Gözlerimi açtığımda odamın tavanını görünce içim rahatlamıştı ah başım nasılda ağrıyordu böyle.Dün geceyi düşünmeye çalıştım ama herşey silik silikti hatırlayamıyordum hayal gibiydi.Başımı sola çevirdiğimde büyük bir şaşkınlık yaşamıştım yatağımın karşısındaki koltukta Jamie uyuyordu.Dün gece ki herşeyin gerçek olduğunu bu sayede anlamıştım birden panik bir halde üstüme başıma baktım "kahretsin üstümü kim değiştirdi hiç birşey hatırlamıyorum umarım saçmalamamışımdır".
Yavaşça yataktan kalkamaya çalışırken komodinin ayağına vurmamla sessizlik bozuldu.Başımı kaldırıp karşıya bakınca bir çift gözle buluştu gözlerim şaşkınlığımı üzerime attıktan sonra mahçup bir bakışla "özür dilerim seni uyandırmak istememiştim".
İçten bir gülümsemeyele "günaydın hiç önemli değildi zaten uyanmam gerekti.Nasılsın? Dün biraz kötüydün?
Utanmış ve şaşkın bir halde dinlemiştim onu kekeleyerek "şey daha iyiyim sadece biraz başım ağrıyor ve hiç birşey hatırlamıyorum"
Şefkatle bakarak gülümsedi "kendini baya bir zorlamışsın bundan sonra sana içmek yok " diyerek komodinin üstüne ilaç koydu "birşeyler yedikten sonra bu ağrı kesiciyi al mutlaka iyi gelicek sana "
Utanmış bir şekilde kafa sallayarak "Teşekkür ederim Jamie dün gece için,sayende daha iyiyim"
Koltuktan kalkarak yanıma geldi ve yatağın kenarına yanıma oturdu."Teşekkür etmene hiç gerek yok Melisa yeter ki sen iyi ol"
Daha sonra söze devam ederek " O aşağılık pisliğe daha fazla haddini bildirirdim ama sen bayılınca " sözünü direk kestim "bayıldım mı? Ah hayır"diyerek gözlerimi ondan kaçıdım.Birden elimi tutarak "hey artık olanları düşünme tamam mı?Şu an iyisin "diyerek göz kırptı.
Birden panik bir halde "Ah dersi kaçırdım Mia nerde? " yerimden fırladım ama fırlamamala birlikte birden başım döndü.Jamie hızlıca beni tutarak yatağa oturttu "biraz sakin ol!ani hareket etme Mia derse gitti ve derste izinlisin Mia hocana rahatsız olduğunu söyledi herşey yolunda panik yapma"
Ah birden sakinlemiştim gülerek "ah benim gibi panik birine panik yapma dememelisin"
Birbirimize bakarak gülüştük ve daha sonra Jamie "omlet sever misin?" diyerek heyecanlı bir şekilde gözlerimin içine bakıyordu.
Heyecanlı bir şekide "bayılırım" dedim.Jamie çok doğal ve samimiydi onun yanında kendimi rahat hissediyordum.Onu sanki yıllardır tanıyor gibiydim..Herşey o kadar hızlı ve ani bir şekilde gelişiyordu ki sadece hayretle izliyordum hayatımı.
Beraber mutfağa geçip kahvaltılık bir şeyler hazırlamaya koyulduk Jamie ocağın başında peynirli omlet yapıyor bende kahvaltılıkları masaya yerleştiriyordum.O an mutluluktan ölebilirdim herşey çok güzeldi keşke bu an hiç bitmese.
Çaylarımızı fincanlara dökerken jamie'de masaya meşhur omletini getirdi.Masaya büyük bir iştahla oturduk.Hem sohbet edip hemde güzelce beraber kahvaltımızı yaptık.Jamie'nin omletine bayılmıştım gerçekten çok marifetliydi beni şaşırtmaya devam ediyordu.Kahvaltı boyunca birbirimizin hakkında konuştup durduk onu tanıdıkça iyice etkilenmeye başlamıştım.Zaman keşke tam da şuan dursa da hep baş başa kalabilsek.
Jamie saatine bakarak üzgün bir halde "çok üzgünüm bu güzel anı hiç bozmak istemezdim ama gitmeliyim bugün ufak bir çekimim var hazırlık yapmam lazım" diyerek özür diler gibi baktı yüzüme.
O an ona kızamazdım ki ona gülümseyerek "iş beklemez tabi bu güzel omlet için ve kahvaltı keyfi için çok teşekkürler "
Masadan kalkarak kapıya yöneldik gitmesini hiç istemiyordum.Kapıya geldiğimizde durup birbirimize baktık gözleri o kadar derin ve anlamlı bakıyordu ki gözlerinden alamıyordum gözlerimi.
Birden telefonunu çıkararak "Melisa numaranı alabilir miyim? Bi daha ki kahvaltı sırası bende ya haberleşiriz" diyerek munzur bir şekide gülümsedi.
Şaşkınlığımı gizleyerek gülümsedim ve numaramı verdim.Daha sonra birbirimize sarıldık ve onu yolcu ettim istemeyerek de olsa.
Kapıyı kapatır kapatmaz sırıtmaya başladım.Herşey nasıl da güzel nasıl da mutluydum..
Yatağın kenarına uzandım ve onu düşünmeye başladım bu his çok garipti daha önce başıma böyle birşey gelmemişti.Aşk buysa daha önce ki yaşadığım neydi peki?Telefonla hayallerimden sıyrıldım ah annem arıyordu...
Telefonu hemen açtım "Melisam nerdesin?Dün akşam aradım ama açmadın?çok korktum annem"
"Annem iyiyim dün akşam erkenden uyumuşum yorgundum biraz merak etme "
"Ah sesin çok iyi geliyor Melisam buna çok mutlu oldum sen hep böyle ol bitanem"
Kendimden emin bir şekilde "Daha iyi olucam Gülten hatun merak etme"
"Hah şöyle eski Melisam geri dönüyor beni çok mutlu ettin annecim.Kendine dikkat et tamam mı?Aklım sende "
"Ediyorum annem sen merak etme seni çok öpüyorum şimdi kapatmam lazım okula gidicem"
"Tamam annecim Allah zihin açıklığı versin annecim çok öpüyorum"Telefonu kapattıktan sonra direk Mia'ya mesaj attım ve giyinmeye başladım.Ayaklarım yerden kesilmişti sanki içim kıpır kıpırdı.Jamie yaralarıma ilaç gibi gelmişti bir yandan da korkuyordum yine acı çekip yaralanmaktan.Mantığım kendini kaptırma diyordu ama kalbim tam gaz ileri diyordu.Ne yapacağımı hiç bilmiyordum sadece mutlu olmak istiyordum.
Okula geldiğimde kafede Mia'yla buluştuk.Bana manalı bir şekilde bakıyor ve gülüyordu bunu neden yaptığını çok iyi biliyordum.En sonunda koluna sertçe vurarak "Hiç düşündüğün gibi değil tamam mı?"diyerek azarladım.
Gözleri alay edercesine bana bakarak "tabi canım öyledir" diyerek kahkaha attı.Sinirlenerek masadan kalktım kolumdan tutarak "ya tamam şaka yapıyorum çok alıngansın canım seni daha iyi gördüm dün gece felakettin "diyerek gözlerini devirdi."Nasıl felaket çabuk anlat ne oldu dün gece " diyerek haykırdım.
Kahkaha atarak "Dün gece Jamie'nin kollarında bayıldın daha sonra Alex'in arabasına kustun ah o an Alex'in gözlerini görmeliydin tam bir bombaydın odana zar zor çıkardık kusup durdun bağırdın kendinde değildin.Bu kadar niye içtin ki ?"Gözlerim yerinden fırlamıştı "Ah rezil oldum..Jamie bunlardan bahsetmemişti kesin utandırmamak içindi off Nasıl yüzlerine bakıcam"
Mia kahkahalara boğulmuştu "Ah bütün gece üçümüz başındaydık hangi hayal dünyasındaydın bilmiyorum ama seni zor tuttuk.Sabaha karşı Alex'le benim aparta geçtik dinlenmek için."
Söz devam ederek imalı bir biçimde "Jamie seni yalnız bırakmak istemedi gerçekten çok hoş bir davranıştı "Gözlerimi kaçırarak "hıhı öyle " diye mırıldandım.
Birden Mia saatine baktı "Ah ders saati gelmiş bile hadi gidelim seni küçük ayyaş " diyerek yerinden kalktı ve göz kırptı.
Sadece gözlerimi devirerek "çok komiksin "diyerek sınıfın yolunu tuttum.
Atölye dersi gerçekten çok zevkliydi çizim yapmayı çok seviyordum hocamız Lena çok tatlı bir bayandı.İlk ders renksel ve çizgisel çalışmalar yaptık çok eğlenceliydi.Hayalimdeki gibiydi atölye uzun ahşap masalar, boyalar, kumaşlar,şovaleler,pastel renklerde duvarlar,sanatsal objeler,mankenler ve fonda klasik bir müzikle harika bir ambiyans vardı.İki saatlik dersimizin nasıl geçtiğini hiç anlamamıştık.
Buradaki hayatımı sevmeye başlamıştım.Zihnimde "Bu sefer herşey iyi olacak " düşüncesi oluşmaya başlamıştı.Beni perişan eden depresyondan kurtuluyordum buradaki hayatıma hızlı bir giriş yapmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir son'la başlar herşey
ChickLitGözlerinde kaybolmuştum...Şefkat,sevgi,aşk herşeyi barındırıyordu.. O sıcaklığı kalbimin en derinlerinde hissedebiliyordum... Sadece o anda kaybolmak sadece onunla olmak istiyordum.. Bu Nasıl bir aşktı böyle.. Sadece bana bakışından okuyabiliyordum...