"Deciii oameni buni chiar nu aveti somn?? Raspund intr-o lene de-a dreptul molipsitoare .."
Hinata : Hinata la telefon..Oricine ai fi sper sa ai cel mai bun motiv din lume pentru care suni in miez de noapte"
Necunoscutul : Am vrut doar sa iti aud vocea . .
Hinata : C..Ce?
...Apel terminat..."Oameni nebuni..Vrei sa imi auzi vocea ia un reportofon dar nu suna ca liliacul..Ishh ce oameni -.- ...2:00 La naiba .. Ma culc la loc..Ce aiurea ma si imi era asa de bine dormind"
6:30--Resedinta Hyuga
"Na na na ..6:30 ehh mai bine asa ..Ma trezesc incet,ahh ce soare enervant zici ca ia luat ma'sa cerul sa se lafaie :)..Ma dau jos din pat si ma duc sa fac un dus..Aishh ce rece e gresia o_O..Hmm samponul meu preferat cel de crini..gelul de dus cu aroma de vanilie ; Perfect ;... Stau in dus cam 30 de minute Parca as fi o rata :).. Ma duc sa ma imbrac .. Alele ce e in camera asta zici ca au navalit turcii o_O
Ehh e de inteles de ce e mai frumos seara =)) ... Imi aleg o pereche de blugi deschisi..o bluza argintie sau albastru deschis sau ce o fi ea ..e o bluza :/ Si azi cred ca imi iau geanta alba cu negru ;Ma duc sa mananc ceva..Cred ca iau doar un mar nu prea imi e foame..Hmm 7:30 ..Ce greu a trecut timpul azi..Imi iau bratarile ..o pereche de cercei verzi ma incalt cu adidasii mei verzi ; He he .. Si o iau la pas ..Azi vreau sa merg pe jos -.- ..Clar trezitul de dimineata ma afecteaza =)) ... Hmm aer proaspat si lumina ;Oribil -.- Merg cam 10 minute pana cand ..."
Sasuke : Bruneto...Stai asa.
" Si fiecare loc isi are prostul lui :) Ce o vrea si asta :-? "
Hinata : Neata..
Sasuke : Neata si tie..Vroiam sa imi cer scuze pentru cum a reactionat ieri Naruto..Deobicei nu e asa de rau..
Hinata : Nu e asa de rau e asa de prost..-.-
Sasuke : Intelegi tu :)) Mai bine ne-am grabi ca si asa cam suntem in intarziere...
Hinata : Esti sigur ca Printul Arogantilor nu va zice nimic daca te vede cu mine?? :)
Sasuke : Vedem"Hmm pare mai de treaba cand e sigur..Mdaa asa sunt toti cand nu sunt cu gasca de miorlaiti 8-|.. Am mers in liniste vreo 10 minute pana am ajuns la liceu..Hmm am cam intarziat..Urc repede scarile ..Deschid usa clasei si Buuufff ... Burete..Burete ..La mama dracu burete ma??
Sunt plina de praf de creta si cred ca si in urechi am porcaria aia de praf"Hinata : Sper sa arda in iad cel care a aruncat buretele iar eu sa stau pe un scaun si sa vad cum se topeste.
Shikamaru : Naruto ai aruncat in pisicuta ta .. Ai pus-o :-" .. Da..Sasuke tu deobicei nu intarzii si cum de esti cu Hinata ?
"Drace ... Trebuia asta se se creada filozof..Ce dracu' sa zic...Daca zic ca a explicat faza cu Naruto sigur sar astia de cur in sus ..Daca zic....Aishh ce naiba sa zic.."
Sai : A venit cu mine Hinata..Sasuke m-a sunat sa ma intrebe daca e vreo problema legat de faza de ieri asa ca nu a mai tinut cont de timp..
"Saru'mana ..Saru'mana ..:)) Doamne e genial baiatul asta"
Naruto : Parca ti-am zis sa nu te apropii de ea.
Sai : Nu cred ca esti in masura sa zici ceva tinand cont ca ai improscat-o cu praf de creta."Ii arunc o privire ucigatoare blondului...Ishh ce idiot..Fetele vin la mine si ma ajuta sa ma curat iar Sai vad ca se duce in banca lui..Ce ciudat..Am un sentiment ciudat rau..Ehh aiurea probabil pentru ca nu prea am mancat..Vad cum in clasa intra o profa .."
Kurenai : Eu sunt Kurenai Yuhi si anul acesta voi fi profesoara voastra de romana. Sper sa ne intelegem bine..Ora aceasta o lasam doar pentru a ne cunoaste si pentru a discuta..
"Hi hi :)) Ce draguta e profa ..E inalta si are parul lung de un castaniu roscat..E slabuta..Pare asa simpatica ^_^ Vad ca unii deja incep sa vorbeasca cu ea .Dar..Blondul..are o privire asa de..TRISTA ?? ... Ce naiba..Pare asa abatut....Ma intorc catre Sakura si o intreb care e faza ... Ooo fuck....Se pare ca profa e prima dragoste a blondului..Ishh..Nu sunt in masura sa zic ceva si eu am patit la fel dar pare asa ..trist..Hmm .. Un biletel nu strica.. - Heii !! Ce e cu tine ? ? S-au terminat bateriile de energie ?? ^_^..Hinata-..Sper sa raspunda.."Kurenai : Dragii mei eu o sa ma retrag acum trebuie sa pregatesc niste dosare dar voi puteti sa vorbiti in continuare doar sa nu iesiti din clasa..O zi buna.
"O salutam pe profa si pleaca..Ma intorc catre Temari dar..Hmm un biletel pe picioarele mele..Il deschid si .. -Ehh momentan s-au terminat dar recuperez mai ales cand tu esti aici ; -- .... Pervers nebun :).. Vad ca gasca lui s-a retras in spatele clasei asa ca ma duc in spre el.."
Naruto : Daca ai venit sa faci misto abtine-te ).
Hinata : ( Punandu-se pe banca lui si uitandu-se pe geam ) Nu fac misto..Si eu am fost in situatia ta :)
Naruto : Da cum sa nu 8-|
Hinata : )) Da.. Mi-a placut de proful de arte :)) A fost un dezastru..Vrand sa ii zic ca il plac am varsat o galeata de vopsea pe el =))
Naruto : :)) Cum dracu' ? =)))
Hinata : Ehh cu grija si atentie =))"Nu pare asa rau ... Cel putin cand e suparat sau obosit cred ca e tare calm si de treaba..Mai vorbesc cu el inca vreo 10 minute ...Ce ciudat se uita si astia din clasa:))"
Hinata : Nu vreau sa il omor ma jur =)))
"Ma dau jos de pe banca blondului si le zic fetelor sa mergem afara..Hmm..Ce ciudat iar acel sentiment ciudat..Parca e o aura rece in jur..Ma uit spre Sai..Omg o_O Frate ce fata are...Zici ca omoara oameni..Nu l-am vazut niciodata asa...Fetele incep sa strige la mine asa ca plec..Bineee...Asta a fost ciudat..Intram in parculetul din centrul liceului si incepem sa povestim pana cand...