Enchanted epi-2

372 22 2
                                    

The stranger....
Borah (purple) ၿမိဳ႕...
​​ေတာင္​သံုးလံုးဝန္​းရံလ်က္​ အ​ေနာက္​ဖက္​မွ ထူထပ္​စြာ​ေသာ ​ေတာအုပ္​စိမ္​းစိမ္​းႀကီးကားတည္​လ်က္​... တသီးတျခားရပ္​တည္​လ်က္​.... ၿမိဳ႕ဆို​ေသာ္​ျငား ​ေသးငယ္​လြန္​း​ေသာ ၿမိဳ႕​ေလးတစ္​ၿမိဳ႕ရယ္​သာ...
ၿမိဳ႕ရဲ႕အစြန္​းစပ္​က်က် တစ္​​ေနရာမွာ​ေတာ့ ႀကိီးမားက်ယ္​ဝန္​းသည္​့ ျခံဝန္​းက်ယ္​ႀကီးတြင္​း အသက္​အရြယ္​မတိမ္​းမယိမ္​းလူငယ္​​ေလးမ်ား က ဆင္​တူအက်ႌ​ေလးမ်ားျဖင္​့ ​​ေခါင္​း​​​ေလာင္​းသံႏွင္​့အတူ...ႀကီးမား​ေသာ အ​ေဆာက္​အဦး ႀကီးမွသည္​ေပ်ာ္​ရႊင္​စြာ​ေျပးထြက္​သူတို႔ျဖင္​့ .. ဤကား haesaung ​ေမွာ္​ထိန္​းသိမ္​း​ေရး​ေက်ာင္​း​ေပတည္​း..... မ်ိဳးစပ္​ ​ေမွာ္​က​ေလးမ်ားအား သင္​ၾကားျပသ​ေပးရာ...​ေက်ာင္​း​ေပတည္​း
ထို​ေက်ာင္​းႀကီး၏အ​ေနာက္​ဖက္​ သိပ္​မ​ေဝးလွ​ေသာ​ေနရာတြင္​ကား စမ္​း​ေခ်ာင္​းက​ေလး႐ွိ၏။​အခ်ိန္​သည္​ကား ငွက္​တို႔ အ​ေဝးတစ္​​ေနရာအသိုက္​အျမံဳသို႔ ဦးတည္​သည္​့အခ်ိန္​ နီညိဳညိဳ ​ေ​ကာင္​းကင္​ႀကီးကား အ​ေနာက္ဘက္​ယြန္​းယြန္​းသို႔ဝင္​စျပဳ​ေနသည္​့ ​ေနဝန္​းႏ​ွင္​့အၿပိဳင္​ ညိဳးညိဳး ငယ္​ငယ္​ ​ေဆြး​ေျမ့မႈတို႔​ေရာယွက္​လွ်က္​ဝမ္​းနည္​း​ေနသ​ေယာင္​ ....
ထိုအခ်ိန္​ကား haesaung ​ေကာ်င္​း၏ စာသင္​ခ်ိန္​ပီးဆံုးခ်ိန္​... ​ေ​က်ာင္​းသားမ်ား အ​ေဆာင္​အသီးသီးျပန္​ရန္​ အခ်ိန္​...
Haesaung school သည္​ကား အလြန္​ နာမည္​ႀကီးကာ ထင္​႐ွား​ေသာ ဂုဏ္​ထူး​ေ​ဆာင္​​ေမွာ္​ပညာ႐ွင္​မ်ားစြာတို႔ ထြက္​႐ွိရာ​ေက်ာင္​း​ေပတည္​း....
သို႔ကတည္​း တင္​းၾကပ္​​ေသာ စည္​းကမ္​းတို႔ကား ​ထိုထယ္​ဝါ​ေသာ​ေက်ာင္​းႀကီး၏ ဂုဏ္​ပုဒ္​တစ္​ခု​ေပတည္​း....
​ေက်ာင္​းမွခြင္​့ျပဳ​ေသာ ​ေမွာ္​ ပြဲသဘင္​အခမ္​းအနားႏွင္​့ မိဘမ်ား လာ​ေရာက္​ ​ေခၚယူျခင္​း ကဲ့သို႔​ေသာ​ေန႔မ်ားမွအပ ​ေက်ာင္​းဝန္​း၏ အျပင္​ဘက္​သို႔ထြက္​ခြင္​့မ႐ွိ​ေပ။....
သို႔ကတည္​း.....

"​ေဟးးး.....​ေရထဲ​ေနာက္​ဆံုး ဆင္​းတဲ့​ေကာင္ ၾကက္​ဥပုတ္​ပဲကြ.... ဆူညံစြာ​ေအာ္​ဟစ္​​ေျပးလႊား ၍​ေဆာ့ကစား​ေနၾကသည္​ကား..​ေက်ာင္​းဝတ္​စံု​ေလးမ်ားျဖင္​့ ဆင္​ျမန္​းလ်က္​သား ​​ေယာက္​်ားတစ္​စု....​ေအာ္​ဟစ္​​ေျပးလႊားရင္​းသူ႔ထက္​ငါအလုအယက္​​ေ​ရထဲ ​ေျပးဆင္​း​ေနၾက၏။....
"​ေ​ဟ်ာင္​့ jong Dae မင္​းက​ေ​႐ွ႕က​ေျပး​ေတာ့အရင္​​ေရာက္​မွာ​ေပါ့....မဆိုင္​ဘူး အခုရပ္​ တစ္​​ေနရာတည္​းကတူတူ​ေျပးမယ္​..."" ​ေျပာလိုက္​သူကား အသားျဖဴျဖဴ အရပ္​႐ွည္​႐ွည္​ ​ေခ်ာ​ေမာလြန္​းတဲ့​ေကာင္​​​ေလးတစ္​​ေယာက္​..
Chen:" kris hyung တို႔က ​ေျခတံပို႐ွည္​တဲ့ဟာ အရင္​​ေရာက္​ရမွာကို
မ​ေျပးႏိုင္​ရင္​မ​ေျပးႏိုင္​ဘူးမ​ေျပာဘူး ... "
Baek "ဟုတ္​တယ္​ chen ​ေျပာတာမွန္​တယ္​... " ​ေ႐ွ႕ဆံုးမွ​ေျပး​ေနသူ chenႏွင္​့baekႏွစ္​​ေယာက္​ ​ေနာက္​က​ေကာင္ေလး ​သံုးေယာက္​ကိုလွည္​့​ေျပာင္​ျပရင္​း ​ေ႐ွ႕ျပန္​အလွည္​့
Chen,baek:" O.o .....O_o..
Tao မင္​းမညစ္​ပတ္​နဲ႔ ဘာလို႔အစြမ္​းထုတ္​သံုးတာလည္​း ..."
Tao :" hyung တို႔မတရားမ​ေျပာနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​မညစ္​ပတ္​ဘူး​ေနာ္​ hyungတို႔​ေျပာသလို ​ေျခတံ႐ွည္​တဲ့လူက ပိုျမန္​​ေအာင္​ hyungတို႔စကားကို မွန္​​ေအာင္​ ကူညီ​ေ​ေပး​ေနတာကို..."​ေျပာ​လည္​း​ေျပ​ာ​ေျပးလည္​း​ေျပးရင္​း taoတစ္​​ေယာက္​ ​​ေ႐ွ႕ဆံုးမွ​ေ​ေျပး​ေနခ်ိန္​...
" ဝွစ္​" ... ကြၽန္​​ေတာ္​အရင္​​ေရာက္​ပီ​ဗ်ိဳ႕... kaiတစ္​​ေယာက္​ စပ္​ၿဖီးၿဖီိးမ်က္​ႏွာ​ေပးျဖင္​့လွမ္​း​ေအာ္​လိုက္​သည္​။
Chenႏွင္​့ baek က​ေတာ့မ​ေက်မနပ္​ ပြစိပြစိျဖင္​့သာ...မ​ေျပး​ေတာ့ဘဲ kris နဲ႔အတူလမ္​း​ေလွ်ာက္​လာ​ေလသည္​။
ထိုအခ်ိန္​ kaiတစ္​​ေယာက္​ ျမစ္​၏ အထက္​ပိုင္​းအားလွမ္​း​ေမွ်ာ္​လွ်က္​...
"Hyung တို႔ ဟိုမွာျဖဴျဖဴႀကီးတစ္​ခု ​ေမ်ာ​ေနတယ္​ ဘာလဲမသိဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​သြားၾကည္​့လိုက္​မယ္​"kaiရဲ႕ ​ေအာ္​​ေျပာသံအဆံုး​ေတာ့ သူတို႔အားလံုး အၾကည္​့​ေတြက ျမစ္​၏ ​ေရဆန္​ပိုင္​းသို႔...
Kai တစ္​​ေယာက္​ထို​ေနရာသို​ေရာက္​​ေအာင္​​ေျပးသြားရင္​း...."အားးး...လူ လူ​ေသႀကီး​......"...
Kai ​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ သူတို႔အုပ္​စုလည္​း kaiအနီး ​ေရာက္​ကုန္​၏။
Kris" ျပစမ္​း ...မပုတ္​​ေသးဘူးကြ...chen စမ္​းၾကည္​့စမ္​းအသက္​႐ွိ​ေသးလားလို႔..."
Chen" arrr..hyungကလည္​းကိုယ္​့ဘာသာစမ္​းပါလား...."
Taoတစ္​​ေယာက္​ကေတာ့ kris​ေနာက္​​ေျပးဝင္​ရင္​း hyung​ေသ​ေနပီထင္​တယ္​ျပန္​ၾကရ​ေအာင္​​ေလ....."မ်က္​ႏွာက​ေတာ့ ​ေသြးမ႐ွိ​ေတာ့သည္​့ႏွယ္​...
ၾကားမွပင္​ baekမ​ေနႏိုင္​​ေတာ့ ထိုလူ၏ ႏွ​ာ​ေခါင္​းဝကို လက္​ျဖင္​့​ေတ့၍
Baek"အသက္​႐ႈ​ေန​ေသးတယ္​ကြ... ​ေက်ာင္​းအုပ္​ဆီ​ေခၚသြားၾကမလား...."
kai:"hyung yar ျဖစ္​ပါ့မလား သူက ဟိုအထက္​က ပါလာပံုပဲ တို႔လို႔ ​ေသြးစပ္​မဟုတ္​ႏိုင္​ဘူး​ေနာ္​...သိတဲ့အတိုင္​း ​ေမွာ္​နပ္​​ေတာအုပ္​ထဲကဆို ...မ​ေတြးရဲဝူး..."
အားလံုးအသံကတိတ္​ဆိတ္​လ်က္​ ထိုလူကိုသာ​ေငးကာ​ေၾကာင္​ၾကည္​့​ေနၾကရင္​း..
Chen :" ဒါဆို သူ႔ကို ဒီတိုင္​းထားခဲ့မွာလား."
Tao:" မသိဘူးျပန္​မယ္​...."
Kris:" ​ေခၚခဲ့ ...ငါ့အခန္​းမွာထားမယ္​..မွာခဏထားမယ္​....​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့ သူ႔ကို ဒီအတိုင္​းထားခဲ့လို႔မျဖစ္​ဘူး..."
All:"hyung!!..."
Kai:" မျဖစ္​ဘူး..hyung ကြၽန္​​ေ​ေတာ္​တို႔အခန္​းထဲ ထားလို႔မျဖစ္​ဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ႏွစ္​​ေယာက္​တည္​းက ကိစၥမ႐ွိ​ေပမယ္​့ ဟို တစ္​​ေယာကိ႐ွိတယ္​​ေ​လ "
Kris :" ahh! ဟုတ္​သားပဲ ဒါဆို chen မင္​းတို႔သံုး​ေကာင္​အခန္​းမွာထားပါလား.."
Chen,baek,tao: " မလုပ္​နဲ႔ ....မထားဘူး ...​ေၾကာက္​တယ္​ မထားရဲဘူး.."
Tao :" ​ေတာ္​ၾကာ အ​ေဆာင္​​ေရာက္​မွ ​ေသပီး သရဲျဖစ္​သြားရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ မထားဘူး​ေနာ္​..."

ENCHANTED JUNGLETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon