18.BÖLÜM

44 6 0
                                    

                    -HATIRLATMA-

- bana sen olsan yeter. K-kalbim.

Söylediği şey üzerine gulumsedim. Ellerimi iki yanagina koydum. Ve dudaklarımızı birlestirdim. İste o an bizim için dünya durmuştu

***

Büşra nın bakış açısı

Yattıgım yerden silah sesleri ile uyandım. Woo yanımda değildi. Dün gece birlikte uyumustuk. Korku tüm bedenini sararken aklımda yine O vardı. Kalbimin sahibi. Söylediğim şey her ne kadar ben de gülümseme isteği uyandırsada bulunduğum durum buna izin vermiyordu.

Adımlarımı merdivenlere yonelttim. Bir silah sesi daha . Titreyen ayaklarım bana hic de yardımcı olmuyorlardı. Merdivenden iner inmez yer de gördüğüm yaralı insanlar bir anda dizlerimin bağının çözülmesine neden oldu. Kendimi duvara yaşayarak güç aldım. Sesim bos evde yankılandı.

- Woo , nerdesin ? Dedim ağlamaklı sesimle

Uzaktan gelen ses dikkatimi iyice dağıttı

- vay vay vay ! Bakın burada kimler varmış. Ah be güzelim yazık ettin kendine. O itin seni umursadıgı falan yok. Ama zevkliymis Piç.

Aşağı yukarı 40 lı yaşlarda olan adam bana pis pis sırıtıyordu.

- Woohyun nerede ?

- asil bu soruyu benim sana sormam lazim. Onunla yasayan sensin. Dur ben söyleyeyim. Benim buraya gelecegimi öğrenen it , seni burada birakip topukladi. Hem de yanindaki Sürtükle.

- ne sacmaliyorsun sen be ? Woo öyle bir şey yapmaz. Ayrıca kimsin sen ? Ne isin var burada ? Niye geld-

- kes sesini lan !!. Seni almaya geldim. Seni o surtukle değiş tokuş edeceğim.

- neden bahsediyorsun sen be. Ne sürtüğü ?

- kes sesini düş onume !

Hemen merdivenlere dönerek üst kata koşmaya basladim. Arkamdan geldiğini hissedebiliyorum. Hemen odaya girdim ve kapıyı kilitledim. Yatagin üzerinde ki telefonu aldim. Ve Woo nun numarasini tuslamaya basladim. Ekranda ' aranıyor...' yazisini gormemle teli kulagima görürdüm. Bu sırada da kapim yumruklanmaya baslamisti. Woo telefonu acmayinca msj attim.

" Woo evde bir adam var . sanirim Yuri nin üvey babasi . çabuk ol beni götüreceğini söylüyor. Lütfen Woo cabuk gel. "

Kapida ki adam

- aç lan şu kapiyii !!!

Kapının kırılma sesiyle gözlerimi kapıya çevirdim. Başıma aldıgım darbe ile kendimden geçtim. Evden çıktığımı hayal mayal  hatırlıyorum.

Woo nun bakış açısı

Sabahın ilk saatlerin de telefonuna gelen mesaj sesi ile açtım gözlerimi. Büşra yanımda adeta bir melek gibi uyuyordu. Masumdu hem de çok masum. Onu karanlığıma çekmek en son isteyeceğim şey.  Gözlerimi ekrana kilitledim

Bilinmeyen numara

" Kimlere güvendiğine dikkat et , yanın da uyuyan güzel sandığın kadar masum değil. Bu söylediklerini umursayacağını biliyorum. Ama hic düşündün mü ? Bu kizin annesi ve babasi kim? Kanıtlarımı görmek istersen bu adrese gel ........ "

Bu da neyin nesiydi. Kimdi bu şimdi sabah sabah. Yataktan sessizce kalkıp odayı terkettim. Aşağı indiğim de evde bir kıpırtı vardı. Dış kapının açılma sesini duydum. Hemen adımlarımı hızlandırarak o tarafa yöneldim. Baekhyun ve Chanyeol ellerinde bavullarla gidiyorlardı. Kaçıyorlardı desem daha doğru olur . Baekhyun beni görünce

ASK BENİM KAPIMADA UĞRAR MI ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin