Reggel arra ébredtem hogy valaki egy nagy párnával püföli a fejem.
- Na jó akárki is az azonnal hadja abba.Aludni akarokkk.- nyöszörögtem.
- Felkelni álom szuszék Gustávo lent vár a nappaliba a szüleiddel.- közölte Molly.
- Molly nem érted aludni akarok. És Gustávó biztos megvár egy óra mulva is. De tudod mit felkelek csak ne csapkodj tovabb azzal a párnával. - majd röhögve hozzá vágtam egy párnát.
- Oké de siess. - mondta majd megölelt és lement a konyhába.
Jóreggelt Spenser. - mondtam a bátyámnak és megöleltem. De azt vettem észre hogy tegnap óta mégizmossabb lett. Spenser kiskorom óta minden reggel megölel sőt néha még jóét puszit is kapok. Majd a fürdőszoba felé vettem az irányt hogy kicsit megmossam az arcom mert még félig aludtam.
- Jó reggelt hugi.- mondta Spenser és megölelt. De nem értettem hogy miért ölelt meg kétszer is. De nem tettem szóvá. Majd gyorsan elkészültem. Felvettem egy kék ruhát és egy kék palettcipőt. A hajamat pedig laza coffba csináltam meg. Majd Mollyval lementünk a lépcsőn de a konyhába megállítottam.
- Most meg mégis mit csínálunk? Úgye nem hallgatózni fogunk? - kérdezte suttogva.
- De pontosan azt fogjuk tenni. De halennél szives befejezni a vinnyogást még hallanánk is amit mondanak.
- Alig várom hogy beszélhessek a kis Sofival. Legútóbb 3 évesen láttam.Az ölembe ült és énekelgetett. - mondta Gustávó.
- Úgyan már nem lessz semmi baj. És egyébkén nagyon szép. Még pizsibe is szexi. És jó megöleni is. - mondta egy hang aki James volt.Én pedig elképedtem. Szóval ő ölelt meg. Te jó ég.
- Ez mégis honnan tudod James? - kérdezte a bátyám.
- Hát reggel talán összekevert veled és megölelt.
Khhm.Mi is itt vagyunk. - közöltem és berángattam magammal Mollyt. Majd az összes szempár ránk tapadt.
- De jó hogyelkészültetek. Mindenki nagyon kíváncsi rád Sofi. - mondta anyu. Majd leültem Spenser és James közé Molly pedig Gustávó mellé ült le. Anyu pedig kiment a szobából.
- Na jó hol kezdjük a beszélgetést? - érdeklődtem.
- Otf hogy nagyon csini vagy,- mondta James éátölelte a derekam. Én pediv elnevettem magam. És fura de jól esett.
- Na idefigyelj James ha mégegyszer hoztáérsz az én kis unokahugomhoz akkor nagy bajok lesznek. És még mindíg nem bírom a képedet. Világos? - dühöngött Gustávó.
- Okééé.- mondta rémülten James és elengedte a derekam.
- Nyugi Gustavó. James csak próbál kedves lenni. És jobb ha nem hergeled magad mert úgy jársz mint 10 éve. Bevisznek egy korházba. - mondta Spenser.
- Na álljon meg a menet. 10 éve? Spenser te mégis honnan a fenéből tudod hogy mi volt ezzel azőrültel 10 éve?Elárulá nekem valaki hogy mégis mi folyik itt?? - ordítoztam.
- Sofii.. Nyugodj meg. Oké? Gustavót azóta ismerem mióta megszülettél. És mindíg is jóba voltunk. És úgy eggyeztünk meg mindenkivel hogy a 18- adik szülinapodom közöljük veled. - mondta Spenser .
- Mi? Szóval itt mindenki tudott erről? Mindenki? Spenser te is? És Molly ? Azt hiszem itt senki se tud egyenes lenni velem? Mégis mióta titkolóztok előlem 15 éve ? 18 ? De mindegy is nem számít mert akit a családomnak és barátaimnak tekintettem mindvégig átvertek. - mondtam zokozva. És felrohantam a szobámba. Most csak egy valami segítetf. Egy dolog volt ami boldoggá tett az pedig a zene. Összeszereltem a mikrofon állványt és beindítottam Ariana Grande Almost is never című számát. És mindent beleadva elénekeltem, és szándékosan egy oktávval feljebb vittem a hangom. Hogy mindent kiadhassak magamból ezzel a dallal. Úgy éreztem hogy repülök. A zene valajogy mindíg egymásik világba repített. Segített egy olyan életet élni ami tökéletes. Ami valódi , ahol nincs semmi rossz. Ahol úgy érezhetem hogy boldog vagyok.
Sziasztok! Remélem tetszik majd ez a rész is. És nagyon köszönöm hogy ennyien olvassátok blogom. El sem tudom mondani hogy milyen sokat jelent ez nekem. Hamarosan jön a folytatás. Puszi. :*
STAI LEGGENDO
Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)
FanfictionEz egy Big Time Rush fan blog lesz.