Itt ülök a padláson ami az én mini studiom. Imádok itt lenni és énekelni, olyan jó érzéssel tölt el ha énekelhetek. Én volnék Sofia Rock. 168 cm magas, barna hajú és szemű tini. A szüleimet 3 évesen elveszítettem egy autóbalesetben. És csak én éltem túl és a bátyám Spenser aki ekkor 8 éves volt. Majd egy ház előtt landoltunk ahol az ott lakó fiatal házaspár örökbe fogadott minket. De semmi mást nem tudok a szüleimről. Majd megismerkedtem a szomszédban lakó Molly Parkerrel. És attól a naptól kezdve ő a legjobb baratnőm. És szépen lassan felnőttünk. Holnaptól pedig hivatalosan is mivel holnap ünneplem a 18- adik szülinapom. Nem tervezek sokat a családdal és a legjobb baratnőm társaságába fogom eltölteni. És úgy ennyi semmi felhajtás. Na de hol is tartottam? Igen megvan a zene iránti szenvedélyemnél. Egészen mióta megtanultam beszélni azóta éneklek. Olyankor egy másik világba érzem magam. Leginkább spanyolul éneklek de angolul is szoktam. Big Time Rush, Selena Gomez és a mai fiatal énekesektől. Apropó Big Time Rush, ők a legjobbak a kedvenc bandám. És a legjobb baratnőmnek is. Enyém James öve Kendall. Szóval nem ajánlom hogy akárki is szemetvessen rájuk.
Sziasztok! :) Ez lenne az első rész és egyre izgalmasabb lesz. Remélem tetszeni fog. Visszajelzéseknek örülnék, szóval lehet voteolni vagy kommentelni, ha tetszik. :3
YOU ARE READING
Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)
FanfictionEz egy Big Time Rush fan blog lesz.