Ma kissé álmosan ébredtem, mert tegnap sokáig énekeltem és táncoltam. A mai nap ugyan úgy indult mint a többi. Felvettem a kedvenc pink ruhámat egy vajszínű magassarkúval. A hajamat laza hullámokba rendeztem, majd lementem a konyhába. De most kivételesen mindenki ott volt. Anya, Apa, Spenser, Molly.
-Jó reggelt Csipkerózsika.-köszönt mindenki egyszerre, majd elnevettük magunkat, mert tényleg úgy festettem, mint Csipkerózsika.
-De a herceg nem ment felébreszteni.-gúnyolódott Spenser és csücsürítette a száját felém.
-Na jó abba lehet hagyni.-mondtam röhögve és arrébb löktem a bátyám aki jót nevetett ezen.
Reggeli után felmentem Mollyval a szobámba.
-Na és mi a helyzet?-kérdezte Molly.
-Nem tudom, olyam fura álmom volt. James Maslowval összejöttem, én.-és tényleg nem hittem el.
-Ugyan ez lehet, hogy tényleg valóra válik. Talán napok kérdése. Akkor talán én is megismerkedhetek Kendallel.-ábrándozott.
-Na várjunk csak "talán napok kérdése" ez mégis mit jelent? Te titkolsz előlem valamit. Molly azonnal mond el.-követeltem.
-Nem. Nem tudok semmiről, de legyél optimista Sophie. Mert ugyebár semmi sem lehetetlen.-próbálkozott. De én tudtam, hogy ez nem igaz, később ki is derítem.
Utána Mollyval elmentünk sétálni, majd egy étterem előtt megálltunk. Ránéztem a telefonomra és dél volt, de akkor sem értettem semmit. Beléptünk.
-Boldog 18. születésnapot Sophie.-kiálltotta mindenki. Én pedig ledöbbentem, mert el is felejtettem, hogy szülinapom van.
-Köszönöm.-mondtam. Annyira örültem.
Később mikor haza értünk a szobám tele volt ajándékokkal. Kinyitottam az egyiket. Képek voltak benne és lemezek. Az egyik képet jól megnéztem és sokkot kaptam. Az igazi családom volt rajta. Én, a bátyám, a szüleim és a nagyszüleim. És még valaki aki nagyon ismerős volt. Gustavo Rock volt az aki rajta volt a családi fotonkon. Elsőnek nem értettem semmit, majd összeállt a kép. Molly nem véletlenűl mondta, hogy nem képtelenség az álom, ő akkor már tudta. Tudta, hogy Gustavo Rock a nagybátyám.
YOU ARE READING
Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)
FanfictionEz egy Big Time Rush fan blog lesz.