2 Hafta Sonra

320 60 2
                                    

Annemin doktoru bu sabah beni aradı ve annemin hemen hastaneye kaldırılması gerektiğini söyledi. Annem başından beğri öleceğini biliyormuş. Ama bana bir gün dahi olsun belli etmedi. İçinde yaşamış herşeyi. Ben hemen annemi arayıp hastaneye kaldırılması gerektiğini söyledim annem akşam gelince kaldıracaklarmış güzel kızım arkadaşlarımla vedalaşıyorum dedi. Ama olamaz şimdi ölemezsin. Tamda seninle zaman geçirecekken olmaz daha ben evleneceğim onuda göreceksin şimdi olmaz anne yapma nolur yalvarırım!
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Annemi hastaneye kaldırdık doktorlar sadece 3 saati kaldığını söyledi ben bir saniye bile başından ayrılmadım. O benim değerlim onsuz hayat, hayat olmaz ,onsuz nefes alamam ben . Koca bir bataklığın içine kurtulamayacağımı bile bile kendimi atmış gibi hissediyordum.
Annemin kollarına serumlar bağlanmıştı. Garip bir cihaz onun yaşamasını sağlıyordu. Annem bembayaz olmuştu ve kalp atışlarını ğösteren çizgi düpdüz olmuştu. Annem in gözleri kapanmıştı. Ben hemşirelere haber verdim cihaz garip garip sesler çıkartıyordu. Hemen ameliyata aldılar annemi. Ben annemi kaybetme korkusundan ölecektim o ise hastalığından dolayı. 2 saat sonra doktorlar hastaneden çıktılar.
Doktor: Üzgünüm hastayı kaybettik.
Diana:Ne demek kaybettik? Hastamın hemen başka bir hastaneye aktarılmasını istiyorum.
Doktor: Malesef böyle birşey mümkün değil başınız sağolsun. Hastanın organlarını bağışlamak ister misiniz?
Diana: Ne diyosun sen ne kaybettiği ne organı benim annem yaşıyo o ölmedi o benim annem ona birşey olmaz aç kapıyı dedim sana gireceğim benim annem o!
Doktor: Biliyorum inanmak sizin için çok zor ama buna alışmalısınız.
Diana ağlayarak koşarken dpktor Diana'ya seslendi;
Hanım efendi hasta ölmeden önce size bunu bıraktı.
Diana geri döndü;
Bu da ne?
Doktor: Bu annenin sana yazdığı bir mektup ölmeden önce sana yazmış.
Diana'nın dünyası yıkılmıştı. Daha onla Avrupa yı gezecekti. Keplerini havaya fırlatırken fotiğraf çekinecekti. Ona daha doyamadan gitti. O ses aklımdan hiç çıkmıyor annemin teninin buz gibi olup beyazlaması , gözlerinin kapanması bir an olsun aklından çıkmadı.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Cenaze töreni ile Diana nın dayısı Richard ilgileniyordu. Diago ve Andre , Diana'nın yanında olup acısını dindirmek için cenazaye katılmışlardı. Diananın ağlamaktan göz pınarları kurudu neredeyse bayılacaktı. Onun için çok zor olan bu gün bitmişti evin anahtarıyla kapıyı açri ve eve girdi. O deli dolu neşeli kızdan eser yoktu. Annesinin verdiği mektubu yarın okuyacaktı.

Kayıp İkizimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin