Figuri de licean

338 11 1
                                    

Naruto : Iaute v-ati gasit inca o mâță de companie?? ) Ce zici papusa iesim si noi la un suc ceva? :>
Hinata : Iaute ce avem noi aici .. Printul arogantilor-blondul oxigenat si Zana cea Buna ,vezi ca mâța asta zgarie baiete ;
Shikamaru : Frate v-a zis-o :)
Hinata : Si voi ce sunteti? Cei 7 pitici? :)
Lee : Ce taree!! Piticiiii :))
Naruto&Sasuke : Mai taci x-(
Neji : Haide ma la clasa,lasati-le in pace.

Baietii pleaca

Ino : Fato esti tare :) Clar vom fi prietene bune
Hinata : Am zis doar adevarul
Sakura : Esti tare :) Fetelor haide-ti la clasa suntem a IX a D deci clasa noastra este la etajul 1 ;
Temari : La naiba,iar scari ??
TenTen : Alea de la mall le urci fara sa faci nazuri :-"
Temari : Ooo n-ai zis asta ..Oo nu ..Codite treci aici
TenTen : Sunt cocuuleeteee ;
Temari : Trecii aiciii

" Ce tare :) Liceul chiar e frumos cel putin pana acum..Dar care o fi faza cu baietii aia? :-? Mai ales blondul...e asa idiot si netot si blond oxigenat , dragut ,si cu un zambet adorabil 8-> La naiba chiar ca nu am dormit bine am luat-o razna o_O..."

Sakura : Hinata ..Hellooo..Paris-ul catre Hinataa :))
Ino : Paris ce Paris? Mergem la Paris? Hai maa de ce nu ati zis nu am tinuta de schimb acum..[-(
Temari : Misca fato ai luat-o razna
Hinata : Umm..scuze ..ma gandeam la ceva :-j
TenTen : Laa?? ;
Hinata : Nimic :-"
TenTen : E cumva vorba de ..

(Hinata ii taie fraza ca sa scape ) )

Hinata : Eu aleg banca din spateee
Ino : Buuuaaa pe aia o vreau eu
" Doamne daca mai stateam mult asa pomenea de blondul ala .. Cati elevi..Cred ca sunt foarte bogati..si majoritatea par a provenii dintr-o familie buna..sper sa fie de treaba..Ma intorc cu scaunul si vad ca in spatele meu sta Sakura si Temari iar langa mine si Ino sta TenTen cu o fata"

Buuuuf...Un scaun trece pe langa capul Hinatei

Hinata : La dracu , care se crede ma Batman din prima ..

Hinata nici nu apuca se termine fraza ca ingheata..

Naruto : Ooo frumoasa mea bruneta :> Ce ai patit draga? Uimita ?
Sasuke : Ce noroc pe tine frate , pisica ta e cu noi in clasa :>
Hinata : Tu..Tu..Blond arrogant, infumurat si oxigenat si tuu .. x-(
Sasuke : Esti pe cont propriu Uzumaki eu am plecat :))

Usa clasei se tranteste..
"Hmm cred ca asta e dirigintele..Are cam 35 de ani..E inalt ..cred ca are 1.80..Parul alb spre gri..prof vopsit :))..Are o aliura de om petrecaret..sper sa fie de treaba ;"

Kakashi : Uzumaki ! Uchiha ! In banca.. Acum !!
Naruto : Daarr..
Kakashi : Niciun dar blond oxigenat iar te ti de pozne??
Hinata : Ti-am zis eu :-" )
Naruto : Gura >
Kakashi : Ehh al 5-lea an de cosmar.. Deci sa incepem..Multi ma stiti pentru ca am predat si inca predau la Scoala Generala Numarul 1..Ma numesc Hatake Kakashi si voi fi dirigintele vostru pentru 4 ani..Vreau sa stiti ca orice problema ati avea puteti sa discutati cu mine,eu va voi ajuta cat voi putea..Si acum sa facem prezenta pentru a va cunoaste si va rog spuneti ceva despre voi.

Aburame Shino
Shino : Aici .. Pai ma numesc Shino , am 16 ani , imi place sa cant la chitara si sa ascult muzica.
Kakashi : Frumos Shino sper sa ne canti si noua odata..Biku Samate

Biku Samate : Aici
"Fata cu care sta TenTen..Pare de treaba..e mai inalta ca mine..are parul verde albastrui si ochii mari si verzi..cam timida cred"
Sami : Ma numesc Sami , am 15 ani , imi place sa citesc si sa scriu tot felul de povesti.
Kakashi : Frumos Sami si interesant..Mai departe..
Naruto : ( Zicand mai incet :) Pai logic daca stati cu nasul in carti toata ziua :-"
Kakashi : Uzumaki vrei sa le impartasesti colegilor tai frumoasa ta poveste despre cum ai ajuns pe site-ul de matrimoniale la sectia "Domnisoare" ?? :))
Naruto : Profuuu'
Kakashi : Asa ziceam si eu
"Blondul asta e ceva fenomenal :) Proful o tine tot asa inca vreo 20 de minute"..Maamaa moor de sooomn..Ma prezint si eu si.."
Naruto : Si e iubita mea ;
Hinata : Ce maaa ? Sper sa iti cada cerul in cap >
Kakashi : Uzumaki Naruto ne stim de 5 ani sansele sa fi tu cu aceasta domnisoara sunt la fel de mari ca cele sa cada luna :)
"Ha ha ha tare proful asta :) "
Naruto : Daaaar ..
Kakashi : Sasuke Uchiha
Sasuke : Aici..Ma numesc Sasuke si am 16 de ani , pasiunea mea cea mai mare este pentru motoare si masini as vrea sa devin ori pilot de curse ori fotograf.
"Si uite-o si pe Zana cea Buna sau Rea ..Depinde ) E o zana d'aia hippy =)))

10:30 - Clasa a IX a D

"Deciii mor de sooooomnnn )..Vad ca proful pleaca..Hmm perfect asa pot vorbii si eu cu fetele mai mult..Dar nici nu apuc sa deschid gura ca..

NaruHina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum