Savaş benim yüzümden o hastaneye düşmüştü.Fakat benim tek yapabildiğim onun odasında ağlamaktı. Odanın kapısının açıldığını duydum. ''Nazlı , ben çok üzgünüm'' dedi Selin üzgün gibiydi .'' bana bak sen üzülme tamam mı ne istersen yaparım lütfen ağlama'' dedi aklıma çok güzel bir plan gelmişti'' her şeyi mi ?'' dedim Selin'e bakarak bana gülümseyip ''her şeyi'' dedi. ''Savaş' kaçıralım, hemen hayır deme bak Ali'den de yardım alırız selin lütfen '' dedim bana gülüp '' Sen bu çocuğa abayı yakmışsın '' dedi '' Ya saçmalama , neyse cevabın ne ?'' biraz tedirgin olsa da evet dedi. Gülerek ona sarıldım.Çekilin biz geliyoruz.
----------------------------------------
Ali arabanın üstüne oturmuş bizi bekliyordu hemen arabaya binip gitmek istiyordum Ali bana gülerek '' Hadi yapalım şu işi '' dedi ve arabaya bindi. Hastaneye geldiğimizde selin doktor olacağını söylese de Ali doktor olmuştu . Selin bana bakıp '' Planın ne '' dedi. ona bakarak '' o bende dedim ve ilk yangın alarmının yanına gidip camı kırdım ve tuşa bastım Selinlerin yayına gittiğimde selin bana şaşırarak bakıp '' yangın alarmını çalıştırdın '' dedi . Aklıma başka bir şey delmedi ne yapıyım...
Savaş'ın odasına gittiğimizde Savaş uyurdu onu hemen hasta sandalyesine bindirip Ali'nin arabasına taşıdık Savaş ara ara melisa diyordu Selin'de sinirle '' ne Melisası Nazlı dır o '' diyordu
Ali'nin amcasının evine geldiğimizde Savaş ayılmıştı bana bakıp ;
-selam !
- selam !
- neredeyiz.
- Dayının evinde.
- iyiymiş dedi ve bahçeye çıktık. ''nazlı çok teşekkürler her şey için '' dedi ve sonra sarıldı kalbimin nasıl hızlı attığına inanamıyordu . '' Benim yüzümden ordaydın '' dedim bana bakıp '' hayır'' dedi cevap vermedim '' sen tam bir baş belasısın'' dedi ona bakıp güldüm '' baş belası mı ?'' dedim gülerek bana bakıp çok tatlı bir bela ama dedi. ben bir şey diyemeden beni hıçkırık tutmuştu , burnumu tutup '' nefes al iyi gelir ''dedi. şimdi anlamıştım ben Savaş'a aşıktım. ve o başka birini seviyordu.
----------------------------------
''ya oraya geri yollarsa seni'' dedim korkuyla '' oraya tekrar dönmektense çatıdan atlarım daha iyi '' dedi söyledikleri beni korkutmuştu'' bu sefer ben seni tutarım.''
--------------------------------
kapı çalmıştı. hepimiz korkuyla korkup kapıya doğru yöneldik Savaş sinirli gözüküyordu hemen gidip kapıyı açtı beklediğimiz kişi gelmişti haluk kişisi ama yalnız değildi yanında ambulans çalışanlar vardı Savaş'ı tutup onu ambulansa götürdüler hiç bir şey yapamadım.
bugün Savaş'ı ziyarete gitmek için odasına çıktım ama orada değildi . sonra Savaşın bana dediklerini hatırladım ' açıdan atlarım daha iyi '' hayır hayır bunu yapmazdı koşarak çatıya çıktım.
Savaş ordaydı. '' Savaş'in ne olursun in '' diye bağırdım savaş bana bakıp '' olmuyor nazlı kalmak için bir sebep bulamıyorum '' dedi ona bağırarak ''sebebin var '' dedim bana akıp '' ne var he ne var '' dedi
'' ya ben sana aşığım!!''
Evet arkadaşlar yeni bölüm geldi biraz dizi gibi oldu ama öyle yapmamaya çalışacağım.^_^
- Savaş'ın tepkisi ne olacak ?
- Nazlı ne yapacak ?
yeni bölüm 5 vote
öpüldünüz ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savnaz: Başlangıç
Roman d'amourGüneşin kızlarının çok sevilen çifti şimdi wattpad'de ... (fanfiction)