-Adı ondan emir galiba?
-herhalde,
-emir 'den bahsetsene biraz ;annesi, babası,nereli,kısaca hayatını ?
-duyduğuma göre bu 12.sınıftayken bir kıza aşık olmuş ikiside birbirlerini seviyorlarmış ,aile aralarında yüzük bile takmışlar ,ama kız emir'i aldatmış hem de en yakın arkadaşı yağız ile .....ama bu hikayeyi herkes bilmiyor .
-aldatmış derken ?
-hem ayaküstü hem yataküstü
-yuhh, gözüylemi görmüş ?
-o kadarını bilmiyorum yalan veya doğru kız Amerika ya gitmiş. Kız salakmış .
-boşver
-biliyormusun sen ona çok benziyorsun
-ne alaka?
-bir düşün kapıya çarpınca seninle ilgilendi, senden etkilendi bence
-biz en iyisi sınıfa çıkalım
-tamam tamam hadi çıkalım .
Sınıfa doğru ilerlerken Tuğçe beni durdurup ; bu akşam bara gidelim mi?
-bar mı?
-evetttt,lütfennnnnnn
-peki o zaman sen okul çıkışı bize gel annemden izin alalım kıyafetlerimden deneriz .
-peki o zaman anlaştık ,
-anlaştık ,diyerek el sıkıştık .
Okuldan sonra şoför geldiği zaman Tuğçe -ooo özel arabalarda alırmış ,
Gülüp arabaya binerek eve geldik ,Tuğçe aynı şaşırmışlığı yaptı. annemle muhabbet eden Tuğçe bana bakarak kaş göz işareti yaptı. Ne dediğini anlamıştım . annemden izin alarak odama çıkıp kıyafetleri denedikten sonra sonunda bir karara bağladık ne giyeceğiz diye odamı baya dağıtmıştık .olsun arkadaşım için değer ,sanki bir ses herşeyin yolunda gitmeyeceğini söylüyordu .bir baktım hazırlanmışız bile dizimin aşağısında biten sırtı çapraz sax mavisi bir elbise giydim .Tuğçe ise dizinde biten mor elbise giydi.saçlarımızı yaptıktan sonra hafif makyajla tamamladık ,çantaları aldık ,ayakkabılari giydikten sonra arabaya bindik son sürat ilerledik.ikinci kez bara gidiyorum ,ilkinde ardayla gitmiştik çok eğlenmiştik bakalım bunda eğlenebilecekmiyim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İMKANSIZI BAŞARAN AŞK
RomanceMerhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım beğenirsiniz iyi okumalar.