrti. Je to vlastně čtvrt , kde stojí několiv hudebních klubů , kde se snaží proslavit béčkové , klučičí boybandy. Upřímně , fakt nechápu co je to teď u kluků za módu. Dlouhý , natupírovaný vlasy , makeup , růžový hadry..to nejsou chlapy , ale děvky!
V tuhle chvíli se ale můj život asi dost změnil. Když jsem procházela kolem Troubadoru , jednoho z těch lepších klubů , slyšela jsem naprosto neskutečný hlas zpěváka kapely , která tam hrála. V životě jsem takový hlas neslyšela! Bylo to něco úžasné. Nikdy jsem rock neposlouchala..máma mě vždycky učila , že rockeři jsou jen sprostí chlapi závislí na chlastu , sexu a drogách. Ale tenhle kluk..měl hlas jako Janis Joplin a Steven Tyler..ale lepší..výraznější. V klubu jsem byla snad jednou a dost jsem se bála děsivých vyhazovačů , co stáli u dveří , ale nakonec jsem si dodala odvahu a vstoupila dovnitř. V tu chvíli mě hudba naprosto ohlušila. Zpěvák křičel , kytary hrály nahlas , bicí taky..byla jsem tím naprosto okouzlená. Ale najednou se předemnou objevil obrovský chlap , asi vyhazovač. 'Ty chceš dovnitř?' zeptal se mě. 'Jo , chtěla bych se tam podívat..'.
'Fajn' opáčil. 'Bude to 10,50$'.
'Co?! Jen 10,50$?! Vždyť ta kapela zní úžasně! A kdo to vůbec je?'
'Nějací Guns N'Roses. Nejsou moc slavní..neříkám , že jsou špatní ale jejich cena odpovídá jejich známosti' opáčil mi celkem s klidem.
Vrazila jsem mu do ruky 12$ a běžela do hlavního sálu odkud se táhnul zvuk.
Předemnou stál obrovský chlumec lidí , nic jsem neviděla. Začla jsem se rvát dopředu. Většina lidí už byla dost v podnapilým stavu a tak mi uhýbali z cesty. Dostala jsem se až do první řady , a konečně viděla TU kapelu , kterou jsem si do té doby mohla jen představovat.Byla jsem jen jako..'WOW'. Ten zpěvák byl stělesnění všechné vášně , kterou jsem si mohla představit. Byl stělesnění sexu..všeho sexuálního co mohlo být. Vypadal trošku jako Louis v klučičí verzi , haha. Byl to zrzek , s šátkem ovázaným okolo hlavy v kožených kalhotách a vypracovaným břichem. Byl jednoduše SEXY. Jeho hlas byl jako motorovka , neustále se nějak kroutil , běhal..a hlavně vášnivě zpíval. Vedle něj běhal kytarista , vlasy na afro jako to měla teta Elle. Byl snědší a já s napětím sledovala jak jeho prsty hbitě klouzají po kytaře. On tu kytaru znásilňoval. Bylo to úžasné. Najednou se do předu na pódiu vrhl vysokej blonďák s bílou basou. Byl takovej pomalší , vypadal jak slušně opilej. Vzadu se pohybovali ještě dva lidi..bubeník a asi ještě kytarista. Nevím moc jsem na ně neviděla. Celý koncert byl nádherný. Prostě nádherný.
Tato kapela je jiná než všichni ostatní , nepotřebují makeup aby byli sexy. Jejich písničky jsou o životu na ulici , sexu , drogách a znásilňování..prostě o tom o čem se ostatní bojí mluvit. Obzvlášť se mi líbila jedna písnička..nevím jak se jmenovala ale bylo to něco jako:
'Welcome to the jungle , we got fun n' games..'Bylo to tak pravdivé..a celé o L.A.
Neskutečně mě mrzí , že jsem chvíli před koncem musela vypadnout. Byla jsem unavená a všechno jako to. Teď je něco kolem jedné a já jdu konečně spát. Dnešek byl úžasnej. Prostě jsem si jistá , že ty kluky nevidím naposledy. Guns N' Roses..trošku zvláštní jméno pro kapelu..no nevadí. Byli skvělí.
ČTEŠ
Guns N' Grace // GN'R Fanfiction [CZ]
FanfictionGrace je mladá slušná holka žijící v 80.letech v Los Angeles. Její poklidný, až nudný život naruší jednoho dne setkání s kapelou , jejíž členové jí změní život. Vydrží soužití s jednou z nejůspěšnějších , ale zároveň i nejnebezpečnějších kapel v roc...