7. Yıl

6 0 0
                                    

Deniz:
Yedi yıl olmuştu, onu ondan gizli seveli. Anlamamıştı geri zekalı onu sevdiğimi..
Her neyse, onu böyle sevmekte güzel.. Kötü tarafı ben ona, o başkasına bakıyor işte.

Can'ın açısından :
Bu gün ne kadarda sıkıcı bir gündü böyle.. Acaba deniz ne yapıyordu ? Evdemidir ki gidip onunla oynamak istesem? Öf Baran evde olabilir en iyisi onu çağırmaktı..

-baranın balkonunun önünde-

Ben Baran'a "Baraan!! Baraaan!! " diye bağırırken o öküz duymuyordu. En sonunda çıkmıştı, "Ne var oğlum?! Götünde kurt mu var anırıyon??!" diyince ah benim salak arkadaşım diyesim gelmedi diyemezdim hani..
"Topun varmıydı la senin" dedim. "Vaar" dedi pis pis sırıtarak, tabi ancak fesatsanız ne demek olduğunu anlarsınız..
"ee ne yapıcaz oğlum, bendede yok Deniz varmıdırki??" dedim. "Dur face'de açıkı o bir sorayım". Dedi ve baran içeri gitti bende Denizlerin apartmanlarının kapısındaki merdivene oturdum. Beyzada (Deniz) kesin top vardır bizimle oynamak için alırdı hep zaten.. Arkamdan bir ses geldi, " Ruhan, niye burda oturuyorsun oğlum kalksana??!" Ah be Beyza bana bir tek sen ilk adımla seslenebiliyorsun. Bebeklik arkadaşım Baran bile ilk adımı Can sanıyor, oysa ki Ruhan Can.. "Lan oğlum, hastamısın kalksana! Hoop! Caan?! Oğlum duymuyormuun yaa?? Kalk üşütüceksin salak mermere oturuyon lan mal!" tabii bizim Deniz bir kız olarak diğer erkeklerden daha erkek daha delikanlıydı. Ama arada anneme de bağlardı.. Ayağı kalktım, "Ne bağırıyon lan kaltık işte."
"cıvıma hadi " dedi.. Birden gözlerim kıyafetlerine kaydı, hayret bu gün kıza benziyordu. Ama içi aynı Deniz olduktan sonraa dışı kız olsa ne yazar kii.. Bu gün ona açılmayı bile düşündüm.. Yani onu böyle güzel gördüğümde kafama koymuştum taa ki o konuşana kadar..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Porselenden KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin