5.BÖLÜM

9 1 0
                                    

Uçaktan inip bizi özel arabalar aldı. Sahile yakın bir yerden villa almışız,içeri turladıktan sonra harika , inanılmaz diye babama ve anneme sarıldım.
-hadi bakalım yarından sonra okullar başlıyor,yarın alışverişe çıkacacağız forman için .
-peki tamam ozaman eşyalarımı hizmetçiler yerleştirirler, biraz dinleneceğim ,deyip odama çıkacakken babama kolejin ismini sordum ,kolejinin ismi Özhan koleji imiş.Hemen bilgisayarımı açıp google amcaya Özhan koleji diye yazdım .Burslu öğrenci alabiliyorlar mış,müdürü ahh pardon müdiresi güzelmiş.bilgisayarımı kapatıp düşümü aldım ve uykuya daldım .
Gözlerimi açtığımda sabah olmuş,hemen lavobaya daldım .
====================:==============:=====
Alışveriş zamanı kot pantolon üstüne siyah t-şhört ve spor ayakkabılar ......
Annemle araya bindik ve sonses müzik ,çok eğlenceliydi yolculuk
Avm'ye daldık resmen , forma için mağazaya girdiğimde aynanın karşısında götünü zor örten bir etek deneyen kıza ağzım açık bakıp kaldım .Hiç giymesen daha iyiymiş oha lan o ne öyle , görevli ise eteğimi getirmiş bana uzattı .eteği deneyinde tam oldu . annemle avm'yi turladıktan sonra eşyalarımızı bagaja koyup evin yolunu tuttuk . Yorgunluğumu atmak için şerife abla,dan kahve istedim. Şerife abla bizim eski hizmetçimizdir .Biz nereye oda oraya ,dul bir abla ama çok iyi ve sıcakkanlıdır . Çocuğu olmuş ama hastaneden öldü diye haber gelmiş .Yazık çok üzülüyorum bu durumuna .Televizyonun karşısına geçip biraz film izledim ,akşam yemeğini yedikten sonra odama çıktım burcuyu aradım .
-alo derin
-efendim burcu
-aramazsın sanmıştım
- yaaa ! İlk günden aradım ,her neyse nasılsın ?
-iyiyim ,peki sen nasılsın ?
-iyiyim yani
-yani?
-farklı okul ,siz yoksunuz
-olsun kızım alışırsın
-inşallah hemen alışırım
-görüşürüz ,öptüm bayyyy
-görüşürüz öptüm .
Telefonu kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım .

İMKANSIZI BAŞARAN AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin