epi-9

139 16 3
                                    


သူ​့​ေျခလွမ္​း​ေတြက လွ်ိဳ႕ဝွက္​ခန္​းနဲ႔​ေဝးရာဆီ ​ေလွ်ာက္​လွမ္​း​ေနမိသည္​.. သို႔​ေပမယ္​့ သူ​ေ႐ွ႕​စံုရပ္​လာတဲ့​ေျခတစ္​စံု​ေၾကာင္​့ သူ႔​ေျခလွမ္​းတို႔ရပ္​တန္​႔ကုန္​၏..
ထို​ေျခ​ေထာက္​ပိုင္​႐ွင္​ကို​ေတြ႔လွ်င္​ သူ​ေခါင္​းဒိနး္​ခနဲ ျဖစ္​သြား၏.. ..
"Suho! Meeting႐ွိတယ္​ လွ်ိဳ႕ဝွက္​ခန္​းကိုျပန္​လိုက္​ခဲ့ပါ.. xingျပန္​သြားၿပီ.. ငါ့​ေနာက္​ကလိုက္​ခဲ့"

"​jaejoong ငါက... "
Suhoစကားတို႔မဆံုးခင္​
"႐ွဴးး.. ဒီ​ေနရာမွာ စကားသိပ္​မ​ေျပာတာ​ေကာင္​းတယ္​ .. လိုက္​လာခ့ဲ..."

သူjaejoong​ေနာက္​ကသာျပန္​လိုက္​သြားခဲ့သည္​.
အခန္​းထဲ​ေရာက္​​ေရာက္​ခ်င္​းပင္​taeyongတစ္​​ေယာက္​အသင္​့​ေစာင္​့​ေန၏..
"​ေရာက္​ၾကၿပီလား .. "

Jaejoongတစ္​​ေယာက္​​ေခါင္​းအသာၿငိမ္​့ျပလိုက္​သည္​..
ထို႔​ေနာက္​ သူဝတ္​ဆင္​ထားတဲ့ ဝတ္​ရံုနက္​ကိုဆြဲခြၽတ္​လိုက္​တယ္​ဆို.. သူမ်က္​ႏွာကတျခားတစ္​​ေယာက္​အသြင္​ခ်က္​ခ်င္​း​​ေျပာင္​းလဲသြား၏...

"Bravo! ငါတို႔လို Empathicတစ္​​ေကာင္​မွာ အဲ့လိုအစြမ္​းထက္​တဲ့႐ုပ္​​ေျပာင္​းလႊဲပညာ​ေတြ႐ွိ​ေနမယ္​မထင္​မိဘူး .."
Suhoတစ္​​ေယာက္​ ​ေခါင္​းတၿငိ္​မ္​့ၿငိမ္​့နဲ႔ၾကည္​့ရင္​း​ေျပာလိုက္​သည္​..

Taeminက​ေတာ့တစ္​ခ်က္​ျပံဳးလိုက္​သည္​..

"ငါပထမတုန္​းကအရမ္​းအံျသ​ေနခဲ့တာ .. yongကို xing​ေနရာ​ေပးလိုက္​တုန္​းက ​ေခါင္​း​ေဆာင္​ကိုနားမလည္​ခဲ့ဘူး.. ခု​ေတာ့ငါ နားလည္​လာပီလို႔ထင္​တယ္.. စိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိတာက ​ေခါင္​း​ေဆာင္​ဒီလို​ေတြျဖစ္​လာမွာ ႀကိဳသ​ိ​ေနခဲ့တာ ကို ငါတို႔ဘာမွမသိခဲ့တာပဲ.."

အကုန္​လံုးၿငိမ္​သက္​​ေနရင္​းမွ suhoတစ္​​ေယာက္​ထ​ေမးလိုက္​သည္​.
"ဒါနဲ႔ခု​ေခါင္​း​ေဆာင္​ ကိုဘယ္​လို႐ွာၾကမလဲ.. "
Taemin-:" မနက္​ျဖန္​အခြင္​့အ​ေရးတစ္​ခု႐ွိတယ္​.. pretestကအခြင္​့အ​ေရးပဲ .. စိတ္​​ေတာ့မ​ေကာင္​း​ေပမယ္​့  chanyeolကိုအသးံုခ်ရဦးမယ္​.. "

T.Y:" ဘယ္​လိုအစီအစဥ္​လဲ"
သံုး​ေယာက္​​ေခါင္​းခ်င္​းဆိုင္​ၿပီး တီးတိုး​ေျပာဆိုတိုင္​ပင္​​ေနၾကပီ..
********************

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 01, 2016 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

ENCHANTED JUNGLETahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon