25.11.'86 , L.A.
Sotva jsem ráno vstala , běžela jsem na záchod a začala zrvacet , jako nikdy.
'Pane bože , co se to děje?' říkala jsem si mezitím co zvratky protíkaly mezi mými prsty.'Babe , je ti dobře?' uslyšela jsem za sebou již dobře známý hlas.
Slash stál ve futrech s cigaretou v puse a díval se na mně jak objímám jejich záchodovou mísu.'No , dobře bych určitě neřekla..' odpověděla jsem s mírným pokusem o úsměv , který se bohužel moc nevydařil , protože další várka přebytečných věcí v mém těla musela jít ven.
'To je z toho včerejšího svinstva..' prohodil zklesle Slashie.
Zrovna se mi hodilo , že načal toto téma. Měla jsem ohledně toho spoustu otázek , které musely vyjít napovrch.
'Hele Slashie , zlato..neříkal jsi mi ještě před nedávnem , že nejste tak blbí , aby jste brali něco jako herák?'
Bylo mi jasný , že tahle otázka ho dostala. Začal se pokoukávat po místnosti a nakonec z něj pomalu vypadlo:
'Ale..ale , to byl Stevenův nápad!'
'Jak dětinské , vymlouvat se na druhé' odpověděla jsem s ironickým úsměvem.
'Hele vždyť to jen kouříme..to není tak strašný..' prohodil a prohrábl si své husté kudrnaté vlasy.
'Nemáš vůbec dneska jakýsi to vyřizování , jak jsi mi říkala?' dodal ještě.
A doprdele! Jo. Vždyť dneska je dvacátého - pátého. Dneska se má vrátit Loius.
Celé tělo mi olil studený pot. Úplně jsem na to zapomněla , a nebyla jsem vůbec připravená.
Plus to v jakém jsem byla stavu , taky nebylo zrovna nejlepší.~
'Slashi , kde mám ty normální modrý džíny?!'
'Žádný jsi tu nikdy neměla , lásko'
Super. Měla jsem jít za Louis a nemám tu kousek normálního oblečení. Chtěla dneska působit jako normální Grace , a ne jako děvka. Na to si hraju poslední dobou až moc často.
'Ale Steven by ti ty kalhoty mohl půjčit , jako vždycky' prohodil nahlas Slash a začal se připitoměle smát.
Původně jsem to brala jako jednu z jeho blbých poznámek , ale nakonec mi to jako zas tak blbý nápad nepřišlo. Nebo to spíš byla moje jediná šance.
'Kde je Steven?' zeptala jsem se.
'Co já vím..' odpověděl bez zájmu Slashie. 'Ale naše skříň je ti plně k dispozici'
'To jsem toho teda vyhrála..' prokoulila jsem očima a kráčela směrem k té kouzelné skříni.
Otevřela jsem skříň a nevěřila vlastním očím.
'Kdy jste tu doprdele naposledy prali?!'
'To už bude nějakej ten pátek' odpověděl se smíchem Slash.
Tohle mi vůbec nepřišlo vtipný , spíš smutný..a hlavně nechutný.
Začala jsem se prohrabávat v tè skládce hadrů , nazývané jejich skříní a nevěděla či se jednotlivých kousků "oblečení" můžu dotknout bez rukavic.Sem tam jsem narazila na nějaký spocený nevypraný tričko , někdy na malinký holčičí gaťky , kterých by se dotýkat nebyl asi úplně nejlepší nápad a někdy na protržený gumy v rozích skříně. Fajn , ale já teď nepotřebuju vědět jaký prasata Slash a Steven jsou. Já potřebuju použitelný džíny.
ČTEŠ
Guns N' Grace // GN'R Fanfiction [CZ]
Fiksi PenggemarGrace je mladá slušná holka žijící v 80.letech v Los Angeles. Její poklidný, až nudný život naruší jednoho dne setkání s kapelou , jejíž členové jí změní život. Vydrží soužití s jednou z nejůspěšnějších , ale zároveň i nejnebezpečnějších kapel v roc...