Capitolul 5

32 10 4
                                    

Peste 6 ani...

Perspectiva Isabellei...
Heii.. nu am mai vorbit de mult, nu-i asa?? Pai... ce s-a mai intamplat? Am terminat liceul de Arte din Paris, am iubit minunat care in curand imi v-a deveni sot, sunt insarcinata ( Da sa nu ii ziceti.. vreau sa ii fac o surpriza) si... c-am atat. Sofi a crescut mare. In ultimii ani, nu am mai locuit in Bucuresti, deoarece nu mai vroiam sa sufar dupa moartea mamei si nu mai suportam sa il vad in fiecare zi pe tata.
Cine e iubitul meu? Viitorul meu sot? Pai.. e Andrei. Dupa moartea mamei ne-am apropiat atat de mult incat am decis amandoi sa fim impreuna. Ne-am mutat impreuna cu tot cu Sofi in Paris.
De curand, de ziua mea m-a cerut de sotie.. A fost cel mai frumos cadou primit de ziua mea. Bine... inafara de cel facut de Sofi. O rama cu o multime de poze facute in toata tara.. in Paris, Italia, Bucuresti, si alte tari. A fost cel mai minunat cadou.
Am primit multe cadouri, dar cel mai special a fost cel facut de Sofi si cel facut de Andrei. De Laura nu mai stiu nimic. Nu am mai tinut legatura de cand s-a intamplat ce s-a intamplat. Cred ca ma uraste.
Ma indrept spre oglinda, privindu-ma. Arat destul de bine in rochia de mireasa. Da.. ati inteles bine.. azi e ziua cea mare. Azi e ziua cand eu si Andrei vom spune acel " Da" care ne v-a unii destinele. Ce fel suna.. Isabell Fells.. suna frumos pentru mine. Ma mai privesc inca odata in oglinda uriasa de pe perete, iar dupa ma asez la masuta de machiaj. Imi las parul pe spate, avand bucle si imi fac un machiaj simplu.
Am emotii.. am emotii foarte mari. Nu mai pot. Simt cum bataile inimii se accelereaza, iar sangele imi fierbe in vene. Mainile si picioarele incep sa imi tremure. Sunt sigura ca vreau asta? Da... vreau asta.. e mai bine asa. Ma ridic de pe scaun si incep sa cobor scarile din camera mea si a lui Andrei. Locuim intr-o vila cu trei etaje, vizavi de Turnul Eiffel. Cel maj romantic loc din Paris. Ajunsa jos, toata lumea fugea dintr-o parte in alta, alarmandu-se. E totul perfect. Sper... simt cum cineva ma prinde de spate si imi pune mana la ochi.. asta e Andrei. El de obicei face acest gest. M-am invatat cu el.

Peste doua ore:
Au trecut doua ore foarte repede. Suntem in fata altarului, cu preotul langa noi. Astept sa zica el acel " Da", iar apoi il zic si eu cu o putere in glas. Gata. Sunt implinita. Simt cum imi pune inelul pe deget, si incepem sa ne sarutam pe fundalul de aplauze.

Peste o ora:
Ajunsi la local, incepem sa asteptam invitatii.. Sala se umple si realizam ca au vebit toti. Dupa ore bune de distractie, ma decid sa fac marele anunt. Sa ij fac surpriza. Sa ii zic ca sunt insarcinata.
Isabell: Andrei.. Stai jos. Dragilor, am un anunt de facut! Mai bine zis, vreau sa ii dau de pe acum cadoul din partea mea, minunatului meu sot.
Toti: Oooo...
Isabell: Scumpule... Andrei... sunt.... insarcinata!
Ii vad micul zambet care ii apare pe fata, iar dupa il vad intins pe podea. " A lesinat?" imi zic. Nu se poate asa ceva. S-a emotionat. Si a lesinat! Super. O vad pe Sofi cum se apropie cu un pahar de apa in mana, iar imediat il toarna peste Andrei. Acesta, ca ars, la contactul picaturilor cu pielea lui fiebinte, se ridica si din reflex venise si incepu sa ma sarute... 
              

                            The Final

Hei dragilor. Ati vazut ca azi am scris doua capitole drept revansa. Si uite ca am terminat si cartea asta. Cred ca o sa incep una noua. Dar, ma mai gandesc. Astept cateva pareri la acest capitol + voturile voastre. Sper sa va placa... Kisses... :* :* :)

Eu si doar EuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum