Saatin alarmıyla açtım gözlerimi apartın tavanını görünce herşeyin gerçek olduğunu bir kez daha anlamıştım.Okulun ilk günü heyecan yapmıştım tekrardan üniversite yıllarıma dönmüştüm sanki.Nedensiz keyifli bir hal vardı bende bu halim şaşırtmıştı beni doğrusu.Ufak birşeyler atıştırıp dairemden çıktım okul birkaç cadde uzaklıktaydı.Caddeye çıkıp okula doğru yürümeye başladım okula vardığımda heyecan ve panik başlamıştı.Derin bir nefes alıp içeri girdim ve ders programımda yazan sınıfı aramaya koyuldum.
Dersliği bulduğumda da ayrı bir heyecan sarmıştı bedenimi cesaretimi toplayıp dersliğe girdim.Ufak bir sınıftı ve öndeki sıralar nerdeyse dolmuştu boş bir yer aradı gözlerim hemen o an bir kızla göz göze geldik.Bana gülümseyerek İngilizce "yanım boş oturtabilirsin".
O an ona minettar bir şekilde gülümsemiştim.Beni büyük bir dertten kurtarmıştı hemen yanına geçip oturdum.
Elimi uzatarak "Ben Melisa çok teşekkür ederim yer için "
Gülümseyerek o da elini uzattı "Bende Mia memnun oldum hiç önemli değil bu sayede hem tanışmış olduk"
"Bende çok memnun oldum Mia"
Karşılıklı gülüşmeden sonra sınıfa göz gezdirdim kızlı erkekli kalabalık bir sınıftı yaşça benden ufak olanlar bile vardı açıkçası bu biraz moral bozucuydu.
Birden Mia'nın sorusuyla ilgim dağıldı "nereden geldin?"
"Türkiye'den geldim ya sen?"
Heyecanla "Ah Bu yaz Antalya'da tatil yaptım Türkiye'yi çok sevdim gerçekten harika bir yer çok şanslısın.Bende Amerika'dan geldim buraya desene ikimizde yabancıyız bu ülkeye "
Gülerek "teşekkürler haklısın buraya alışmak biraz zaman alıncak "
İkimizde munzur bir şekilde güldük.
Kapı açıldı ve bir bayan girdi ve konuşmaya başladı.Ufak bir tanıtımdan sonra ilk dersimize başladık;Bu ders en sıkıcı ders olan Moda Tarihiydi.İki saatlik blok dersin ardından bir saatlik bir aramız vardı.Mia ile kendimizi hemen kantine attık birer kahve alıp masaya geçtik gelen gidenleri izlemeye koyulduk ve dersi çekiştirdik.O an Melisa sesiyle şaşkınlığa uğradım kafamı masadan kaldırınca Alexandre'yi gördüm.Yüzünde Kocaman bir gülümseme vardı şaşkın bir halde bende ona gülümseyerek"Merhaba Alexandre"
"Seni tekrardan görmek harika Melisa"
"Senide Alexandre "
"Sadece Alex diyebilirsin" diyerek göz kırptı.
Mia'yla Alex'i tanıştırdım ve Alex de masamıza dahil oldu.
"İlk gün ve ilk ders nasıldı bakalım"
"Gerçekten paslanmışım Alex üniversite yıllarıma döndüm resmen"
"İlk günler bende öyleydim atlatacaksın"diyip omuzuma şakayla vurdu.
Okul,dersler,herkes kendi hikayesini anlatırken sohbet baya koyulaşmıştı.Alex'le Mia umduğumdan çabuk anlaşıp kaynaşmışlardı.Bu hızlı samimiyet beni çok şaşırtmıştı.Birden Alex yerinden kalkarak "hey! Jamie buradayım" demesiyle ilgimiz dağıldı.
Alex'in seslendiği yöne doğru baktığımda olan olmuştu, zaman durmuştu sanki .Neye uğradığımı şaşırmış kalbim hızlıca çarpmaya başlamıştı.Sadece onu izlemeye koyuldum koyu kumral dağınık saçlar iri koyu gri gözler hafif kirli sakal mükemmel bir burun,çene ve dudaklar sanki bir heykeltraşın yaptığı kusursuz bir sanat harikasıydı.
Masamıza doğru gülümseyerek yürümeye başlamıştı yanaklarındaki gamzeler onu o kadar sevimli yapıyordu ki gülüşünde çocuksu bir hal katıyordu.
" Ah demek buradasın dostum bende seni arıyordum"
Ah sesi..ruhumu okşamıştı resmen beni..neler oluyordu bana böyle iç sesim "kendine gel Melisa sazan gibi hemen atlama kalbin daha yeni kırıldı kimseye şans verme "diyerek kalbimle savaşıyordu.Alex "Gel otur Jamie yeni arkadaşlarımla tanıştırayım seni"beni ve Mia'yı işaret ederek "Melisa'yla daha dün tanıştık markette Mia Melisa'nın sınıf arkadaşı"
O an göz göze geldik bakışları etkileyici ve anlamlıydı elini uzatarak "seni tanıdığıma çok memnun oldum Melisa " ismimi vurgulayıcı ve etkili tonda söylemişti.Ah eli sıcacık ve yumuşaktı o an beni sıcak basmaya başlamıştı heyecandan.Daha sonrada Mia'yla el sıkışıp tam karşımdaki sandalyeye oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir son'la başlar herşey
ChickLitGözlerinde kaybolmuştum...Şefkat,sevgi,aşk herşeyi barındırıyordu.. O sıcaklığı kalbimin en derinlerinde hissedebiliyordum... Sadece o anda kaybolmak sadece onunla olmak istiyordum.. Bu Nasıl bir aşktı böyle.. Sadece bana bakışından okuyabiliyordum...