1.BÖLÜM

34 2 1
                                    

Güneş ışınları gözlerine hücum edereken ,çalar saati ayarladığım bin pişmanım , kalkıp perdeyi çekip çalar saati kapattım . oh be uykuya devamm . tam kendimi yatağa atmıştım ki kapı çaldı. kesinlikle annem olmalı,güzel annem niye erken geliyon doğrusu hiç erken değil ama olsun tatildeyim şuan yaz , annem ''meleğim uyan artık'' diye seslendi .annem hep bana meleğim der neden diye sorarsanız , melek gibi kızım çünkü :-) , sonra tamam dedim.
Tam oturmuş pozisyona geçmişken bir yanda terliklerimi ayağımla arıyordum ,ayağıma giydim sanmışım ayağa kalkınca kendimi yerde buldum.Meğerse patiklerimi giymişim.Saçlarımı kulağının arkasına iterken düştüğüm için bin küfür ettim.Küfür derken salak ben öküz ben.Kalkıp bismillah çektim.lavaboya gidip elini yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Babam her zamanki gibi masanın ucuna oturmuş çayından bir yudum aldı ve bana gülümseyerek ''günaydın ''dedi .
Bende sarılarak ''günaydın babacım '' dedim.Gazetesine devam etti, annemsıcacık pizzaları getirdi,bende oh oh mis mis,derken
'O acıktım mı,seni gidi seni' ''ya anne benim sevdiğim bir şey var burada nasıl acıkmayayım dedim.'Anne kız muhabbet ederken ,babam ''Gülnihal gel otur artık sende,sizinle önemli bir şey konuşmalıyım.Annemle pür dikkat babamı dinlerken,
Babası:derini okula kaydettirmemiz lazım ,onun için istanbula taşınıyoruz.
Annem sırtımı sıvazlarken bende zoraki gülümsedim.
Ben: neden
Babam: senin iyiliğin için Ben:nasıl
Babam; boşver kızım
Arkadaslarimi nasil birakacagim hele hele burcu ve sibeli ikisinde lisede çok yakin arkadastik
Seni koleje kayit ettireceğim tamam dedi
Ben hemen itiraz ettim ama babama karşı gelemem.masadan özür dileyerek odama ciktim hemen düşündüm ama ben ressam olmak istiyorum yaa,her neyse babami kiramam, o hic bir zaman beni kirmadi çünkü,babam şirkette çalisiyor. Kozanlar holdingin sahibi ben paramla değil aklimla övünürüm ,iste bu da benim yapım farklı ama olsun artik. Üstümu değiştirip arkadaşlarla cafede buluşacağız.Burcu,Sibel, Emre,Sevgi,Arda ile onlara bu olayları anlatmam lazım çünkü .

İMKANSIZI BAŞARAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin