Sziasztok! Huha de rég irtam. Mivel megvan a 400+ nézettség ezért gondoltam irom a kövi részt. Bocsi hogy mostanába nem irtam. De nem éppen voltam jó kedvbe meg a félévi javítások miatt se irtam. ( gimis hátrány) Na de remélem hogy ez a rész jó lessz.
- Sofiiii. Azonnal nézz fel youtobra.- lelkendezett Molly.
- Te normalis vagy?? Ilyenkor? Tudod te hány óra van? - nyöszörögtem álmosan.
- Tudom hajnal 4- van. Na és ???? Jó tudom várhattam volna reggelig de nem bírtam ki.- sipákolt.
- Jó felnézek. De legközelebb 7- nél hamarabb ne hivj. Várj egy kicsit.- mondtam. Majd beléptem a Youtobra. És kigubbadt szemekkel bámultam a képernyőre. Mindenhol az én videóm volt. És 15 millióan látták ebből 9,5 milliónak tetszett. Azonnal a telómért nyúltam.
- Molly 15 millióan látták. Te jó ég!!- lelkesedtem be én is.
- Ugye milyen jó? Ez tudod mit jelent??? Azt hogy híres vagy. A legjobb baratnőm híres.
- Igen. Én is alig hiszem el. Na de aludnom kéne. Meg neked is.
- Jó ét makim.
- Jó ét.- mondtam majd leraktam a telefont.
- Híres lettem....- suttogtam magamba. Majd egészen
7- ig a plafont bámulva gondolkoztam.
- Hát ébren vagy? - jött be Spenser. Majd odajött az ágyamhoz és átölelt.
- Nem tudtam aludni Molly felkeltett.- panaszkodtam.
- Nyugi engem is felkeltett. Sikítozott is örömébe. Amúgy gratula a videoért. Nagyon büszke vagyok rád.
- Köszönöm bátyus.
- Na de hagylak felöltözni utána megyünk a Rockrecordba.- azzal kiment a szobámból. Felkaptam egy virágos Pólót és egy kék nacit. A hajamat most a szokottnál jobban akartam megcsinalni ezért begöndörítettem oldalt bedig befontam. Majd a sminkem következett amit kicsit füstösre csináltam. Aztán lecaptattam a konyhába. Ahol felvettem a táskám amibe beraktam a telóm. Majd elindultunk a bátyámmal. Útközbe bementünk a közeli kávézóba venni reggelit. Én egy starbuckos kávét kértem és fornettit. A bátyám szintén starbuckos kávét kért és 3 szenyát. Majd mikor odaértünk nagyon izgatott lettem. És reméltem hogy a srácok már ott lesznek. Majd mikor felértünk az emeletre James rohant felém , felkaptt és megpörgetett majd szorosan magához ölelt. Én pedig felvisítottam.
- Szia cica. Ma is dőgösen festessz.- cukkolt.
- Köszönöm a bókot. Te se nézel ki rosszul.- ugrattam.
- Nem nézek ki rosszul? Ugyan cicus. Tudom hogy dögösnek tartasz.- húzott közelebb magához. És vészesen közel került az arca az enyémhez. A szívem pedig őrülten kezdett verni.
- Khmm. Még itt vagyok. És bármennyire is örülök hogy jó kedvetek van semmi kedvem végignézni ahogy smároltok.- közölte a bátyám. Én pedig elpirultam és eltoltam magamtól Jamest.
- Nem lessz James és köztem semmi. És nem is akartunk smárolni.- tagadtam. De nem hitték el.
- Még nem végeztünk Sofi..- kacsintott rám James.
- Na jó én megkeresem Gustávót. - mondtam majd el viharoztam. Ahogy reméltem a hangpultnál ült.
- Szia.- köszöntem a nagybátyámnak.
- Szia Sofi. Láttad a Youtob- ot? Mindenki a te videódat nézi. Sőt Griffin ma bejött és azt mondta hogy ad egy hónapot hogy popüdvöskét csináljunk belőled.- mosolygott.
- Ó ez csodás.És ma mit fogunk csinálni?- kérdeztem.
- Ma aranyom megemozgatjuk a táncos lábaid. Szóval öltözz át. Az öltöző balra lessz. - mutatott az ajtóra. Beléptem és ott volt egy csomó váltóruha. Majd elkezdtem keresgélni és végül egy türkiz atléta és egy pink rövidnaci mellett döntöttem. Amihez egy tornacipőt vettem fel. Aztán besétáltam a táncterembe ahol már várt Gustávó. Majd elmondta hogy gyakoroljak ameddig szeretnék, aztán mehetek is haza. Majd elindítottam Meghan Trainor Better when a dancen számát és elkezdtem táncolni. Majd az egyik pörgésnél éreztem hogy egy izmos kar ölel át.
- Mint mondtam még nem végeztünk suttogta a fülembe. És megpörgetett hogy szembe kerüljek vele. Egy fekete atlétát viselt egy szürke térdnadrággal.
- Szóval igy értetted.- mosolyogtam rá. És táncoltunk tovább. Nagyon jól táncolt. Majd tánc közben újra közel került az arca az enyémhez.De ezuttal nem habozott. Lehajolt hozzám és megcsókolt.Mazsolás csokigolyóim ez a kövi rész. Remélem tetszik majd nektek. És örülök hogy ennyien olvassátok. Puszi nektek :*
YOU ARE READING
Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)
FanfictionEz egy Big Time Rush fan blog lesz.