6.BÖLÜM

9 1 0
                                    

Sabah 8 de uyanıp hemen hazırlandım .kahvaltımı edip şöförümüz ali bey ile okula vardık . arabadan inip okula baktım çok modern bir okula benziyor .ali beye iyi günler dileyip okula doğru ilerledim .ali bey ile şerife ablayı çok yakıştırıyorum . aman ne işime gelir çöpçatanlık ,kızım sen okuluna bak diyen iç sesine hak verip merdivenlerden çıkmaya başladım ,oha herkes kime bakıyo babamı diyecektimki rakamdan gelen öğrencimi desem yoksa taşamı desem belli değil .Sanki başbakanın oğlu ,es geçip nöbetçi öğrenciye müdirenin odasını sordum .benimle gelerek odayı gösterdi.Teşekkür ederek geri gönderdim .kapıyı çalmakla tiz bir ses gerek dedi . kadın aynadan ruhunu tazeliyor .oha be öğrenci karşısında bile yapma böyle şeyler .
-merhaba ben yeni kayıt oldum
-adın neydi canım
- derin kozan
Bilgisayarına bakıp önemsemeyerek ...bölüm dersinin işlendiği sınıfı tarif ederek başından savuşturdu.
-Mıymıymıy
Kadının taklidini yaparken oha lan koluna taş indirdiler sanıp koluna çarpana baktım, deminki çocuktu ,allahın egoisti diyerek yoluma devam ettim ,kapının çarpılmasıyla arkama döndüm .Sert bir çıkış yaparak merdivenleri sekerek çıktı. Tarzan gibi bir boy olsa bende ,sekerek çıkardım evellahlah nöbetçiye öğrenciye sınıfı sordum oda bana tarif etti .sınıfa doğru ilerledim .sınıfa girdiğimde herkez bir şeylerle uğraşıyordu.Yeni bir öğrenci geldi ama önemsiyen yok.Öksürür gibi yapıp selam verdim ,herkes bana mal mal bakıyorlar ,
-selam diyen kıza baktım ,ortada oturuyordu yanı boştu yanına geçip oturdum .Sevecan bir kız olduğu her halinden belliydi.Elini uzatıp merhaba dedim .
-merhaba ben Tuğçe Gediz
-bende Derin Kozan
-tanıştığıma memnun oldum
-bende
-hocanın sınıfa girmesiyle 5 veya 6 kişi ayağa kalktı. Bende kalktım ,saygısızlara bakya kalkmıyorlar bile hoca oturun çocuklar deyince herkes oturdu. Hocayla biraz ders işledik derken öğle olmuş .Tuğçeyle beraber kantine indik .iki karışık tost ,iki kola diye siparişleri verdi .kendinden bahsetti ,bende bahsettim .hemen ısındım ona ,gözlerin kapıya dikilmesiyle dört kişilik grubun kantine girdiğini gördüm .Bu ne lan böyle iki tane kızın sandalyelerini çatlatacak kadar çekerek kalktılar .kız gizemli çocuğun koluna girdi .

İMKANSIZI BAŞARAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin