Prieteni...cu beneficii

242 9 3
                                    

Deidara: Domnisoara !! Domnisoara !!
Hinata : Umm..Da..Scuze..Umm..Da..Ok asta e penibil :) Ma gandeam..Ma poti ajuta te rog ?? Am o rana la gat si nu cred ca as putea sa ma bandajez singura si nici nu stiu daca trebuie sa o curat cu ceva sau nu-.-
Dei(deidara) : Ok...Sa vedem…E o rana destul de urata..O sa o curat cu putina apa oxigenata .. Perfect si acum ai grija o sa iti pun un bandaj in jurul gatului..Poti sa il dai jos maine dimineata. ^_^
Hinata : Umm…Multumesc mult..Apropo..Eu sunt Hinata ^_^
Dei: Deidara!! Incantat de cunostinta .. Nu vreau sa fiu bagaret..Dar iubitul tau ar trebui sa aiba mai multa grija
Hinata : Iubit ?? Nici animal de companie nu l-as face pe cel care mi-a lasat rana asta pe gat :)
Dei: Aa scuze atunci :)
Hinata : Nu e nimic. Paii eu o sa plec,multumesc inca odata ^_^
Dei : Oricand mai ai vreo problema poti veni aici,esti binevenita.
Hinata : Binee

“Omg..Omg…E asa ….E asa dulce si dragut si frumos si amabil si intelligent si…O Doamneee…Ma invart ca nebuna pe strada si zambesc intruna =))) Am luat-o razna clar :)) …. Ajung acasa dau drumul la tv si ma duc sa fac un dus … Asaaa…Perfect…Ma pun pe canapéa imi iau niste bomboane si fiiiiilllllmmm ; … 100 de zile cu Mr.Arogant..Imi aminteste de Naruto =))) … Ma uit la film pana cand adorm …

2 Saptamani mai tarziu

“Uhh…Nimic interesant…Chiar nimic..Totul la liceu a fost ok..Chiar si Naruto s-a mai linistit..Mdaa pe langa faptul ca l-a luat la bataie pe un tip de a10a ca mi-a cerut numarul si pe altul l-a aruncat pe scari ca m-a invitit la un suc -.- ….
Cu lamaia asta cu picioare langa mine am sa raman singura -.- Sau in cel mai bun caz merg la altar in scaun cu rotile sau in pat pe la 70-80 de ani :-? …Ishhh [-( Ganduri rele o_O …. E marti dimineata..prea dimineata..ora 4:00 cred..Nu pot dormii deloc…Ehh macar sa ma pregatesc de pe acum de liceu ..
Ma duc sa fac un dus , imi aleg gelul de dus cu miros de ananas…ANANAS..pe bune ma ananas ?? o_O..cap de ananas..ananasul ma-tii o_O….si samponul cu miros de lamiae…ooookkk…Am luat-o eu razna?? Lamaie-Ananas…Ananas-Lamaie..
Asta e razbunare Doamne?? Ca daca e.. iti iese de minune o_O ) In fine..Ma spal linistita,ies afara din dus…Isshhh ce frig e ..Tremur din cap pana in picioare..Ma duc repede la dulap si imi aleg hainele ; Partea mea preferata :> … Hmm ce sa aleg euuu…Vremea in Konoha e mult mai capricioasa ca in Tokyo,unde am stat inainte..Aici ploua si e frig…Imi iau o pereche de blugi negrii,o bluza crem cu inimioare negre,la gat colierul in forma de inimioara,imi pun de o parte UGG-urile crem cu pete negre si azi aleg geanta crem inchis ;Uu la “asorteu” ))…Frate e 6:00 deja =)))
Timpul are ceva cu mine…Ma duc sa mananc..Hmm…suc de …FRUCTE DE PADURE…asa :)) Fara ananas sau lamaie…siiii…cereale ;…Mananc in liniste..Ganduri....Ganduri....
Alearga prin mintea mea intr-una….mereu..De cand am inceput liceul nu cred ca m-am gandit prea mult la situatia cu Naruto..
Dar chiar cred ca imi place de el…Cred ca e prea tarziu..Vazand ca il refuz mereu cred ca déjà se gandeste sa renunte..
Nu il condamn sa fim seriosi sa refuzi un baiat intr-una…Nu e cea mai buna idée..”

I'll eat you up, your love, your love
I'll eat you up, your love, your love
I'll eat you up, so yum yum
Can't get enough, I think I'm in love

Hinata : Mm..Da..Hinata aici..
Sakura : Fato tu nu vii la liceu?
Hinata : Liceu ?? E deabia 6:00
Sakura : Bai copil copac e 7:50  Bai te-a prostit dragostea ?? =))
Hinata : Ce maaaa ???  o_O Baaaiiii era 6:00 …Era 6:00…Era la dracu’…Acum plec ne vedem la liceu..Te pup pa =))
“Baaa ..Baa ce am facut =)) Ce dracu’ mai nene eu am stat ca bibeloul pe post de ornament 2 ore?? =))) Dai viteza )) Ma incalt repede imi iau geanta si zbor pe usa … La naiba nu e niciun taxi….Frate pana la liceu fac 15 minute ..Nu am atata timp”

Naruto : Urca ca altfel intarziem la ora ..
“Naruto…Conduce o_O …Aishh…Frate mi-am dorit sa vorbeasca cu mine dar mai vreau sa traiesc..”
Naruto : Hai frumoasa din padurea adormita ca intarziem :)
Hinata : Umm..Acum ..
“Da Doamne sa conduca bine…Da Doamne..Iti promit ca daca ajung intreaga la liceu mananc toate legumele si fac curat si merg la bise… Hai sa ne rezumam la legume si facut curat momentan …..Ia stai..Conduce chiar bine o_O…Binee…Baiatul asta e plin de surprize..”

Hinata&Naruto : Uite..
Hinata : Scuze..spune tu primul
Naruto : Lasa…Zi..
Hinata : Umm..uite imi pare rau pentru cum m-am comportat…Deobicei nu sunt chiar asa agresiva doar ca nu prea am incredere in oameni..
Naruto : Uu..Te indragostesti de mine pisi ?? ;
Hinata : M-a pus dracu’ sa deschid gura -.-
Naruto : Glumeam ma :) Si eu m-am comportat prea posesiv…Nu e in stilul meu dar presupun ca o schimbare nu strica niciodata ; Prieteni??
Hinata : Prieteni XD
Naruto : Cu beneficii :))
Hinata : Uzuuumaaakiii Naruuutooo x(
Naruto : Ce imi place cand faci pe inabordabila

“Bufnim amandoi in ras…Doamne baiatul asta chiar e ceva ….Ajungem la liceu cam tarziu…Ne grabim sa ajungem la clasa la timp…Bat de doua ori in usa si aud un “Intra” destul de calm…
Aishh afemeiatul de prof de sport o_O …Mike are 27 de ani ..E roscat cu ochii caprui si e cu vreo doua capete mai inalt ca mine ..Tot liceul stie ca e cel mai afemeiat prof din tot orasul -.- …
Ne spune sa ne ducem in bancile noastre..Ce privire are…”

Naruto : Sa nu va cada ochii domnule profesor :)
Mike : Uzumaki x(
Naruto : Asta’s =))
Hinata : ( In soapta ) Taci ma..esti nebun ?? -.-
Naruto : Total si doar dupa tine ;
Mike : Liniste in spate …. Am nevoie de 8 elevi ca sa ma ajute sa mut niste dosare din arhiva veche in cea noua..Cei strigati va rog sa va indreptati catre arhiva..Sami..Shino..Neji…Temari..Sakura..Sasuke..Naruto…Hinata.

“Ai ceva cu mine cred …Ne indreptam catre arhiva..Dar logic nu inainte ca Naruto sa se maimutareasca si sa intrerupa orele …Proful deschide arhiva si intram…Sfanta mama a arhivelor o_O …
Cate panze de paianjen si cat prraaafff o_O…Ne apucam sa mutam dosarele…Ce dracu’ se uita si perversul asta asa…Il vad pe prof cum se uita insistent la mine..”

Naruto : Profule e luata
Mike : Ce Uzumaki ?
Naruto : Bruneta asta e a mea
Hinata : Nu sunt a ta [-(
Naruto : ( In soapta ) Vrei sa se dea perversul asta la tine 4 ani ??
Hinata : A lui sunt :))

“Terminam cu dosarele si plecam in clasa…Hmm…Poate chiar nu e asa rau Naruto…Ma duc usor spre el si ii sar in spate )) Ha ha ce s-a speriat =)) …

NaruHina Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum