Sziasztok itt a kövi rész. Remélem hogy tetszik majd. Ne felejtsetek el csillagozni és kommentelni. Pusszancs :*
Majd lehajolt hozzám és megcsókolt.
Gyengéden csókolt. Majd elhúzódott tőlem és mélyen a szemembe nézett. És pedig elmosolyodtam.
- James...- motyogtam alig érthetően.
- Tudom kicsit váratlan volt. Meg még alig ismerjük egymást. Ne haragudj az ên hibám. Nem gondolkoztam.
- Miért talán bánod hogy megtetted? - kérdezem huncutul.
- Egy pillanatig se bánom.- mondta majd újra megcsókolt ezuttal határozottan és szenvedélyesen. Én pedig ösztönösen visszacsókoltam. Majd óvatosan eltoltam magamtól.
- Mit szólnál hozzá ha elmennénk moziba?- érdeklődött.
- Persze. És ez most randi?- vigyorogtam.
- Igen ez egy randi lessz.- kacsintott rám majd megfogta a kezem és eggyütt kimentünk s táncteremből. Előbb átöltöztünk majd utána elköszöntünk és indulhattunk is.Először beültünk kajálni mert szörnyen megéheztem.
- Azt meg fogod birni enni?- kérdezte riadtan és közben a tálcámat figyelte mert tele volt.
- Persze hogy megeszem. Fejlődő szervezet vagyok szóval igen.- érveltem.
- Csak mert más lányok a felét se ennék meg mert vigyáznak az alakjukra.- mondta. Majd elkezdte utánozni ahogy a plázacicák kényeskednek. Én pedig elröhögtem magam.
- Igen de én nem vagyok ilyen.
- Tudom cicus.- kuncogott.
- Amúgy ügyes vagy már rengetegen láttád a videót.- mondta.
- Köszi. Egyébként én sem gondoltam hogy ennyi embernek fog tetszeni amit csinálok.
- Én mondtam hogy mindenki szeretni fog.- ölelt át.
- Mehetünk? - kérdeztem mikor befejeztük az evést.Majd bólintott és átkulcsolta a kezünket és kiléptünk az étteremből.
- Héj ez nem az a videós csaj? - kérdezte mögöttünk egy lány.
- De ő Sofia Rock.- ugrált a másik.
-Sofia Rock,Sofia Rock.-szólt hozzám az egyik.
- Igen?- fordultam meg.
- Aláirnád nekünk?- lelkendeztek.
- Persze. - feleltem majd aláirtam mindkét lapot amin az arcom díszelgett.- Szeretnétek fotót is?- érdeklődtem.
- Igen.- felték egyszerre. Majd előkapták a telefonjukat és lőttünk pár képet. Majd elköszöntünk tőlük Jamessel és tovább sétáltunk.
Majd mikor odaértünk a mozihoz elkeztük tárgyalni hogy milyen filmet nézzünk.
- Ú nézzünk valamilyen horrort.-közölte James.
- Egy randin? Ez komoly?- nevettem el magam.
- Akkor mit szólnál egy vígjátékhoz?- próbálkozott tovább.
- Én benne vagyok. De hogy neked is jó legyen legközelebb nézünk egy horrort.Jó? - egyeztem bele.
- Okés. Na gyere.- húzott magával a pénztár pulthoz és megvette a jegyeket majd vettünk egy nagy adag popcornt és 2 közepes colát.
A jegyek a felső sorba szóltak, ahol le is ültünk. A film hamar el is kezdődött aminek azért örültem mert kicsit izgultam már hogy jó legyen a randi további része és mert kezdtem beparázni hogy nehogy valahol legyen egy paparazzi.A film 2 néger férfiról szólt akik rendőrök és egy feladatot kapnak miszerint 2 szőke( szó szerint) modellt kell biztonságba juttatnijuk, majd egy véletlen,,baleset" miatt helyettesíteniük kell a 2 modell nőt. A film közbe csak úgy dobáltam be a számba a kukoricát és hangosan harsogtattam. De ez a mellettem ülő Jamest látszólag zavarta.
- Meddig fogsz még enni?- kérdezte óvatosan nehogy megbántson a kérdésével.
- Már nem sokáig.- válaszoltam tele szájjal.Ő pedig csak röhögött rajtam.
- Most mi van?- kérdeztem csámcsogva.
- Semmi. Egyél csak.- mondta majd nyomott egy puszit az arcomra.A film további részét végig röhögtük. Majd mikor vége lett hazakísért. Útközbe pedig a filmet tárgyaltuk ki. Összességében nagyon jól éreztem magam Jamessel. Majd mikor odaértünk a házunkhoz elköszöntünk egymástól és beléptem az ajtón. Ott álltam és magamba vigyorogtam mert most tudatosult bennem valami. Még pedig az hogy James Maslowval járok. Mától kezdve hivatalosan. Gyorsan felszaladtam a szobámba és szétterültem az ágyamon majd a telefonomat kihalásztam a táskámból és hívtam Mollyt.
- Át tudsz jönni?- kérdeztem.
-Egy perc.- mondta és tényleg anni volt. Majd benyitott és odajött hozzám és leült az ágyamra.
- Na és mi az a halaszthatatlan dolog amiről beszélni akarsz?
- Hát tudod James...- motyogtam.
- Mi történt? Bántott ? Mert ha igen megverem. Esküszöm megverem ha bántott.- váltott át agresszív kismalacba a barátnőm.
- Nem dehogyis. Nem erről van szó. Csak ma Jamessal randiztam.-nyögtem ki végül.És elvigyorodtam.
- Te jó ég! És mi volt mesélj!Ugye rendes volt veled? Várj megcsókolt???- faggatott. De az arcom elárulta hogy igen.
- Igen. De az úgy volt hogy.......- kezdtem el mesélni. Majd az egészet töviről hegyire elmondtam neki. Tobbször egymás után. Majd ugrálva visítoztunk.Aztán még 1 óra hosszáig beszélgettünk majd Molly szólt hogy haza kell mennie. Mikor kikísértem az ajtóba még váltottunk pár szót majd valaki felénk közeledett. James volt az, mikor a házunkhoz ért odajött hozzánk.
- Sziasztok. Sofi beszélhetünk? -fordult hozzám.Bólintottam.
- Akkor én most megyek.- surrant el mellettünk Molly.
- Valami baj van? - kérdezem riadtan.
- Nem nincs baj csak valamit muszáj elmondanom.- mondta.
- Sofi én szeretlek. Azt hiszem. De szeretnélek mégjobban megismerni.- mondta egyenesen a szemebe. Ohh azok amely zöldesbarna szemek.
- Én is szeretlek.- vigyorogtam. Majd lábujjhegyre álltam és megcsókoltam. Amikor összeért a szánk a gyomromban lévő pillangók őrülten csapkodni kezdtek. Majd mindkét karjával átkarolta a derekam és mégközelebb húzott magához. Majd finoman eltoltam magamtól.Rám mosolygott. Volt valami a mosolyába, elégedettség.
- Holnap ráérsz?- pillantott rám. A karjai még mindig a derekamon voltak.
- Ühüm. Miért? Tervezel valamit?
- Pontosan. Gondolatam bemutatlak a szüleimnek. Utána meg nézhetnénk egy filmet. Mit szólsz hozzá?
- Az jó lenne.- válaszoltam majd elköszöntünk és bementem a házba. A vacsorámat a szobámba ettem meg, aztán vettem egy forró fürdőt és felvettem a pizsim. Aztán bebújtam az ágyamba és elnyomott az álom.Sziasztok mézes puszedlijeim. Most kivételesen hamar megirtam a folytatást. Remélem jó lett, mert még nem irtam ilyen love cucost. Ne felejtsetek el csillagozni és kommentelni. Ha van valami ötletetek amit szívesen olvasnátok a további részekbe azt kommentbe várom, és ha kérdésetek van a storyval kapcsolatba( pl.: miert james maslow fanfiction? Mi ihlette a szereplőket? ...stb.) azt is kommentbe várom. Puszi :*
YOU ARE READING
Valóra Vált Álom (BTRfanfiction)(SZÜNETELVE ,IHLET GYŰJTÉS)
FanfictionEz egy Big Time Rush fan blog lesz.