2. KISIM AMANSIZ HASTALIK

406 65 2
                                    

Akşam olmuştu ve annem eve gelmişti. Elinde ise bir pasta vardı.
Diana:Anne pasta için sağol keşke almasaydın arkadaşlarımda bana pasta aldılar.
Anne:Keşke söyleseydin kızım. Neyse bunu ben yan komşuya vereyim.
Diana nın ağzından;
Annem o kadar yorgundu ki ayakta duracak hali yoktu.Annemin doktoru ile yarın sabah görüşmek için rendavu alacağım.
Anne: Diana kapıyı kapat tatlım evimiz soğuyacak.
Diana: Tamam annem benim.
Anne:Canım benim, hayatıma değer katan nefesim iyiki doğdun nice yaşlara bebeğim.
Diana nın gözlerinden küçük küçük damlalar akmıştı. Diana annesini herşeyden çok seviyordu. Eğer ona birşey olursa yıkılırdı.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sabah olmuştu ve ben yatağımdan kalkar kalkmaz annemin evden çıkmasını bekledim. Annem evden çıktı ve ben de annemin doktorunu arayarak rendavu aldım.
Hastaneye gittim doktor bana roporları gösterdi. Ben o yazan rakamlardan ve bilimsel açıklamalardan hiçbirşey anlamamıştım. Doktora bunun ne anlama geldiğini sordum. Doktor ise bana tıpta tanımı olmayan ve tedavisi olamayan halsizlik belirtileriyle başlayıp ölümle sonlanan 100000000/2 kişide görülen bir hastalık olduğunu söyledi.Ben ise doktorun yalnış bilgi verdiğini biliyordum böyle birşeyin olması imkansız dedim ve odadan koşarak çıktım.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Annem in akşam eve gelmesini bekledim. Annem akşam eve geldiğinde ona sıkı sıkı sarılarak ağladım. Annem bu hastalığından haberdar olup olmadığını denemek için ona bir kaç soru sordum.
Diana: Annecim sen bana bakma sarılasım geldi. Sen son zamanlarda hiç doktorunla görüştünmü?
Anne: Hayır tatlım uzun zamandır görüşemiyoruz bir sorun mu var?
Diana: Yok anneciğim sana birşey daha soracağım. Sen neden bu kadar halsizsin? Aklım hep sende kalıyor benim merak ediyorum
Anne: Biliyorsunki tatlım seyahatten seyahate koşuyorum ve bu durum beni çok yoruyor ve bi bukadarda çok eğlendiriyor.
Diana: Tamam anne hadi sen uyu ben bilgisayarda biraz takılacağım.
Anne: Tamam aşkım sen bilgisayarına bak,ben biraz dinleneyim.
Annemin böyle bir hastalığa kapılmış olması ihtimali ile annemin sağlıklı olduğu ihtimalini karşılaştırdım. Ama annemin hasta olduğu ihtimali daha yüksek. Anneme bunu söylemem gerek bunu bilmesi gerek. Belki iyileşir. Ne yapacağım ben onsuz mahvolutum benim tek hayat kaynağım olan kişi de giderse ben ne yaparım?

Kayıp İkizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin