ÖNEMLİİ OKUYUN !!!
Sevgili okuyucularım. Soz verdiğim gibi bu bölümü uzun yazdım.
Bir şeyi bilmenizi isterim ki hikayede geçen karakterlerin davranısları , hareketleri normal hayattaki karakterlerinden tamamen farkli. O yüzden buradaki isimleri tanimadan ön yargili bir sekilde yaklasmayin. Ben burada onları kötülemiyorum kesinlikle. Sadece hikayem de onların isminin geçmesi beni mutlu ediyor. Benim buradaki yarattığım karakterler kesinlikle INFINITE üyelerinin gercek hayattaki karakterlerine benzemiyor. Bu nedenle sizden ricam onların bu sekilde bir insan oldugunu dusunmemeniz aksine oldukca iyi kalpli birer insan olduklarini bilmeniz ve dusunmenizdir
~HATIRLATMA~
Kapıyı araladığımda onunda uyumamış oldugunu oldugunu gordum. Kapiyi tamamen acip yanina yattim.
Ne o ne ben tek kelime etmedik. Cünkü birbirimize ihtiyac duyuyorduk. Oylece uyuyakaldık.
Woo nun bakış açısı
Uyandığım da hiç bu kadar rahat , deliksiz bir uyku çekmediğimi hissettim. Hepsi onun sayesinde :)
Yatakta doğrulup telefonumu elime aldım . yine mesaj atmış . kim diye sorarsanız hemen cevaplayayım. Büşra ya gizli numaradan mesaj atan adama bir mesaj atmıştım . Büşra ya bir daha msj atmasın diye bir yalan uydurdum "çeneni boşa yorma . hattımı kapattırıp yeni bir tane alacağım " diye mesaj attım . her ne kadar saydırmak istesem de sonuçta Büşra nin ağzından yazıyorum.sonra o da msj olarak " benden kurtulamayacaksın " demiş . ben de artik dymayanamadim ve basladim saydımaya " ... "sonunda bana dedi ki "numarani versene bir sen" kim sanıyor lan bu kendini. Verdim ben de. Sürekli msj atip duruyor yok Büşra onu seviyormusta yok bilmem neymiste . bir kere büşra seni tanimiyor bile bu neyin kafası. Tanısa bilirdim ben . Büşra ya bir daha o hattan msj atamaz cunku engelledim. Her ne kadar bu yaptığımın onun için az oldugunu bilsem de .
Büşra yanımda bir melek gibi yatıyordu. Yorganı iyice cekmis üstune misil misil uyuyordu. Yaklasip bir buse kondurdum dudaklarina . gozlerini acti. Baygın baygın suratima bakti. Ben onun ne demek istedigini gozlerinden anliyorum. Konusmasak bile anlıyoruz iste birbirimiz dilinden.
- uyan artik uykucu. Okulu iyice bosladin bugun okula gidecegiz hadi kalk bir kahvalti yapip gidelim okula.
Ondan onaylamayan mirilitilar duyunca sinir olsun diye yastigi basinin altindan cektim. Miriltilar gittikce buyuyordu
- ya woo napiyorsun yaa ver su yastigi
- kalk hadi kaalk
Deyip odanin kapisina yoneldim
Kahvaltı hazırlamaya başladım. Hemen en basitinden bir şeyler hazırladım. Büşra ile birlikte yemeklerimizi bitirdikten sonra Büşra giyinmek icin odasina cikti . Ben de masayi toparladim.
Okula benim arabamla geldik. Arabayi garaja park ettikten sonra Büşra
- benim birazdan dersim var. Senin var mı bugün dersin ?
- yok. Ufak bir isim var sen gir derse cikinca gorusuruz.
- peki , tamam . gorusuruzBüşra gittikten sonra ben de isimi halletmek icin Myung soo nun yanina gittim. Yanilmiyorsam bugun dersi var.her neyse Su mesajlari atan kisi cidden sinirlerimi bozmaya basladi. Yok yaa , bulacağım ben bu cocugu.
- hey myung sana bir sey anlatacagim gel şoyle.
Bastan sona her seyi anlattim.
Myung soo şaşırmıştı.
- ilginç . sana isim falan söyledi mi?
-hayır
- peki şüphelendiğin birisi var mı ?
- yok kimse . Dedim ya iste bana Büşra nın onu tanıdığını söyledi. Büşra ya çaktırmadan bir şeyler sorsam.
-mantıklı . ama yine de sen bilirsin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASK BENİM KAPIMADA UĞRAR MI ?
FanfictionHiç bir şeyden habersiz , mutlu bir şekilde Üniversite ye başlayan Büşra ve okulun değilmeyenlerinden, serseri gibi görünen fakat iyi kalpli Woohyun. İlk tanışmaları nefretle başlar . Peki bu nefret aşka dönüşebilir mi ? Onlar birbirlerine bağlılar...