erkek arkadaş

427 25 0
                                    


ARKADAŞLARIN VOTELARIN BU KADAR ÇABUK GELMESİ BENİ ÇOK MUTLU ETTİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

Hastaneden çıkalı haftalar olmuştu ama el üstünde tutuluyordum ve bu beni biraz sıkmaya başlamıştı . Savaşla da hiç özel  konuşamadık. Ya yanımızda annem oldu yada kızlar bu konu halletmeliyim biz neyiz o melisayı unuttu mu en önemlisi o beni öptü bunun hakkında konuşmalıyız.

Savaş'ın odasına girdiğimde melisa savaşa sarılmıştı ve savaş öylece duygusuz duruyordu beni fark edip bana baktığında ağladığını gördüm hiç bir şey demeden odama gittim kendimi tutamadım ve ağladım geçen sene şu halimi görsem saçını başını yolardım. Odama gittiğinde kimse yoktu bu gerçekten harika olmuştu ve benim Savaşı biraz da olsa kafamdan atıp uyumam lazımdı. 

pencereden gelen sesle uyandığımda iki saat boyunca uyuduğumu fark ettim pencereme doğru yürüdüğümde birinin pencereme taş attığını gördüm camı açtığımda karşıma Savaş çıktı...

Bana bakıp '' in aşağı konuşacağız'' dedi '' hayır '' dedim '' sen gelmezsen ben gelirim '' diye bağırdı . Hiç bir şey demeden pencereyi suratına kapadım. yatağıma oturup onu düşünmemeye çalıştım. kapımın hızlıca açıldığını duyunca kafamı kapıya doğru çevirdiğimde karşımda Savaşı gördüm '' nasıl gelirsin benim odama '' diye bağırsam da takmadı ve beni kucağına alarak dışarıya çıkardı. bağıramazdım çünkü annemler evdeydi. zorla motorsiklete bindiğimde hiç konuşmadık beni getirdiği yere bakınca biraz daha sinirlendim Melisa'nın evine gelmiştik . '' Şaka mı yapıyorsun '' diye bağırdım oda bana bağırarak karşılık verdi.'' dinle bir '' dedi o kadar çok bağırmış olacağız ki melisa kapının önünde belirdi. Melisa bize ne oluyor burada bakışı atarken Savaş elimi tutup melisa baktı '' biz nazlıyla sevgiliyiz '' dedi melisada bende şaşırarak Savaşa baktık melisa kendini toparlayıp '' sen onu sevmiyorsun sadece bana sinirlisin'' dedi kısık sesle '' Savaş elimi biraz daha sıkıp melisaya bakarak '' alakası yok ben Nazlı seviyorum ''dedi. melisa ağlıyarak evine gitti Savaş bana bakıp güldü '' doğru mu söylediğin'' dedim ona bakıp '' motora bin'' dedi . eskiden yaptığımız savnaz grafitisinin oraya gelmiştik . '' ben seni sevdiğimi bütün dünya duysun istiyorum '' dedi ve bir adım ileriye giderek '' ben nazlıyı çok seviyorum '' diye bağırdı gülerek onu kendime çektim gözlerini dudaklarımı kenetleyip dudağıma doğru yaklaştı ve beni öpmeye başladı bende ona karşılık verebileceğim kadar verdim . Bir kaç dakika sonra dudaklarını dudaklarımdan çekti ve burnuma bir öpücük kondurdu '' seni seviyorum hırçın kız '' dedi hıçkırmaktan başka bir şey yapamadım ve Savaş dudaklarını bir daha benim dudaklarıma yapıştırdı...

EVET ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM GELDİ VOTELARINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ...

UNUTMAYIN YENİ BÖLÜM 5 VOTE ^_^

ARKADAŞLAR BU ARADA BÖLÜMLER BİRAZ KISA OLUYOR  ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM !!

ÖPÜLDÜNÜZ ...





Savnaz: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin