Arkadaşlar,bir süredir yazamadığım için üzgünüm sınavlara çalışmama gerekti... bu arada teog 'a girenlere başarılar
Savaş'ın ağızından :
nazlı öylece yerde yatıyordu uyuma dedim ama artık çok geçti o uyumuştu bile ne yapacağımı bilemedim ve hemen ambulansı aradım ...
Nazlıyı sabahtan beri ameliyathanede tutuyorlar ve ben delirmek üzereyim kimse bir şey demiyor '' Artık biri söylesin o iyi mi ? diye bağırdım sonunda biri beni takmış olacaktı ''sevgiliniz ameliyattan çıktı ama yoğun bakımda hala hayati tehlike taşıyor '' dedi. Sevgili demesi hoşuma gitmişti. Nazlıyı yoğun bakıma aldılar ve görmemede izin vermediler. o kadar yalvarmış olacağım ki doktor artık odaya girmeme izin verdi.
odaya girdiğim zaman nazlı öylece yatıyordu hiç bir şey demiyordu onu öptüğüm için kızmıyordu sadece orada yatıyordu. '' Nazlı hadi kalk artık bağır çağır bana bak herkes perişan oldu annen çöktü kardeşlerin ağlamaktan mahvoldu. Ben de sensiz bir hiçim buralar sensin çok sessiz biri yanıma gelip saçmalamıyor heyecanlandığında hıçkırmıyor salak salak atarlar yapmıyor aramızda kalsın ama çok seviyorum atar yapmanı Nazlı ben seni çok seviyorum , seni çok seviyorum hırçın kız '' derken ağlamaya başladım Nazlı belki beni duymuyordu ama olsun derken parmağında bir kıpırdama oldu göz yaşlarımı silerek hemşirenin yanına koştum bir kaç dakika sonra nazlının odasında çıktılar herkes hemşirenin etrafına toplandı '' Hayati tehlikeyi atlattı '' dedi hepimiz mutlulukla birbirine sarıldı selin de nazlıyı görmek için odaya girdi.
1 hafta sona ;
nazlı hala uyanmamıştı. ama ben her dakika onun başındaydım. tam bir haftadır uyanmıyordu . ama olsun o iyi olsun ben onu beklerim ...
telefonum çaldığında bilinmeyen bir numara olduğunu gördüm açtığımda hiç ses gelmedi bir kaç defa alo dedim ama ses gelmedi arayanın doğukan olduğunu düşündüm ama o bugün tutuklandı. yani çok büyük bir problemi atlattık . diğer problem ise melisa o ölmedi ama şu an nerede ne yapıyordu onunla artık sevgili olamazdın ona hiç bir şey beslemiyorum artık ne öfke ne bir şey neden gitti onu bile bilmek istemiyorum artık ... benim kalbim şu an sadece nazlı için atıyor... derken bir mırıldanma duydum nazlı uyanmıştı . hemen hemşireleri çağırdım . bana bakıp ''iyiyim'' dedi . güldüm '' bana söylediklerin çok şirindi'' diyip güldü ama o nasıl duymuştu ona bakıp '' seni seviyorum hırçın kız '' dedim heme hıçkırık tutmuştu bana bakıp '' seni seviyorum bohem prens '' dedi ona kocaman bir gülümseme attım.
EVET YENİ BÖLÜM GELDİ EVET BİRAZ KISA AMA SİZİ DAHA ÇOK BEKLETMEK İSTEMEDİM ...
UNUTMAYIN YENİ BÖLÜM 5 VOTE .
BİRAZ GEÇ YAZDIM AMA OLSUN DEYDİ EDEBİYAT HARİÇ BÜTÜN DERSLERDEN GEÇTİM O DA HOCANIN SUÇU AMA OLSUN. TEOG A GİRMİŞ OLANLARDA UMARIM İSTEDİKLERİ SONUÇLARI ELDE EDERLER KÖTÜ GEÇENLERDE ÜZÜLMESİN BİR TANE DAHA VAR BEN PEK TAVSİYE VERMİYİM ÇÜNKÜ 422 ALIMIŞTIM AMA NEYSE SİZ VAZGEÇMEYİN YETER İMLA HATALARINA GELİRSEK DE KUSURA BAKMAYIN ŞİMDİDEN ...
SON BİR ŞEY DAHA HİKAYENİN OKUYUCU SAYISI GİDEREK AZALIYOR KÖTÜ BULMUŞ OLABİLİRSİNİZ AMA YİNEDE ÖZELDEN MESAJLARINIZI BEKLİYORUM NEYİ KÖTÜ BILDUĞUNUZ NEYİ İYİ BULDUĞUNUZ HAKKINDA EĞER OKUYUCU SAYISI BU KADAR AZALIYORSA KORKARIM HİKAYEYİ ASKIYA ALICAM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savnaz: Başlangıç
RomanceGüneşin kızlarının çok sevilen çifti şimdi wattpad'de ... (fanfiction)