-HATIRLATMA-
"Ben tam 16 yıldır bu anı bekliyorum . Artık tamamen benim olacak Büsra . eyvah size büyük sırrı ağzımdan kaçırdım. Neyse aramız da kalsın şimdilik size bunları daha sonra anlatırım "
/flasback/
16 yıl önce
~ Anaokula yeni başladım. Bilmediğim bir ortam yeni arkadaşlar . Ne yapacağım ben , ya beni sevmezlerse , ya benimle oynamazlarsa , o zaman ne yapacağım
-woo oğlum hadi geç kalacağız bak !
- geliyorum anneee !
Gidelim bakalım
Anaokuluna vardığımız da annem beni bırakıp gitti. Arkasından ağladım ama öğretmen beni içeri götürdü. Bir sıraya oturttu . kimseyle konuşmadım. Sadece sürenin dolmasını bekledim . herkes bir şeylerle uğraşıyordu . Kimi oyun hamuru ile oynuyor kimi oyuncaklarla .
Sonra biri geldi yanıma bir kız bana 'birlikte oynayalım mı ?' diye sordu. Ben başta cevap vermedim sonra bana ' amma nazlıymışsın gel işte ' dedi şaşırdım hatta çok şaşırdım. Sonuçta o da ilk kez geliyor buraya. Ondan etkilenmiştim o gün. Bana sürekli nazlı diyip duruyordu . ben de ona kızıyordum. Sonra eve dönerken bana ' benim adım Büşra ' dedi ve mükemmel eşsiz bir gülümseme gönderdi. O zamanlar daha küçüktüm bir şey bilmiyordum 1 yıl sonra taşındılar zaten . Ben de onu bulmaya çalıştım liseden itibaren onun peşindeyim ama karşısına bu şekilde çıksam beni sevmez diye düsündüm o yüzden böyle bir yol denedim . Berkay da benimle iş birliği yaptı . Bana borcu vardı ben de bu şekilde ödeyebileceğini söyledim. Kabul etti o Büşra nın onu aldattığı kız ise Berkay ın sevgilisi ve benim bir nevi kız kardeş olarak gördüğüm kız. Büşra tesadüflere , kadere inanırdı. Bu yüzden böyle bir yol seçtim . iler de ona herşeyi anlatacağım ama ilerde ... ~
/Günümüz/
Uçaktan indiğim de hemen bir taksiye atlayıp Büşra nın evinin tarifini verdim. Yol boyunce şuana kadar yaptıklarımı düşündüm. Korkuyorum çok korkuyorum . Büşra eğer ki gerçeği ögrenirse olumsuz tepki verecek diye çok korkuyorum. Annem öldükten sonra daha da kafayı taktım ona. Belki takıntı olarak düşünebilirsiniz ama ben ne hissettiğimi çok iyi biliyorum. Ben Büşra yı seviyorum gerçekten seviyorumKapıyı çaldım . açan olmadı. Bir daha çaldım kapı açıldı. Büşra yarıuyanık , saçı dağınık bir şekilde çikti karsima. Gülmemek için kendimi zor tuttum . Bir an gözlerini kocaman açıp
- Hoşgeldiiin , dedi- hosbuldum , uyuyor muydun ?
- evet dalmışım. İçeri gelsene
Onu kafamla onaylayıp. Girdim içeri . salonda ki kanepeye oturdum. Büşra da yanıma oturdu
-ee ne yaptın hallettin mi ?
-evet , kaydımı geri almak için başvurdum . Yakın da sonuçlanır. Bu arada yurtdışın da bir arkadaşımla karşılaştım. Babamın ölümünü yeni duymuş. Babası var Kenan amca çok iyi bir insandır. Bana dedi ki ne zaman yardıma ihtiyacın olsa bir telefon aç , yeter . kendisi iş adamı. Hatta biliyor musun bana ne dedi?
- ne dedi ?
- Düğününü ben yapmak istiyorum, dedi. Ama ben kabul etmedim.öyle işte. Ee sen ne yaptın ?
- Ben mi ? İşte aynı bildiğin gibi.
Saate baktım daha sabahın 5 i
-istersen gidip uyuyabilirsin
- fena olmaz sana pike ve yastık getireyim diyeceğim ama burada rahat edebilir misin ? Ya da dur sen benim yatağıma yat ben kanepe de yatarım. Evet oyle yapalım bekle burda.
- hayır hayır ben burada yatarım. Ama eğer çok istersen birlikte uyuyalım .
- ben pikeyi getireyim en iyisi
Arkasından kafamı sallamak ve gülmekle yetindim.
İki dk sonra Büşra elinde pike ve yastıkla geri döndü. Ve karsi kanepeyi hazırlamaya basladı.
- sen gec odaya ben burada yatarım , dedim
-ama rahat edebilir misin ?
-ederim merak etme .
- peki , dedi ve odasına dogru gitti.
Sağa döndüm olmuyor , sola döndüm olmuyor . uyuyamıyorum işte onsuz . yavas adımlarla odasına doğru yürüdüm.
Kapıyı araladığımda onunda uyumamış oldugunu oldugunu gordum. Kapiyi tamamen acip yanina yattim.
Ne o ne ben tek kelime etmedik. Cünkü birbirimize ihtiyac duyuyorduk. Oylece uyuyakaldık.
VE BÖLÜM BİTER
Arkadaşlar dayanamadım ve yb yi yayımladım. Aslında bu bölümü daha uzun yazacaktım ama finale az kaldığı icin kisa yazdım diger bölüm bunun iki kati filan olacak . okuduğunuz icin teşekürler ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK BENİM KAPIMADA UĞRAR MI ?
FanficHiç bir şeyden habersiz , mutlu bir şekilde Üniversite ye başlayan Büşra ve okulun değilmeyenlerinden, serseri gibi görünen fakat iyi kalpli Woohyun. İlk tanışmaları nefretle başlar . Peki bu nefret aşka dönüşebilir mi ? Onlar birbirlerine bağlılar...