Sparks Ynui'den
İnsan olmak.. Çok zor. Her zaman bir yaratık olmak istemişimdir, bir alt katmanda yaşayan değişik birisi. Dünya, her gün kötüleşen bir yerdi. İnsanların tek amacı 'menfaat' olmuştu sanki.
Hırsızlık var, kavga var.. Bolca küfür ve saygısızlık var!
Telefonların başından kalkmayıp, büyülerini saygısızlık yapan insanlar var.
En acısı ne biliyor musunuz? Kendi ülkesine, dinine küfredenler. Tam bir acizlik belirtileri!
Çoğu kişinin korktuğu, 'yaratıklar'? Onlar böyle mi acaba?
Yaratıklara olan ilgim her gün birazcık daha artıyordu. Aslında onlara 'yaratık' demek biraz kaba. Değişik olanlar, sihirli olanlar.
Kim istemez ki, bir gücü olmasını? Mesela uçmayı? Işınlanmayı?
Bu hayalleri kurarken Danielle'nin gelmesi bir oldu;
"Heey! Bak sana ne aldım? 'Hemnzoniler' adlı bir kitap!"
" Vay canınaa! Çok yaratıkımsı gözüküyor!"
Danielle benim en yakın arkadaşım, ayrıca benim gibi yaratık olmak istiyen biri!
"Hey, Sparks neden biraz okumuyoruz? Doğrusu çok meraklıyım!"
"Ah, ne demezsin! Bende çok meraklıyım Danielle. Hemnzoniler... Hiç duymamıştım."
- Kitap okunurken-
"Hemnzoniler, uzun zamandır bizimleler. Normal bir insandan bir farkları yok, sadece doğuştan parmaklarındaki "H' harfi döğmesi dışında!
Uyarı; Parmaklarınıza bakın, ama Henznsoni'de değilseniz döğme belirgin olmayacaktır!
Not; Henznsoni, yer altında bir yer. 201. sayfada yeri var!
"Danielle? 201. sayfaya bakmaya ne dersin?"
"Ahh! Çok heyecanlı! Bilemiyorum."
"201. sayfaya kadar okumak mı? Yoksa hemen açıp bakmak mı Danielle?"
"Okumak diyorum... Belki bir bilgi vardır!"
Zilin çalmasıyla kitabı kapatıp hemen çantama yerleştirdim. Burada güvendeydi.
Kitap oldukça ilgimi çekmişti. İçinde ilginç şeyler olduğuna eminim!
-----------------------------------------------
SELAAAM!
Ben Naz! İlk bölüm biraz kısa ama... Her şeyi ilk bölüme sığdırmayım dedim! Umarım beğenirsiniiz!
*Bana ulaşabileceğiniz en kolay yer facebook;
Naz Eşgüner veya, Naz Tun Karaman Dissgillerden!
•Naz Tuna Karaman Dissgillerden daha çabuk ulaşabilirsiniz, orada daha aktifim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEMNZONİ
FantasyDünya ikiye ayrılır, hemnzoniler ve insanlar. Hemzoniler... Tek ve gerçekler. Güçlüler, sihirliler!