kararsız

303 27 8
                                    

Arkadaşlar voteların ve yorumların çabuk gelmesi beni çok sevindirdi... alekta movik movik 

Savaş'ın suratına kapatıp bulduğum ilk taksiye bindim ve ağlamaya başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Savaş'ın suratına kapatıp bulduğum ilk taksiye bindim ve ağlamaya başladım. Melisa'nın arkamdan güldüğüne eminim. Savaş bunun bana nasıl yapardı bana kadar aşkla bakarken canına bile kıya bilecekken nasıl  yapar kafam almıyor

---------------

Saatte baktığımda saatin daha 00.00 olduğunu gördüm annemler daha gelmezdi. evde tek başımaydım tabi burada çalışanları saymazsak açıkçası bazen İzmir'i çok özlüyordum sadece annem ben ve kardeşler birde Savaş.. Of Nazlı kendine gel ne Savaş'ı Savaş kötüdür.. hemde ne derler savaşma of ne diyorum ben ya benim hemen kendim bir çeki düzen vermem lazım .Nazlı sen böyle değildin ne oluyor sana diye düşünürken telefonum çaldı arayan kimdi Savaş çok yaşırtıcı (!) tabi ki de cevap vermedim.

gönderen: BOHEM PRENS

Nazlımmm sandığın gibi değil sen böyle bir şey yapmayacağımı biliyorsun aşağıdayım hadi in.

(00.12)

ay nazlınn kadar taş düşsün kafana...

gönderilen: BOHEM PRENS

istemiyorum git !!

(00.15)

tabi ki cevap vermedi. bohem prens ne olacak.

-Allah bismillah bu ses ne ya pencereye at mı çarptı bu ne ?

- atı bilmem de Savaş çarpmış olabilir.

- oha Savaş ne yapıyosun burada bir gören olacak. kafayım mı yedin.

- yedirttin sonunda nazlımm.

- ya bir gören olacak gitt.

- bir dinle giderim. bak o beni öpmeye çalıştı bende seni sevdiğim için onu orada bırakıp yanına ge...

evet onu öptüm. ne yapıyım seviyom dostlar...

- affettim.

- ama sen çok güzel öptün nazlımm hadi bir daha öpte mutlu olsun şu Savaş.

- ya Savaş biri görücek. ya annem ya haluk kişisi görürse . çok sinirlenirler bize.

- tamam öp gideceğim. 

ÖP ÖP ÖP DOYAMADIM DIDIDIDIIDII

- Savaş hadi git artık.

- son kez ...

-Nazlı ?

- ANNE ??


EVET NASIL BULDUNUZ UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM YAPMAYA UNUTMAYIN..

HEDEF : 12 VOTE  3 YORUM ( BENİM YORUMLARIM SAYILMAZ)

ÖPÜLDÜNÜZZZ...




Savnaz: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin