Heii lume!!!
Numele meu este Hinata Hyuga si am 16 ani,parul lung si negru si ochii de un lila sters.Locuiesc singura,parintii mei fiind oameni de afaceri si mai mereu plecati.
In momentul de fata stau pe net fiind blogger si deasemenea fondator de pagini de facebook.Dragut nu?? Hi hi :)
E deja ultima zi de vacanta,trebuie sa incep liceul si eu sunt de doua saptamani in Konoha si nu cunosc pe nimeni,sper ca la liceu va fi bine..La vechea scoala am avut doar probleme.
Ma pot imbraca cum vreau eu se pare..Nu am uniforma..Liceul e unul de arte dar uniforma nu e obligatorie,probabil liceul are o directoare sau un director tare de treaba.
Tinuta mea pentru maine? Blugi negrii albastrui,un tricou mov cu un desen cu o actrita,cizme mov,geanta mea preferata roz,geaca de piele neagra si esarfa roz ;.
Fac un dus ma demachiez si la somn.Sper sa fie bine maine am niste emotii uriase.7:00 Resedinta Hyuga-Konoha
Ooo la naiba,dar oo la naiba.E 7:00 dimineata? Am dormit ca un urs polar.
Vitezaaaa!!
Sar din pat,ma duc sa fac un dus,ma machiez cu putin fard mov,rimel,creion negru,luciu si cam atat.
Imbracaminte,imbracaminte..La naiba !! Ce sunt asa imprastiata?Asaaa gata aici..Pe bunnee?? Cum au ajuns sub scaun hainele? Ehh viata.
Decii machiata sunt,imbracata sunt,ghiozdan,telefonul este dar n-am mancaaat.Iau un mar si fug e deja 8:00 si la 8:30 trebuie sa fiu la liceu.Ma impiedic de prag,loool,daram scaunul de la masa,normal.Sparg o vaza,logic...Aiiiaiaiii e vaza preferata a mamei asta nu mai e logic ) . Lasa o lipesc cu ceva ..cuu..cu ceva..las'o naibii intarzii ).
Iau un taxi si in 15 minute ajung.
La naiba,am ajuns prea devreme.Pe buunee??8:15 Liceul Konoha
Sakura : Heii,macar nu am ajuns singura mai devreme.
Hinata : Omg !! Deci nu sunt chiar asa ghinionista..Hinata incantata de cunostinta.
Sakura : Sakura Haruno,deasemena.Nu,nu esti.Si tu te-ai trezit tarziu nu? )
Hinata : Ce taree !! Inca cineva ca mine )
"Par roz? O fi vopsita?"
Sakura : Nu e vopsit ) Pare ciudat stiu )
Hinata : Scuze,nu am vrut sa te simti prost.
Sakura : Stai chill,mi se intampla des )
Ino&Temari&TenTen : Sakuuuraaa !!
Sakura : Ooo !! Pe cine avem noi aici ;"Trei fete..Hhmm par prietenele Sakurei"
Ino : Baii ce dor mi-a fost de tine,deci am zis ca innebunesc cu mironosita lu' taica'miu. (Tatal lui Ino e recasatorit).
Temari : Mai taci iti cumpara tone de haine )
Ino : Macar la asta e buna,cu aia as muri de foame. )
TenTen : Babeelooor,ce va mai plangeti .
Ino&Temari : Sictir !! )
Hinata : Heii, buna !!
TenTen : Heii,eu sunt TenTen iar ele sunt Ino si Temari , noi suntem cele mai bune prietene ale Sakurei."Am ghicit...Oo da !! Am ghicit ;Am luat-o razna , lipsa somnului cred "))
Hinata : Eu sunt Hinata.Ma bucur sa va cunosc pe toate.
Temari : Pari foarte de treaba cred ca ne vom intelege de minune ; .Riiingg Riiing.
Ino : Hai in curtea centrala,asta e soneria trebuie sa ascultam discursul ala de adormit copii ) .
8 :30 - Curtea centrala
"Doamne dar stiu ca e un liceu mare.Sunt peste 1000 de elevi.Fetele sunt super de treaba si amuzante,e un inceput bun.TenTen e inalta,bruneta cu parul in doua coculete si ochi caprui..Imi aminteste de mama ..)..Temari pare mai rebela..Inalta, blonda,cu parul prins in 4 codite ..ochii verzi accentuati de mult negru, iar Ino pare fashionista grupului..Mai micuta de inaltime decat mine si blonda cu parul lung si ochi albastrii si ditamai geanta presupun ca plina de farduri .
Ehh ca mine de altfel,m-as bate cu vanzatorul numai sa pot cumpara vreo 100 de genti si farduri ) .
Vad ca se apropie de noi o gasca de baieti,ce baieti parca sunt huliganii din coltul strazii ).Ce naiba mai vor si astia?"Naruto : Oo Sakura Haruno si gasca de batause,ce onoare sa va vad,v-ati facut ceva la fata? Aa stai !! Asta e fata voastra ).
"Ce magar,lasa ca vezi tu"
Hinata : Esti un magar fara pereche.
Sasuke : Heii nu te lua de prietenul meu.
Hinata : Aaa pardon se pare ca esti un magar CU PERECHE. )
Naruto : ...