yaşam ve ölüm arasındaki ince çizgi

372 29 0
                                    

şarkı: şebnem ferah - Hoşçakal

Arkadaşlar voteların bu kadar hızlı gelmesi beni çok mutlu etti *<>* teşekkür ederim öpüldünüz...

 '' Savaş'ın senin kadar kuvvetli olmadığını hayatında değer verdiği tek şeyi kaybettiğinde kendine zarar vermeye çalışacağını da biliyorsundur''

 '' Savaş'ın senin kadar kuvvetli olmadığını hayatında değer verdiği tek şeyi kaybettiğinde kendine zarar vermeye çalışacağını da biliyorsundur''

 '' Savaş'ın senin kadar kuvvetli olmadığını hayatında değer verdiği tek şeyi kaybettiğinde kendine zarar vermeye çalışacağını da biliyorsundur''

Kulağımda selinin söyledikleri çıkmıyordu ya Savaş kendine bir şey yaparsa ne yapardım ben yaşamazdım ölürdüm ben onsuz yaşayamam ki yok yok yapmaz ya o kadar sevilmedim ben benim için yapmamalı bunu ...

'' Nazlı girebilir miyim ?'' dedi selin kapının arkasından başın sokarak '' gir '' deyip yatağımda biraz kaydım. '' ne yapıyorsun ?'' dedi selin ona buruk bir gülümseme atıp '' düşünüyorum selin ben hiç bu kadar sevilmedim ki '' dedim bana bakıp'' ben seviyorum ya seni aşk olsun arıza''  dedi . '' hayır, aşk olarak '' dedim bana bakıp '' ne yapacaksın'' dedi '' bilmiyorum '' dedim ''kızma ama bir şey söyleyeceğim.'' dedi '' söyle '' dedim '' bence sen Savaşla ciddi düşünmeye başla başka birinin senin atarını çekeceğini sanmıyorum. '' dedi vurarak güldüm . Selinle şakalaşırken selinin telefonu çaldı sanırım arayan aliydi selin telefonu açtığında yüzündeki tebbesüm gitti ve ağlamaya başladı. Ban bakıp '' nazlı'' dedi '' selin ne oldu '' diye bağırdım selin ağlayarak '' savaş intihar etmek için karşıda ki evin çatısına çıkmış koş nazlı ali ikna edemiyormuş'' dediğinde koşa koşa gittik selinle '' savaş '' diye bağırdım .Savaş bana bakıp '' git nazlı bunu görmeni istemiyorum '' dedi '' tamam '' dedim biraz şaşırmış gibi olacak ama toparladı '' bir anlaşma  yapalım'' dedim . Savaşın elini tuttum ''ya birlikte atlayalım ve hayatımız bitsin yada bu çatıdan  inip ömür boyu mutlu olalım Savaş karar senin sen yaşam ve ölüm arasındaki ince çizgideyiz karar senin, ne bekliyoruz '' dedim. '' barışacak mıyız bana geri dönecek misin ?'' dedi '' dinlemiyorsun galiba beni evet döneceğim söz '' dedim bana bakıp güldü ve çatıdan uzaklaştık bana sarıldı ve '' seni seviyorum'' dedi güldüm ve '' son bir şartım var '' dedim bana garip garip baktı'' bana tekrar şarkı söyleyeceksin en kısa sürede '' dedim güldü ve '' tabi ki '' dedi ve sarıldık bu sarılışa selin ve ali de girmişti bu daha iyiydi.

evet yeni bölüm geldi umarım beğenmişsinizdir...

yeni bölüm 5 vote...

öpüldünüz.




Savnaz: BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin