Buna. Ma numesc Isabell Watson si am 14 ani neimpliniti. Locuiesc in Bucuresti alaturi de familia mea formata din mama, tata si fratele meu, Amadeus. Toti zic ca sunt cea mai rasfatata din familie, deoarece de cand m-am nascut, am tot ce imi doresc. Bine nu chiar. Dar asa zic toti.
Locuiesc in Bucuresti de 2 ani, iar de atunci viata mea s-a schimbat radical. Pana in clasa a 5-a locuiam in Italia, unde invatam la o scoala de Arta din Roma, unde cantam la pian.
Acum doi ani, m-am mutat in Romania deoarece tatal meu primise un job aici. In Italia locuiam doar cu parintii mei, deoarece fratele meu se stabilise cu 4 ani in urma, tot in Bucuresti, primind si el tot un job aici.
Despartirea mea fata de prieteni, colegi, vecini, profesori si fata de persoanele cele mai dragi a fost foarte dificila. Dar am trecut cu totii peste, incercand sa vorbim in fiecare zi. Dar totul s-a schimbat de atunci. Toti prietenii mei de pe atunci, acum nici nu ma mai saluta. De cand m-am mutat, gata cu vorbitul pe Chat. Gata totul. Ala a fost ultimul moment din prietenia noastra. Defapt, nici nu a fost o prietenie adevarata. Ci una falsa. In care totul depindea de prieteni falsi.
Acum, in prezent, invat la cea mai mare scoala de Arta de aici, din Bucuresti, unde cant tot la pian, dar cant si la chitara si la nai. Dar cea mai tare ora, e ora de canto, de cor. O ora extraordinara. Am participat la numeroase concursuri, canto si cu instrumentele, unde am castigat numeroase premii.
Ma gandesc ca unii colegi ma cred fitoasa si alintata. Dar nu e asa. O noua zi incepe azi. Un nou an scolar. V-ati prins. Maine e prima zi de scoala. Prima zi din clasa a 7-a. Am emoti. Dar voi trece cu Brio. Vor emoti reglabile si trecatoare.Hei. Spuneti-mi si mie daca va place cartea. Si daca merita sa o continui. :*