3. KISIM

339 62 0
                                    

1 ay sonra mezuniyet törenim var. Ve belkide annem bunu göremeyecek. Annemle bol bol zaman geçirip onunla son günlerini iyi geçirmesi için birşeyler yapacağım. Onu mutsuz bir şekilde kaybetmeyeceğim. Annem erkenden kalkıp işe gitti ben şuan onu düşünmekle meşgulum.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Şimdi annemi arayacağım ve ona herşeyi söyleyeceğim. Telefonu elime aldım tam arıyordumki içimi aramamam gerektiğine dair bir his kapladı. Ama ben bu hissi kırıp arayacağım.
Diana: Aloo Meleğim ne yapıyorsun?
Anne: Tatlım her zamanki klasik bir gün işte işteyim.
Diana: Anne sana söylemem gereken birşey var.
Anne: Söyle tatlım dinliyorum.
Diana: Şeyyyy sen...
Anne: Hadi kızım işim var hızlı söyle.
Diana: Anne bu telefonda söylenecek birşey değil önemli birşey yüz yüze konuşmamız gerekiyor.
Anne: Kızım söylediğim gibi şirkette işim var çıkamam dışarı.
Diana: Neyse ya zaten önemli değildi hem söyleyeceğimşeyide unuttum boşver.
Anne: Tamam o zaman tatlım beni çağırıyorlar işim var görüşürüz aşkım.
Diana: Tamam anneciğim seni sev....
Tam diyecektimki telefonu suratıma kapattı. Belkide en iyisi söylememektir. Doktor annemin 1 aya yakın ömrü kaldığını söyledi ama ben onunla sadece hafta içi görüşebiliyorum..

Kayıp İkizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin