10.BÖLÜM

4 0 0
                                    

Barın gırışine geldiğimizde iki tane koruma vardı .kafalarını aşağiya eğdiler, bizde kafamızla selam verdik .Rengarenk duvarlar şıktı .İçeriye girdiğimizde içerisi acayip içki ve sigara kokuyordu
-Tuğçe sakın içki içmek yok, tamam biraz eğlen ama abartmak yok.
Masaya otururken götünden etekli kız ile gülçin de vardı. Arkama doğru döndüğümde ela gözler , gozlerime bakiyordu. Git buradan der gibi...
Arkama gizli gizli bakayım derken Emir in yanina sarışın bir kız oturmus, konusuyorlardi .Kiz bir ara kahkaha atip elini emirin boynuna götürüp sardi. Ne konuşuyorlardı acaba ?Aman banane bee ... Konusuyorlarsa konusuyorlar . " Selam." diyen sesle önüme döndüm . Tuğçe yanmda yok ve bi tane sarisin cocuk yanıma oturmuş . "Dans edelim mi?" yok artık, iç sesim sen karışma!
Arkama baktığımda Emir o sarışın kızla öpüşüyordu. Oha artık Derin ne yapacaksın Emir'i birbirinizi tanımıyorsunuz bile sevgili de değilsiniz neyin kıskançlığı bu, iç sesim haklıydı galiba.Tuğçeye bakındığımda hala ortada yoktu.Sarışın çocuğa bi cevap vermem gerekiyordu. Tekrar "hala cevap bekliyorum"deyince kendime geldim ve bu öfkeyle evet dedim.(intikam) Beni belimden kavramasına izin verdim.Çalan şarkının etkisiyle sexi bir şekilde dans etmeye başladım.Tuğçeden baktığımda yanındaki çocukla yaptığı hareketler çok fazla sexiydi.(sen bittim tuğçeeee!)
Ben kendi iç dünyada kaybolmuşken bir anda kendimi sarışın çocuğun kucağında buldum . Arkadaki çocuk beni bilerek itti ve beni son anda kurtaran çocuğa baktim. Kızdığını fark edebiliyordum. Beni kenara itti, çocuğu yakasından tutup yumruk attı."sen kimsin lan benim yanındaki kıza dokunursun!"diyip yere fırlatınca çocuk ayağa kalktı ve gayet sakin pişkin pişkin sırıtarak " emir ÖZHAN'ın isteğini yerine getiriyorum" dedi . Sarışın bunu duyunca rengi değişti ve çocuktan özür dileyip bana uzunca bir bakış attı ve gitti ben daha olayın şokunu atlatamazken çocuk bana " derin hanım siz misiniz " dedi omzumun üstünden göz birine göz kırptı. Ben tam arkama dönecekken biri gelimi kavradi bir anda korkudan sicradim. Biri kulagima "benimle dans eder misin"dedi._-\yoksa bu- Emirrr-\\ ben heyecandan titrerken sadece "e-eevet"diyebildim.

İMKANSIZI BAŞARAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin