Sabah uyandığımda başka bir evdeydim.Birisi üstümü değiştirmişti. Umursamadım ve hemen Üstümü giyinip odadan çıktım. Bir yerden su sesleri geliyordu. Ben tam merdivenden inecekken banyonun kapısı açıldı ve arkamı döndüm karşımda Ares vardı.
"Beni buraya sen mi getirdin"
" Sence " dedi.
" Tamam "dedim ve merdivenlerden inmeye başladım.
" Farkındaysan senin üstünü değiştirdim."
" Saol"
Şaşırdığı belliydi bir şey demedim ve merdivenlerden indim kapıyı açtım ve dışarı çıktım.Dışarı çıktığımda derin bir nefes aldım ve önümden geçen bir taksiyi durdurdum.Evin adresini verdim ve gitmeye başladık.♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Eve geldiğimde annem ve babam salonda oturmuş beni bekliyorlardı saate baktığımda saat 16:45 di.
" Asel buraya gelir misin"dedi babam.
" Efendim baba"
" Neredeydin gece eve gelmemişsin"
" Arkadaşımdaydım"dedim.
" Her neyse şimdi seninle çok önemli bir konu konuşacağız Asel bir hafta içinde evleniyosun"
" Nee baba sen ne diyosun ben asla tanımadığın biriyle evlenmem siz ne saçmalıyorsunuz ben daha küçüğüm "dedim ve ağlamaya başladım.
"Asel bu bir aile geleneği ve yarın gelecekler ben ne diyorsam odur şimdi odana çıkabilirsin."dedi.Bu olanlara inanamıyordum.Hemen odama çıktım ve ağlamaya başladım.Bunun olması imkansız bişey.Bir anda telefonum çaldı kim olduğuna bakandan açtım.
"Ne var lan niye arıyorsun şimdi"
"Hop yavaş noldu ya sen ağlıyor musun"
"Sanane hem sen kimsin ki " dedim
"Benim Ares noldu niye ağlıyorsun güzelim"
"Ben ağlamıyorum."
"Asel bana yalan söyleme "diye bağırınca daha çok ağlamaya başladım ve bi anda alan biteni anlattım.Telefonu kapattıktan sonra niye anlattım diye düşündüm ama iyi olmuştu.Birine içimi dökmüştüm.Yatağımın içine girdim ve uyumaya başladım.
♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠ ♠
Uyandığımda annem başımdaydı.
"Asel kalk üstünü giyin ve aşağıya gel kahvaltı yaptıktan sonra kuaför gelicek.Bi de bi kaç modacı.Çabuk ol"
"Tamam anne " dedim ve yataktan kalktım.Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinip aşağıya indim.Annem sofra da oturmuş beni bekliyordu.Sanırım babam gitmişti.Bende masaya oturdum ve birşeyler yemeye başladım.Sonra masadan kalktım ve salona geçtim.Annem de yanıma geldi ve sessizce beklemeye başladık.Kapı çaldı ve içeriye 5 kişi geldi.Salonda büyük bir alan açtıktan sonra malzemerini yerleştirdiler ve beni aldılar.İlk önce yüzüme bakım yaptılar.Sonra saçlarımı düz fön çekip önlerine büyük dalgalar yaptılar.Dudagıma bordo bir ruj sürüp oraya dikkat çektiler.Başka birşey yapmadılar.Sonra bordo kısa bir elbise giydirdiler.Annem geldi ve bana baktı.Suratında memnun olmuş bir ifade vardı.
"Çok teşekkürler ellerinize sağlık "dedi ve gelen kişileri uğurladı.
"Asel onlar geldiklerinde somurtmasan iyi edersin bende hazırlanmaya çıkıyorum.Yarım saat sonra gelecekler."dedi.Bişey demedim ve sadece kafa sallamakla yetindim.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Kapı çalışmıştı.Ayağa kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.Annem bir kadınla konuşuyordu.
"Hoşgeldiniz "dedim.
"Hoşbulduk kızım"dedi kadın.Annem elini öpmemi gösteriyordu.Kadının ve adamın elini öptüm.Sonra arkadan elinde çiçek ve çikolata olan ve burada olmaktan memnun olmayan bi çocuk vardı.Yani o da benim gibiydi.Beni görünce durdu.Elindekileri aldım ve hemen mutfağa geçtim.Biraz kendime geldikten sonra salona geçtim.Annemler muhabbet etmeye başlamışlardı.Annem bana baktı ve işaret verdi bu;kahveleri nasıl içtiğini sor demekti. Ayağa kalktım
"Kahvenizi nasıl içersiniz"
"Orta"dedi çocuğun babası
"Sade"dedi çocuğu annesi
"Orta" dedi çocuk ve mutfağa gittim.Kahveleri pişirdikten sonra tepsiye koydum ve götürmeye başladım.Kahveleri verdim ve oturdum.Çocuğun babası konuşmaya başladı.
"Sebebi ziyaretimiz belli Allahın emri peygamberin kavliyle kızınız Asel'i oğlum Berk'e istiyoruz"dedi.Hiç birşey hissetmedim.
"Ne diyebilirim ki verdim gitti."dedi babam.Hepimiz ayağa kalktık.Annem beni Berk'in yanına götürdü.Berkin babası cebinden çıkardığı alyansları benim ve Berk'in parmağına taktı.Sonra kurdeleyi kestiler.Herkes mutluydu ben hariç.Kimse benim nasıl hissettiğimi sormuyordu.Sadece ben böyle bir anda mutlu olunduğunu sanıyordum.Ama ben hissizdim.Sonra biraz daha oturup düğün tarihini konuştular. 3 gün sonra evleniyordum.Sonra kalktılar ve gittiler.Onlar gider gitmez odama çıktım.Alyansı çıkarıp masanın üstüne koydum.Banyoya gidip küveti doldurdum.İçine yasemin yağı döktüm.Soyundum ve küvetin içine girdim.Bu beni biraz rahatlatmıştı.Ben bunları yaşayacak kadar kötü birşey mi yapmıştım.Çünkü her zaman annemin dediklerini yapmıştım.Ama bu son olanlar fazlaydı.Tükenmiştim artık ben bitmiştim.Üşüdüğümü hissedince sudan çıktım ve bornozumu alıp odama geçtim.Saçımı kuruttum ve öylece yatağa yattım.Aslında kaçabilirdim kurtulabilirdim.Ama bunu şuan yapmayacaktım.Düğün zamanı kaçacaktım.Yani 4 günüm vardı.Sadece biraz para ve babamın arabasını alacaktım.Ne kadar onlardan kaçmak istesemde bunlara ihtiyacım vardı.Hala bir umut var mı sizce? Beni hayata bağlayan birşeyler olsun istiyordum.Artık çok yoruldum.Her şeyden herkesten.Acı çekmiyorum artık alıştım çünkü bu duyguya.Çok yorgundum.Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan, düşündükleri ağır geliyor mesela.Benim düşüncelerim beni yoruyordu artık.Düşünmek istemiyordum.Ama yapamıyordum.Etrafımda olan kişiler bu eğilime yönlendiriyordu beni.Aslında insanı yoran şey umut.Bence umutsuzluk umuttan daha iyi en azından kalbin defalarca kırılmaktan biraz olsun kutarıyor.En azından umut etmeyi bırakmaya başlıyorsun.
Bitmişliğin kıyısı benim başladığım yerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUDAKLARIN ESARETİ
De TodoHer insan sevilir değil mi?Herkes bunu böyle bilir herkes kendini elbet beni seven biri vardır diye düşünür ve avutur.Ama Asel öyle değildi.Onu kimse sevmezdi.O da bu duruma alışmıştı.Artık acı çekmeyi seven biriydi o.Herkes Asel i sadece çıkarları...