4.Egy hihetetlen ajánlat

366 14 7
                                    

Amíg énekeltem a dalt, arra lettem figyelmes, hogy valaki vagyis inkább valakik jönnek fel az emeletre. De nem álltam le. Tovább énekeltem. Majd mikor abbahagytam a többiek elkezdtek tapsolni. És én ennek nagyon megörültem. Először a BTR tagjai vetődtek rám.
- Ez nagyon jó volt Sophie. - lelkendeztek.
- Tényleg? - lepődtem meg. Oké kis pólyás korom óta éneklek, de valahogy sosem éreztem, hogy profi lennék.
- Sophie, én le vagyok nyűgözve...- kezdte Gustávó. És meglepett amit mondott.
- És én le szeretnélek szerződtetni. Lehetnék a menedzsered. - fokozta. Én pedig alig hittem a fülemnek.
- Albumok? Lemezszerződés? Turnék??- kérdeztem ábrándozva.
- Igen. És a srácokkal is felléphetsz. Persze csak ha akarsz. Nem eröltetem.- ajánkozott Gustávó.
- Én nagyon örülnék neki. Mindíg is erre vágytam. És én szeretnék mindenkitől elnézést kérni az előző viselkedésemért. Hiba volt így reagálni. - jegyeztem meg.
- Semmi baj hugicám. De legközelebb ne hagyj minket úgy odalent.- ölelt át a bátyám.
- Na és mit szólnál ahoz ha most ekmennénk a Rockrecordba és felvennénk pár demót? - vágott közbe a nagybátyám.
- Benne vagyok. Menjünk.- majd elindultam legelöl. Fura érzés volt egy csapat része lenni. Egy híres csapaté. És így ballagtunk el mindannyian a Rockrecordba.
Amikor odaértünk megálltam a hatalmas épület előtt. Mert rajöttem ,hogy amint belépek ezen az ajtón az életem meg fog változni. Mert ugye minden énekes karierje az első demó felvevésével indul. Majd fellépések, az első dal, az első videóklipp és turnék. És így tovább.
- Nem jössz?- zökkentett ki a gondolataimból James.
- De megyek csak elgondolkoztam.Majd beléptem és próbáltam mindent alaposan megnézni és megjegyezni. Hogy évek múltán is mikor híres leszek akkor is emlékezzek arra , hogy milyen is volt először belépni ide. Egy emelettel feljem volt a studio rész.
- Jobbra van az a helység ahol felvesszük a demókat. Szembe velünk az irodám. És balra a folyosó szélén a mosdó. Most pedig vegyünk fel pár demót.- utasított Gustávó. Én pedig engedelmesen követtem. Majd otthonosan érezve odamentem a mikrofonállványhoz.
- Melyik dallal kezdjünk?- vágott bele a lecsóba. Én pedig gondolkodás nélkül válaszoltam.
- Sabrina Carpenter Hello számával. Az az egyik kedvencem. Felvettem a fülest és már hallottam is az ismerős dallamot.És elkezdtem énekelni:
Hello it's me, i was wondering
If after all these years you'd like to meet to go over everything.....
Miközben én énekeltem Kendall és James videót készített rólam és erre fog rákerülni a dal. Miután végeztem levettem a fülest és odamentem a tobbiekhez. El is kezdtük a munkálatokat. És viszonylag hamar kész is lett. Majd a srácokkal megnéztük. És nagyon jó lett. Tényleg. De alig tudtam felfogni, hogy mi is történik most.
- És akkor ez most hova kerül??- törte meg a csendet James aki mellettem ült.
- Ez szépen megy a Youtobra.- válaszolta büszkén Gustávó.
- Sophi szeretnéd te csinálni?
- Igen. Csak kicsit félek.
- Ne aggódj imádni fogják.- bátorított James és megpuszilt. Én pedig elpirultam. És feltöltöttem a videót. Majd a küldés gombon volt az egér és rákattintottam. Mindenki nagyon izgult. Én pedig odapujtam Jameshez aki átölelt.
- Ne stresszelj. Nagyon jó hangod van és a videó is király. De ha másoknak nem tetszik az az ő bajuk. De attól meg nekem igyis úgyis tetszel. - suttogta a fülembe.
- Köszönöm.
És vártunk hogy mi lessz a videora a reakció. És vártunk.. És vártunk.

Sziasztok! De rég irtam. Annyira restellem magam hogy így megvárattalak titeket. De itt a kövi rész. Remélem tetszeni fog. :*

Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant