~HATIRLATMA~
Hoca bizden bir kac dk sonra girdi sınıfa .
- arkadaşlar bugün okulumuza yeni biri geldi . ona yardımcı olun , iceri gelebilirsin
Sınıfa giren kisiyle gozlerim yine dolmaya baslamistiO gelmisti
O
BERKAY !!!
Ne yapacaktım ben şimdi ? Nasıl duracaktım artık burada. Ben Berkay ı çok seviyordum , ona inanmistim ,ona guvemmistim. Hayatimda ilk kez birine bu kadar cok guvenmistim. Ama o ne yapti ? Benim güvenimi paramparça etti. Şimdi ne yapmalıyım cidden bilmiyorum. Woo ya anlatsam mi ? Eğer anlatirsam kafasi hep burada olcak ve buraya gelmek isteyecek. Hoca dersi anlatiyordu ama dinlemiyordum. Cidden o burdayken duvarlar ustume ustume geliyor. Dersin bitmesine daha var en iyisi dersten çıkmak . Hocaya çıkabilir miyim diye sorunca hoca eliyle kapıyı gosterdi . ciktim ben de. Kantin de en köşede ki masaya oturdum ve kafamı masaya koydum. Ben ne yapacağımı düsünürken telefonum calmaya basladı. Woo arıyor. Açtım .
-Efendim
- alo , Büşra ne yapiyorsun ?
-hiic okuldayim . sen ?
-hmm ben mi ? Bir düsün bakalım suan neredeyim ?
- Neredesin ?
-Kafanı masadan kaldırda bir bak
Kısa bir afallamanın ardından karsi masada oturan Woo yu gorunce heyecandan ne yapacağımı bilemedim . Woo yanıma geliyordu. O sirada arkadan gelen Berkay ı gördüm . yüzüm düstü. Woo anlamis olacak ki
- yoksa sevinmedin mi gelmeme ?
- olur mu oyle sey çok sevindim
Dedim. Hala Berkay a kacamak bakislar atiyordum. Woo farketmis olacak ki arkasini donup bakti . Berkayı görünce ağzından bir şeyler mırıldadı
-O piçin ne isi var burada ?
Ben yanlis mi duydum. Yoksa woo berkay ı tanıyor mu ?
-sen nerden taniyorsun Berkay ı?
Lanet olsun adını soylemeseydim keske
-boşver dee sen nerden taniyorsun o nu ?
- Ben mi ? Hiiic onemli degil
- nasıl onemli değil. Oyle bir adamı nerden tanıyorsum dedim sana !!?
- O.. O benim ... eski.....sevgilim. Ama bayagi oldu ayrilali liseli yillarda.Woo bir seyler dusundu lise diyince .
- niye ayrildiniz.
-woo lutfen sorma boyle sorular
- sadece merak ettim
- beni aldatti o . onun hakkında konusmak istemiyorum lutfen.
- aldattı mı? Peki son bir soru baska sormayacgim. Seni aldattığında kaça gidiyordunuz ?
- hatırlamıyorum ama 2 olabilir.Woo nun yüzündeki ifade aniden değisti.
-woo iyi misn ne oldu ?
-sen o sun ? Berkay in findıgım dediği kız .
- sen nasıl ... nereden biliyorsun..bunuArtik ben de gozyaslarimi tutamadim
-Sana her şeyi anlatacağım ...
***
Sevdiğin adamla aynı kaderi paylaşmak. Bu bir tesadüf mü? Yoksa bunun altında baska bir şey mi var ? Evet doğru duydunuz Berkay ın beni aldattığı kız Woo nun eski sevgilisiymiş. İkimizde bilmiyoruz ne yapacagimizi ama bu bizim iliskimizi bitiremeyecek . Ben woo ya asik olcagim evet !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK BENİM KAPIMADA UĞRAR MI ?
FanfictionHiç bir şeyden habersiz , mutlu bir şekilde Üniversite ye başlayan Büşra ve okulun değilmeyenlerinden, serseri gibi görünen fakat iyi kalpli Woohyun. İlk tanışmaları nefretle başlar . Peki bu nefret aşka dönüşebilir mi ? Onlar birbirlerine bağlılar...